Written by serenity | December 5th, 2013

Pada 30 November lepas, telah berlangsung majlis pernikahan salah seorang peserta Imam Muda 2012 yang dikenali sebagai Imam Muda Naufal atau nama sebenarnya Abdul Rahman Naufal Mohd Hatta, 22, dengan seorang wanita bernama YM Tengku Hasanah. Majlis ini telah berlangsung di Taman Hillview, Ampang dalam dalam majlis yang bermula jam 10.30 pagi.

 photo Naufall13.jpg
Antara yang turut hadir di majlis ini ialah Beego dan isteri, Linda Hashim, Raja Ema serta Shafie Naswip. Mari kita doakan perkahwinan Imam Naufal berkekalan hingga ke akhir hayat.

Gambar-gambar yang cantik ini ialah hasil bidikan Nadia Studio. Sila ke Fanpage Nadia Studio untuk melihat hasil kerja beliau dan pakej fotografi yang ditawarkan.

Lagi 12 gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

 photo Naufall12.jpg
 photo Naufall11.jpg
 photo Naufall09.jpg
 photo Naufall10.jpg
 photo Naufall08.jpg
 photo Naufall07.jpg
 photo Naufall06.jpg
 photo Naufall02.jpg
 photo Naufall01.jpg
 photo Naufall04.jpg
 photo Naufall03.jpg
 photo Naufall05.jpg

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

102 responses to (13 GAMBAR)Sekitar Majlis Pernikahan Imam Muda Naufal

  1. abcdefg says:

    Ketika para sahabat ditanya oleh Rasulullah SAW, Apakah yang terbaik bagi wanita? Sayyidatina Fatimah telah menjawab, “Sebaik-baik wanita adalah yang tidak melihat laki-laki dan tidak dilihat oleh laki-laki.”

  2. kekeke says:

    RAJA EMMA OOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

  3. Zainab says:

    antiarabbangang ko ni mental ke?

  4. pa ku duli says:

    yang si pengantin pompuan tu ,bukak je lah purdah tu..gune purdah tu untuk org arab je..kat sane bnyk debu,tu yg diorang gune..kite kat sini terikut2..whai pompuan x payah over alim lah..bgambar pun tgedik2..

    • aku says:

      kalau nak tahu.. niqab adalah salah satu care untuk mengelakkan fitnah.. tlg la… nak bg pendapat sile kaji dulu… jgn tnjukkan kebodohan tu sngat…

      • Kau says:

        Salam..

        Niqab mmg salah 1 cara mengelakkan fitnah. Tapi kita kena KAJI latar budaya masyarakat melayu Malaysia yg mana pemakaian niqab boleh mengundang fitnah berbanding mengelakkan fitnah.

        Niqab juga tidak tergolong dalam pakaian wajib memandangkan muka bukanlah aurat. Pembaca mungkin nak tahu bagaimana rupanya isteri naufal ni, sb tu dorang komen. Mungkin cara komen tu tak kena, tapi mesejnya sama.

    • anonymous says:

      nih satu lagi mangkuk. ajaran mne kau purdah untuk orang arab je ? kau tau tak aurat sebenar perempuan tuh mcm mne sebenarnye ? tergedik celah mana kau, dia ngan suami dia suka hati dia la, bukan dia ade cium2 ke ape. bodoh jangan tunjuk please, nanti nampak sangat kebodohan tu, malu kat orang sikit.

    • beringatlah says:

      bior le dia pakai purdah ke apa ke.. ada ke dia menyusahkan awak?

    • mia says:

      2 la, mase kecik time sekolah x nk blajo subjek agama, x nk ngaji, ni da beso panjg ‘terlebih pndai’ plk. ayat al-quran mane yg ckp purdah ni untuk org arab je.. ko blaja mazhab mane ni dik??

    • tuti fruti says:

      Kau ni aku sepak memang retak tulang kepale kau. Purdah tu mengurangkan terjadi nya fitnah pada golongan wanita. Pergi kaji hukum purdah dah khilaf yang ada di antara ke-empat empat imam. Bile nak bercakap, guna ilmu akal yang Tuhan dah kurniakan.

    • minah jambu merah biru says:

      betol kau cakap kn tu minah jambu sokong ! kt aaaaaaarap tu lain la kan….tengok la satu satu punye badan gedabak gedabak lagi pon kt sana dia berangin tapi angin sejok berdebu jadi dorang terpaksa berpakaian tutop muka nampakan mate aje takot nanti debu2 kena kt muka huh ! Malaysia ada debu ke ? kalau ada pon debu debu melayang dari pelesit kota tol tak huh ! nk ikot2 aaaarab konon ! islam mudah2 di susah2kn ishhhhhhhh rosak !!

  5. antiarabbangang says:

    dah smakin hapus budaya melayu yg cantik dan sederhana di rodak habis di P. Arab punya budaya padang pasir KOLOT!! Yg si betina bungkus habis – mati2 ingat masuk syurga kerana bende ni. Konon Allah yg suruh buat camni.Bodoh sepanjang hayat di kegelapan dan kebodohan bab hidup penuh dgn keTAKUTan !

    • momok says:

      bodoh punya olang. ni kan celita pasal majlis kawen maa. itu kan tema saja. sukatilah meleka mau pakai bungkus habis atau tidak.

    • anonymous says:

      yang kau dah kenapa ? dah gila ke ? dah nak mampus ? anti-arab konon, kau mati nanti kat akhirat sume ckp bhs arab jugak, yang kau tak suka tu kebanyakan nabi2- rasul2 kau sume dr golongan bangsa arab. kau dah masuk air sangat dah ke ? taksub ngan dunia sangat dah ?

    • beringatlah says:

      astaghfirullah.. sekurang2nya dia ada niat dan usaha untuk mendapatkan keredhaan Allah.. dia tak menyusahkan awak pon kalau dia pakai camtu..

      jom muhasabah diri. adakah orang lain yg bodoh, ataupun kita yg tidak sedar akan kebodohan kita sendiri? #notakepadadiri

    • aku says:

      astagfirullah al azim…. kalau ye pon bangge n nak tegakn budaye kemalayuan tu.. jangan sampai hine suruhan Allah.. bungkus abis?? ya Allah.. hidup penuh ketakutan?? kite mmg wajib takutkan Allah… jgn lupe asal usul kite.. jgn lupe pencipte kite… bwak bnyak2 istigfar ye.. taubat cpat2.. takot tak smpat nnti..

    • hola says:

      antiarabbangang – ko ni dah kenapa hina bangsa keturunan Nabi??? Nabi kite Muhammad S.A.W berketurunan arab.. Al-quran dlm bahasa arab.. tak kisah lah die nak pakai apa pun yg penting tutup aurat.. bwk2 la beristighfar…

    • mia says:

      bertobat la dik sblm ko kene panah ngn petir.

    • Mashi says:

      sorry maybe i got wrong.. ini bukan budaya atau adat.. ini agama.. walaupun aku kurang ilmu agama..mereka mungkin berbungkus tapi mereka mengikut ajaran agama..budaya melayu hanya lah budaya. mana lebih penting budaya atau agama?

    • antiarabktatasbangang says:

      kecian nk jadi attention seeker yee, orng klau ckp cm gini slelau jelesss jerr..larhh kecian jelesss rupanya..die msuk syurga neraka ke biar larr tuhan tentukan ko dh kenape ??.. lantak larr die nk balut mcm mumia pun ko dh kenape??maslah??kesimpulanya ko mental …