September 20th, 2012

Lama rasanya tidak mendengar khabar terbaru mengenai Leez AF ini. Setelah digantung tidak bertali oleh bekas kekasihnya, Zizan Raja Lawak, Leez seolah-olah merajuk dengan dunia hiburan. Boleh dikatakan memang jarang sangat berita tentang dirinya terpampang di mana-mana media.
leez af

Terima kasih kepada rakan media kami iaitu BuahMulut yang sudi berkongsi gambar-gambar terbaru Leez AF untuk tatapan anda semua. Penyepian Leez tidak sia-sia kerana dia muncul dengan imej yang lebih cun, cute dan comel. Pasti ramai jejaka-jejaka di luar sana yang terpikat dengan kecantikan Leez.

leez af

Lagi 10 keping gambar terbaru Leez AF dengan membaca entri ini sepenuhnya.

P.S: Cukup ke gaji RM1,500 untuk hidup di Malaysia?

leez
leez af
leez af
leez af
leez af
leez af
leez af
leez af
leez af
leez af


55 responses to “(12 GAMBAR)Leez AF Muncul Kembali Setelah Lama Menyepi”

  1. Anonymous says:

    Zizan RAJA LAWAK??? agak2 la weyyy… pmpuan cntik mcm leez nie tak sesuai buat zizan okeyyyy… WTH!!! aku mmng minat leez.. please la geli aku dgn c zizan raja lawak tue, mcm bodo jer aweks cantik yg jd gf zizan nie.. aku mmng suka tgok lawak dia tp tak sanggup tgok dia kapel atau dikaitkan dgn aweks cantik mcm leez nie… nak muntah!!!

  2. Anonymous says:

    Ape pun gigi cantik …. Tahniah

  3. mak jemah says:

    apeee??juliana evans lg sopan?sopan la sangat uplod pic kat instagram mengacukan jari tengahnya kann..hahah..haiihh..leez ni pun satu.knp la ko tak glemer.tu la zizan razak kasi putus ko.sayang sribu sayang da gendong2 dlm mangga tak kawin2 jgk korang ermmm~

Loading...