Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(15 FOTO) Sekitar Majlis Persandingan Fasha Sandha & Aidil Aziz

Selepas setahun menyulam cinta, akhirnya pasangan Fasha Sandha dan Aidil Aziz selamat diijabkabulkan. Majlis pernikahan yang diadakan di Perlis itu dihadiri oleh ahli keluarga dan kenalan rapat kedua mempelai.

Advertisement

Pada hari yang sama juga, pasangan ini diraikan dalam sebuah majlis persandingan yang meriah. Fasha kelihatan begitu cantik dan anggun sekali dalam busana rekaan eksklusif pereka fesyen terkenal Rizman Ruzaini.

Ramai yang memuji majlis tersebut nampak cukup ringkas tetapi tetap indah melambangkan cahaya Fasha dan Aidil.

Jom kita layan beberapa lagi foto sekitar kemeriahan majlis persandingan Fasha dan Aidil dengan membaca entri in sepenuhnya. Kredit Foto : Fasha Sandha, Rizman Ruzaini & Project Two – Pi

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

20 Comments

  1. Anonymous

    April 1, 2019 at 2:52 pm

    beautiful …. both of u

  2. prihatin

    April 1, 2019 at 2:52 pm

    btul le aidil ni duda? ingatkan bujang lagi..

  3. Anonymous

    April 1, 2019 at 1:39 pm

    gmbr yg pertama tu sgt fotogenik, gantung pasha di tangga rumah..kasi besar2 itu frame..ok.

  4. Anonymous

    April 1, 2019 at 1:37 pm

    apa ko nak bagi tahu masalahnya sekrg ni? kampung or bandar!!!!! wekkkkkk

    • wekkkkkkk

      April 1, 2019 at 1:43 pm

      haiya..itu hari aidil/pasha bgi tahu nk buat belah aidil mcm kekampungan stail kenduri..kita tgok apa yg kekampungan tu…majlis rewang ke, fesen ka…!
      setahu wekk…kpg pun dh mcm bandar.., balik kampung kenduri sedara, kenduri pun mcm bandar…

    • Anonymous

      April 1, 2019 at 1:53 pm

      sbb org bandarlah membawa fesen bdr ke kpg..habis 1 kpg terpengaruh..

    • Anonymous

      April 1, 2019 at 1:57 pm

      org kpg bulan syaaban dh byk booking hotel depan mydin, kamdar, sogo di sekitar jln TAR tu sbb nk sooping raya, kalau x caya pegilah sekodeng..flat keretapun dari luar..

    • Anonymous

      April 1, 2019 at 2:03 pm

      org kpg lagi byk duit dri org bandar..

  5. wekkkkkkk

    April 1, 2019 at 1:32 pm

    di sebelah pihak fasha, nampak dah biasa aku nmpk dgn fesen pakaian kwen mcm ni, tpi di sebelah pihak aidil katanya “ala kampung”…kita tengok apa ala kampongnyer nnti..padahal org kampung pun dh pndai melaram ala bandar, pasti kalah pengantin nnti..lip lap lip lap gitu..dh berapa lama mereka siapkan mengalahkan pengantin..
    hehehhehee

Loading...
To Top