Written by Bella | April 2nd, 2018

Setalah lebih dua bulan bersalin, akhirnya pelawak dan pelakon Jihan Muse dan suami, Ungku Hariz telah mendedahkan wajah cahaya mata sulung lelaki mereka dengan peminat.

Jihan memuat naik foto anaknya itu menerusi akaun Instagramnya sebentar tadi. Jihan dan suami telah memilih nama Ungku Arsalan Haq inspirasi daripada pahlawan Islam.

Peminatnya turut berkongsi rasa gembira mereka yang sebelum ini sudah ternanti-nanti untuk melihat wajah comel #babyninja.

Jom kita layan beberapa lagi foto comel Arsalan Haq daripada jurugambar terkenal Camora Arts dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Agak-agaknya Arsalan Haq ikut muka siapa ya? Jihan ataupun Ungku Hariz?

16 responses to (13 FOTO) Ungku Arsalan Haq Anak Lelaki Jihan Muse Dan Ungku Hariz Daripada Camora Arts

  1. fishball says:

    tu jihan???? lain pe muka dia??????

    17

    0
  2. minah jambu suka sahara yaakop says:

    comel hehe sedap nama tu..pangil baby haq pon ok …semoga di murah kan rezeki dorang berdua..

    10

    1
  3. Eragon says:

    Cantik nya jihannnnn

    3

    2
  4. cikun says:

    chomeynya gambaqqq nak2 yang terkencing tuu hahahaha lawakkkk

    3

    1
  5. kencing says:

    muka ni ke yg di sorok sorokkan tu…

    6

    4
  6. Rimas la says:

    Nk jgak tgk muka ank jihan..ni blik2 muka ank ct,dlm ig ,mtro suma d tyang xhbis2.yg retis lain brslin x kcoh mcmtu

    5

    6
  7. Anonymous says:

    Lepas ni reality show anak la kt Astro?

    3

    1
  8. Anonymous says:

    laki jihan nikah lain ke?

    1

    4
  9. Eh sama! says:

    Muka anak jihan mcm jihan sebelum aurawhite & braces

    7

    0
  10. Garlic says:

    sejak aku tahu si jihan ni pro lopazouk terus tak minat dah plus laki dia yg sgt terr over euwwwwww !!

    6

    1
  11. Anonymous says:

    Dah X ori.. buang duit je..

    0

    0

Leave a Comment

Optional