Written by AbangNara | December 10th, 2013

Esok Jovian Mandagie dan Nina Ismail Sabri bakal dinikahkan di Istana Negara lama. Hari ini dan semalam, bakal pengantin baru ini telah pun mengadakan majlis bersiram, berinai dan khatam Al Quran bersempena perkahwinan mereka. Memang nampak meriah sekali. Lebih-lebih lagi majlis bersiram yang mengikut adat Jawa.

nina ismail sabri

Mesti sejuk Nina kena siram dengan air. Hehehe. Abang Nara yakin Jovian dan Nina sudah tidak sabar lagi untuk menunggu ketibaan hari esok. Semoga segala persiapan telah pun siap dan mengikut apa yang dirancang. Tak sabar Abang Nara nak menunggu detik istimewa mereka berdua.

nina ismail sabri

Beberapa lagi gambar sekitar majlis berinai, bersiram dan khatam Al Quran Jovian dan Nina dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram Jovian, Instagram Nina dan Instagram Min PrettyPeektures.

nina ismail sabri
nina ismail sabri
nina ismail sabri
nina ismail sabri
nina ismail sabri
nina ismail sabri
nina ismail sabri
nina ismail sabri
nina ismail sabri
nina ismail sabri
nina ismail sabri
nina ismail sabri
nina ismail sabri

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

90 responses to (14 GAMBAR)Majlis Bersiram Jovian Mandagie & Nina Ismail Sabri

  1. Adi says:

    Aii Datuk Mail.. jangan lupa majlis kt Bera kita nanti…

  2. naz says:

    mak cik pak cik p balik jaga kakak, adik, mak, isteri anak sndri ye,,, jgn duk sibuk nk ngata orang takut kita lebih lagi yer…

    • betul tu..
      Jaga diri sendiri dan keluarga kita dlu baru mengata org.

      Just doakan yg terbaik utk diorang, minta2 ditunjukkn jalan yg lurus, jalan hidup yg diredhai Allah. Tak bermakna dia x baik hari ni, esok pn x baik. kn..

  3. jovian mandi says:

    Nak mandi bunga ke , mandi wajib ke….buatla secara tertutup…. tapi yg percaya mandi bunga ni menaikkan seri muka…. tak tahula aku, bole jatuh syirik ke tak…..

  4. […] (14 GAMBAR)Majlis Bersiram Jovian Mandagie & Nina Ismail Sabri (84) […]

  5. wedok says:

    Jgn tegur pasal siram menyiram ni..itu adat jawa biarlah…Aku tgk raj-raja melayu pun guna adat bersiram…gambar tayang je kat public tak de pulak bising..bila jawa buat mulalah orang melalak. tak adil!

  6. hk says:

    Ntahnya diaorg ni. Raja2 melayu buat xde nk tegur. Biarlah kalau nina nak ikut adat jawa pon. Kat indon sana org jawa yg islam pon buat je bersiram ni. Nk ckp psl aurat. Mmg nina dah salah tp bercambah2 kat luar sana yg x tutup aurat. Cuba pegi tegur sorang2 kalau terjumpa kat mall tu.