Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(15 GAMBAR)Datin Norjuma Yang Semakin Popular Dengan Tudung Aidijuma

Ramai yang kata tak puas apabila Abang Nara hanya kongsikan 6 keping gambar Datin Norjuma mengayakan tudung bawal keluarannya sebelum ini. Untuk memuaskan hati anda, kali ini Abang Nara bawakan khas kepada anda 15 lagi gambar Datin Norjuma menggayakan tudung Aidijuma yang semakin hari semakin popular ini.

datin norjuma

Advertisement

Lagi 14 keping gambar terbaru Datin Norjuma dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit sepenuhnya kepada Facebook Tudung Aidijuma.

datin norjuma
datin norjuma2
datin norjuma
datin norjuma
datin norjuma
datin norjuma
datin norjuma
datin norjuma
datin norjuma
datin norjuma
datin norjuma
datin norjuma
datin norjuma
datin norjuma

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

118 Comments

  1. biolerrweiii

    June 19, 2012 at 10:13 am

    *anon*
    kaw dah xde kja lenke aku tgk balik2 komen ko je gosip nih.plak tu asyik nk mo komen og len jek.ko pepuan ke jantan ke aku xksh tp mulut kaw tu mcm bertih jagung pns giler…. Ckup2la watlah kja amal len dr cari dosa jek kt ruangan ni

  2. Anonymous

    June 19, 2012 at 12:12 am

    eh..juma dah x cntik lg..muka cengkung..nape?

  3. Zara

    June 18, 2012 at 4:44 pm

    Tudung dia biasa2 je. murah pun murah..hrga dlm rm7-30 je. tp sbb dia letak label AJ so tdung ni jd exclusive.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top