Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(13 GAMBAR)Aaron Aziz Dan Dafi Di Majlis Pelancaran Filem Supersquad

Hebat juga filem animasi 3D Supersquad ini apabila berjaya mendapatkan Aaron Aziz sebagai salah seorang penyumbang suara untuk salah satu watak di dalamnya. Semasa majlis pelancaran filem Supersquad ini, Abang Nara perasan lengan Aaron Aziz semakin besar. Kalau kena lempang mahu tak bangun 5 hari.

filem supersquad

Advertisement

Selain Aaron Aziz dan Diana Danielle, Dafi turut menyumbangkan suaranya untuk projek filem animasi 3D pertama Malaysia ini. Pasti peminat Dafi teruja untuk mendengar kecomelan suara Dafi apabila filem ini ditayangkan pada Disember 2013 kelak.

filem supersquad

Lagi 11 gambar Aaron Aziz dan Dafi di majlis pelancaran filem Supersquad dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Jelmaan misteri di stesen keretapi Jepun. Jangan tengok kalau anda ada sakit jantung.

filem supersquad
filem supersquad
filem supersquad
filem supersquad
filem supersquad
filem supersquad
filem supersquad
filem supersquad
filem supersquad
filem supersquad
filem supersquad

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

31 Comments

  1. Ha

    September 10, 2012 at 12:18 pm

    dafi ni kalau dh kawin aku rasa bdn dia semakin montel n perut dia leh boroi..lom kawin pn dh ini mcm..aiyaa..

    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer

      September 10, 2012 at 5:53 pm

      kalau dafi dh kawin cmfirm badan dia macm aflin shauki ! mesti punye ! mat haron kenape badan gemok ! turon kn sikit la berat badan tu ! si dayana tk lemas ke ????? cian nyeeeeeeee…….sabar je lah ye dayana lov uuuuu….

  2. ........

    September 10, 2012 at 12:14 pm

    dafi dh gemok la..dulu masa mula2 dafi jdi artis..wau ensem gila ngan badan dia pn x cam y skg..abg AA plk menjak kebelakangan ni sy tengok bdn dia pn cam dh naik..atau mata aku y kero..

  3. anti dafi

    September 10, 2012 at 10:55 am

    dafi????sori yoo gua tara minat lu…sbb lu sama bapak serupa saja perangai

  4. aaron

    September 10, 2012 at 10:42 am

    Aaron aziz nmpk gemuk!!!

Loading...
To Top