June 16th, 2012

Ramai yang kata tak puas apabila Abang Nara hanya kongsikan 6 keping gambar Datin Norjuma mengayakan tudung bawal keluarannya sebelum ini. Untuk memuaskan hati anda, kali ini Abang Nara bawakan khas kepada anda 15 lagi gambar Datin Norjuma menggayakan tudung Aidijuma yang semakin hari semakin popular ini.

datin norjuma

Lagi 14 keping gambar terbaru Datin Norjuma dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit sepenuhnya kepada Facebook Tudung Aidijuma.

datin norjuma
datin norjuma2
datin norjuma
datin norjuma
datin norjuma
datin norjuma
datin norjuma
datin norjuma
datin norjuma
datin norjuma
datin norjuma
datin norjuma
datin norjuma
datin norjuma


118 responses to “(15 GAMBAR)Datin Norjuma Yang Semakin Popular Dengan Tudung Aidijuma”

  1. biolerrweiii says:

    *anon*
    kaw dah xde kja lenke aku tgk balik2 komen ko je gosip nih.plak tu asyik nk mo komen og len jek.ko pepuan ke jantan ke aku xksh tp mulut kaw tu mcm bertih jagung pns giler…. Ckup2la watlah kja amal len dr cari dosa jek kt ruangan ni

  2. Anonymous says:

    eh..juma dah x cntik lg..muka cengkung..nape?

  3. Zara says:

    Tudung dia biasa2 je. murah pun murah..hrga dlm rm7-30 je. tp sbb dia letak label AJ so tdung ni jd exclusive.

Loading...