Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(14 GAMBAR)Siti Saleha Anggun Di Majlis Berbuka Puasa Majalah Lisa

Pasti ramai yang akan jatuh cinta melihat keanggunan Siti Saleha di majlis berbuka puasa majalah Lisa. Siti Saleha mampu mencairkan hati para jejaka dengan baju birunya. Nasib baik cinta Abang Nara terhadap wife menggunung tinggi menyebabkan tiada impak langsung kecunnan Siti Saleha terhadap diri ini.

siti saleha

Advertisement

Pasti mereka yang menghadiri majlis ini sangat teruja dapat berjumpa dengan Siti Saleha secara face to face. 13 lagi gambar Siti Saleha dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Facebook Ryaniez Moments Photography.

siti saleha

siti saleha

siti saleha

Advertisement

siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha

Advertisement

siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

39 Comments

  1. cinta sakti

    August 19, 2012 at 7:56 am

    tak suka puji lebih

  2. bolradhabol

    August 18, 2012 at 12:27 am

    i suka ct saleha ni..sgt humble dgn peminat..
    go saleha gooooo..
    luv u so much

  3. ZALIKAMARI

    August 17, 2012 at 12:19 pm

    SUMPAH GADIS NI CUN. AKHIRAT NANTI CONFIRM MASUK NERAKA SEBAB TAK TUTUP AURAT. #SERBANISTAZ

    • Kita hanya manusia biasa...

      August 18, 2012 at 1:31 am

      Sumpah konon..kau yang terkena sumpah baru kau tau rasa nanti… suka hati kau aje nak cakap dia ni cun, akhirat nanti confirm masuk neraka….sebab tak tutup aurat…kau pasti ke..habis orang yang tutup aurat semua memang pasti masuk syurga ke….hanya tuhan yang boleh tentukan bukan kau dan orang2 biasa sependapat macam kau tu tahu tak..pakai tudung pun hati busuk,dengki,mengata kuat,mengumpat kuat dan pelbagai ragam yang tersembunyi dibalik tudung2..kau ingat tuhan nak tempatkan kau kat syurga…perasanlah korang tu semua yang macam kau nilah juga…tuhan pun ada rahsia yang tak diberitahu kepada umum secara terang2anlah..rahsia tuhan tiada siapa yang tahu..kerana apa..kerana tuhan ingin menilai juga hati setiap manusia secara diam2 dan senyap2 juga.. lebih2 lagi pada orang2 yang kononnya nampak diluar seperti pijak semut pun tak mati tapi didalamnya hanya tuhan yang tahu segalanya..macam dah cukup baiklah kononnya dipandangan mata tuhan…orang2 macam kau ni tahu nakkan ganjaran je diakhirat nant..tu dah tak ikhlas namanya juga…seperti berkira sangat dengan amal ibadat kau tu terhadap tuhan…kau tahu…jangan nak menilai dan menghukum orang dari pandangan mata kasar dan luaran je ya..jangan nak memandai2 juga….kau menghukum orang pun tanpa tahu isi hati dia lebih2 lagi kalau dia sentiasa ingat tuhan dan tak lupa dengan amal ibadat dia yang benar2 ikhlas tanpa berselindung dengan ada niat2 lain..tapi kau tak tahu..ini pun kau dah kira berdosa juga sebab kau pandai nak mengagak2 aje…….tau tak………………………….ok jangan marah sorry…….peace……

  4. Shilalas

    August 17, 2012 at 6:30 am

    Eeee you guys are so nonsense. Always wanna judge people. Nobody is perfect. Include you all. So stfu! Kasut pelik je, comment. Posing tonggek skit pun comment. Hello people, get a life weh ;) Salam ;)

  5. mamaaish

    August 16, 2012 at 10:17 pm

    anggun ke!!!…biasa je dia ni…reporter je yg nak ambik hati…berlakon pun setkt ni blum lg menarik minat aku…sape x setuju boleh angkat kaki…hahaha…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top