Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(14 GAMBAR)Amar Taufiq, Putera Sulung Amar Asyraf & Arna Salleh Daripada Camora Arts

Popular menerusi drama Setia Ke Hujung Nyawa satu ketika dahulu, Amar Asyraf kini sudah pun bergelar seorang bapa kepada seorang anak lelaki yang diberi nama, Amar Taufiq. Telah berkahwin dengan Arna Salleh pada Jun 2013, kehadiran cahaya mata pertama ini pastinya melengkapkan lagi keluarga pelakon tampan ini. Abang Nara suka melihat keterujaan dan kebahagiaan yang terpancar di wajah suami isteri ini ketika memeluk anak mereka.

anak amar asyraf

Advertisement

Menariknya gambar-gambar yang diambil oleh Camora Arts kali ini menggunakan ‘props’ terbaru sempena promosi ‘newborn’ yang ditawarkan oleh mereka. Cute sangat konsep yang ditampilkan oleh mereka. Mana tahan tengok si bayi comel dalam kostum ladybird. Comel sangat-sangat jadinya. Ini kalau ada depan mata nie memang dah kena cium dah si Amar Taufiq nie. Hehehe.

anak amar asyraf

Kepada anda yang ingin mengabadikan gambar anak tercinta di awal kelahiran kelak, jangan lupa LIKE Facebook Camora Arts dan gunakan promosi yang sedang ditawarkan sekarang ini (RM1,100 sahaja). Kalau anda sedang mengandung sekarang ini, ia adalah waktu terbaik untuk membuat tempahan. Nanti lepas bersalin, Camora Arts akan datang ke rumah anda dan ambil gambar anak anda yang comel untuk diabadikan dalam album gambar buat tatapan anda.

camora arts

Lagi beberapa gambar si comel Amar Taufiq, anak sulung Amar Asyraf dan Arna Salleh dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

Advertisement

anak amar asyraf
anak amar asyraf

anak amar asyraf
anak amar asyraf
anak amar asyraf
anak amar asyraf

anak amar asyraf

anak amar asyraf
anak amar asyraf

anak amar asyraf
anak amar asyraf
anak amar asyraf

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top