Adda Mengamuk Dengan Mamat Sepah (Lagi)?

Adda Mengamuk Dengan Mamat Sepah (Lagi)?

Tak tahu apa yang menyemarakkan kemarahan Adda, tetapi dia telah mengeluarkan kata-kata agak kasar juga pada Mamat Sepah di Twitter malam tadi. Jangan-jangan Mamat hendak balik semula kepada Adda selepas ‘berpisah’ dengan Fida melalui media?

Advertisement

Dan kita dapat lihat Abang Nas Terjah Melodi juga ada tweet pada Adda. Mungkin ada kisah Adda dan Mamat di Melodi hujung minggu ini? Speku jangan tak speku.

Rakan kami di RotiKaya juga ada mengeluarkan cerita tetang Mamat yang lari dan tidak menghabiskan penggambaran sebuah drama kerana menerima tawaran berlakon dengan drama lain. Kalau begini, memang menyusahkan produksi dan patutlah Jepp dan Shuib memisahkan diri mereka dari Mamat, tak gitu?

***

Kolam selalunya dilakukan untuk menggalakkan keharmonian dan keuntungan kepada sesebuah isi rumah. Dekorasi kolam lazimnya dilakukan kaum perempuan menggunakan beras putih dan bijirin yang diwarnakan berwarna-warni dan biasanya menjadi simbol selamat datang dan kegembiraan menyambut hari perayaan terutamanya perayaan Cahaya- Deepavali.

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut, jom kita ke The Curve, Damansara pada 22 & 23 Oktober ini untuk Pesta Kolam Antarabangsa. Tel : 03 – 5510 2664 / 2791 (JKKN Selangor). Budaya 1Malaysia yang terindah untuk anda!

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Loading...