August 16th, 2012

Pasti ramai yang akan jatuh cinta melihat keanggunan Siti Saleha di majlis berbuka puasa majalah Lisa. Siti Saleha mampu mencairkan hati para jejaka dengan baju birunya. Nasib baik cinta Abang Nara terhadap wife menggunung tinggi menyebabkan tiada impak langsung kecunnan Siti Saleha terhadap diri ini.

siti saleha

Pasti mereka yang menghadiri majlis ini sangat teruja dapat berjumpa dengan Siti Saleha secara face to face. 13 lagi gambar Siti Saleha dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Facebook Ryaniez Moments Photography.

siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha

siti saleha


39 responses to “(14 GAMBAR)Siti Saleha Anggun Di Majlis Berbuka Puasa Majalah Lisa”

  1. xfaham dengan org melayu says:

    ape lah korang…..pandai betul komen bab bulan ramadhan lah,hormati org bpuasa lah..xsesuai dgn majlis iftah lah…tp korang kutuk2 di bulan puasa takpe..hina2 mcm tu..senang2 je nk hukum orang kannn..kesalahan org cepat je nampak!!diri sendiri kutuk orang tak sedar pulak bulan ape time tu kannn…insan mcm ni lah paling aku benci!!

  2. aku bukan sapa-sapa says:

    At lease dia tak pakai baju tak daq lengan, bseluar pendik atau seket penndekkan.?cuma dia tak pakai tdg je, ada diantara korang dulu2 masa muda mudi @ ank dra tak pakai tudung kan???. biar la masa ubah segalanya islam bukan memaksa. kalau korang selalu macam niekan.. owg bukan islam pun takut ngan kita. sedangkan agama kita murni.
    aku pelik la ngan sesetengah dr korang nie.. bila dah elok-elok ttp aurat di suruh buka, bila tak ttp aurat disuruh ttp. mereka bukan boneka…! kita jaga dulu aurat diri kita sempurnakan diri dulu baru nk ajar owg pulak… soal neraka atau syurga tak jadi isu kat sini. kalau yg ttp aurat smbhyg tak tngl tapi tabur fitnah umpat keji caci sesama sendiri macammana pulak ye..? jngn hukum org dr luaran tngk dalaman nya juga! kita smua makluk ALLAH masing2 ada kekurangan.

  3. […] Pasti ramai yang akan jatuh cinta melihat keanggunan Siti Saleha di majlis berbuka puasa majalah Lisa. Siti Saleha mampu mencairkan hati para jejaka dengan baju birunya. Nasib baik cinta Abang Nara terhadap wife menggunung tinggi menyebabkan tiada impak langsung kecunnan … Continue reading → […]

  4. Danika says:

    Nevertheless, the most crucial reason is hardiness. The corporation draft and produce the shoes according to native people’s size of feet and this also attributes to the study of Australians. In 2009, it have attained a great victory in lots of countries including England, America, Germany and France.

Loading...