October 19th, 2011

Tak tahu apa yang menyemarakkan kemarahan Adda, tetapi dia telah mengeluarkan kata-kata agak kasar juga pada Mamat Sepah di Twitter malam tadi. Jangan-jangan Mamat hendak balik semula kepada Adda selepas ‘berpisah’ dengan Fida melalui media?

Dan kita dapat lihat Abang Nas Terjah Melodi juga ada tweet pada Adda. Mungkin ada kisah Adda dan Mamat di Melodi hujung minggu ini? Speku jangan tak speku.

Rakan kami di RotiKaya juga ada mengeluarkan cerita tetang Mamat yang lari dan tidak menghabiskan penggambaran sebuah drama kerana menerima tawaran berlakon dengan drama lain. Kalau begini, memang menyusahkan produksi dan patutlah Jepp dan Shuib memisahkan diri mereka dari Mamat, tak gitu?

***

Kolam selalunya dilakukan untuk menggalakkan keharmonian dan keuntungan kepada sesebuah isi rumah. Dekorasi kolam lazimnya dilakukan kaum perempuan menggunakan beras putih dan bijirin yang diwarnakan berwarna-warni dan biasanya menjadi simbol selamat datang dan kegembiraan menyambut hari perayaan terutamanya perayaan Cahaya- Deepavali.

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut, jom kita ke The Curve, Damansara pada 22 & 23 Oktober ini untuk Pesta Kolam Antarabangsa. Tel : 03 – 5510 2664 / 2791 (JKKN Selangor). Budaya 1Malaysia yang terindah untuk anda!


101 responses to “Adda Mengamuk Dengan Mamat Sepah (Lagi)?”

  1. syazleen says:

    Kesian Adda…disebabkan mulut terlalu longkang,kan dah menjanda muda..hukum karma Allah…terimalah balik !!

Loading...