Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

12 Peserta Separuh Akhir Akan Berentap Malam Ini Untuk Ke Final Kilauan Emas 2

Fuh. Akhirnya yang dinanti-nanti telah tiba. Kilauan Emas 2 hampir sampai ke kemuncaknya apabila 2 lagi peserta daripada Zon Tengah telah terpilih untuk melengkapi senarai 12 orang peserta separuh akhir. Kesemuanya memang hebat-hebat belaka. Malam ini, di Astro Prima 105, bermula jam 9 malam mereka akan berentap sesama sendiri untuk menentukan siapakah yang akan layak ke final Kilauan Emas 2.

kilauan emas

Advertisement

Minggu lepas menyaksikan kehebatan peserta-peserta daripada Zon Tengah sehingga Abang Nara sendiri sukar untuk membuat pilihan siapakah yang sepatutnya layak. Kesemuanya ada kelebihan masing-masing. Namun rezeki berpihak kepada Mohd Zulkarnaen Bin Yunus dan Nor Azri Bin Zainuddin untuk layak ke peringkat separuh akhir malam ini. Kedua-duanya memang memiliki suara yang amat padu.

kilauan emas

Abang Nara seperti biasa malam ini tidak akan ke mana-mana dan bakal melekat di hadapan TV untuk menyaksikan separuh akhir Kilauan Emas 2 ini. Untuk makluman, undian SMS sudah pun dibuka agar anda boleh menghantar undian tanda sokongan. Jadi kalau ada peserta yang betul-betul layak untuk ke peringkat akhir, undilah mereka. Cara undian nanti boleh ditengok semasa persembahan live yang akan bermula jam 9 malam di Astro Prima 105 dan Astro Mustika HD 134.

kilauan emas 2

Untuk makluman lanjut, layari www.astro.com.my/kilauanemas atau Facebook Kilauan Emas.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

27 Comments

  1. Anonymous

    June 27, 2012 at 4:05 pm

    doakan die cepat sembuh dahla..yg korang nk banyak bunyi bercakar bakar nie pehal??bengong..

  2. stella

    June 27, 2012 at 3:45 pm

    dr aku tgk nenek n atuk nyanyi , bgs aku tgk SHOWDOWN . . Tp kan , tgk iklan . . Mcm ada artis laa yg join kilauan emas . . X silap namanya iwan hj dasri . . Bkn ka dia tu artis dolu2 ?? Tk sggup nk tgk nenek botok yg nama mona .. Cm mona fendey ja . . Takutttttttt

    • jusoh

      June 28, 2012 at 10:30 am

      betul latu. dulu kan dia dpt no.2 Sinaran pasport seson 2. pastu join senario sekejap. pnh ada album raya dgn selebriti tv3 bwh ambang klasik.

  3. my2cents

    June 27, 2012 at 2:58 pm

    yg muda sibuk nk masuk imam muda…yg tua2 sibuk tkinja2…dah tua2 ni bykkan amal ibadat lg bgs…huhuhu

  4. dhani

    June 27, 2012 at 2:45 pm

    aik ada sms gak????confirm2 anak cucu yg vote nih!

  5. Iblis and Co.

    June 27, 2012 at 2:12 pm

    All uncle and aunty….welcome aboard! Please join us in depth fire of Jahannam Hell. HAHAHAHAHA!!!

Loading...
To Top