Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(13 GAMBAR)Majlis Persandingan Watie Elite Dan Azza Elite

Cantik sungguh kedua-dua pasangan pengantin iaitu Watie Elite dan Joey serta Azza Elite dan Azlan di majlis persandingan perkahwinan mereka. Bertemakan warna gold, kedua-dua pengantin ini tampil berseri-seri. Untuk makluman, Watie Elite dan Joey telah pun bernikah pada 22 Disember 2011 manakalah Azza dan Azlan pada bulan Mac lalu.

watie elite azza elite

Advertisement

Lagi 12 keping gambar sekitar majlis persandingan Watie dan Azza Elite dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Utusan Malaysia dan Mstar.

watie elite azza elite
watie elite azza elite
watie elite azza elite
watie elite azza elite
watie elite azza elite
watie elite azza elite7
watie elite azza elite
watie elite azza elite
watie elite azza elite
watie elite azza elite
watie elite azza elite
watie elite azza elite

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

90 Comments

  1. anti kutuk

    May 3, 2012 at 9:46 pm

    go kak azza go.abg azlan jaga kak azza baik baik tau.

  2. peminat artis malaysia

    May 3, 2012 at 8:38 pm

    pada pendapat aku azza sangat sesuai dgn pasangan nya.dari dulu tak banyak kontroversi.sebab tu aku suka dia.yang penting dia manis masa persandingan.nasib x rampas laki orang si azza ni.kalau tidak tarik diri dari minat kat dia.yang penting biar laki muda.jangan ambik suami orang ye adik.kami peminat mu tetap menyokong azza yang humble melayan peminat di fb dan twitter

  3. Dato minah jambu yg paling paling popular 24jam mengadap computer

    May 3, 2012 at 7:20 pm

    bukan nk mengungkit tapi kalau si fasha n memey dorang komen rabak2 punye komen cakap fasha memey perampas perampas n perampas !!!! siap dorang gelar kn si fasha n memey pompan sundal lagi !!! kenape dorang tki cakap n komen si watie ni perampas n pompan sundal !!!

  4. shisha

    May 3, 2012 at 6:10 pm

    flower girl bukan main litup,,budak2 lg dh pkai tudung..yng kawen, yg wajib tutup aurat,yg diraikan, x plak pkai tudung..malu la kat adik2 flower girl oiii!

  5. Adanama

    May 3, 2012 at 4:04 pm

    Peminat no 1 azza sebab jumpa kat jom heboh baru baru ini,,layan mak aku baik.dah la Cantik Tk sombong pulak tu.yg lain x berkenan.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top