Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(12 GAMBAR)Farid Kamil & Maya Karin, Hero Heroin Filem Lagenda Budak Setan 2 – Katerina

Abang Nara memang suka sangat-sangat dengan novel Budak Setan. Apabila filem Budak Setan dikeluarkan beberapa tahun lalu, diri ini agak kecewa dengan mutu filem tersebut. Namun kali ini Abang Nara excited kembali apabila LBS – Katerina akan ditayangkan dengan Maya Karin menjadi heroinnya.

lbs 2 katerina

Advertisement

Pastinya peminat novel LBS akan teruja untuk melihat kehebatan Maya Karin membawakan watak Katerina. Daripada trailer yang dikeluarkan, Farid Kamil dan Maya Karin nampak seperti satu gandingan yang hebat.

11 lagi gambar Maya Karin dan Farid Kamil dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar portal OhBulan.

Advertisement

lbs 2 katerina

lbs 2 katerina

lbs 2 katerina

lbs 2 katerina

lbs 2 katerina

lbs 2 katerina

lbs 2 katerina

lbs 2 katerina

Advertisement

lbs 2 katerina

lbs 2 katerina

lbs 2 katerina

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

52 Comments

  1. sayarin

    November 30, 2012 at 3:22 pm

    tah ape2 komen smua kat atas ni . keje nak kritik org je , jeles lah tu kan . eeeee pg lahh jaga laki kau tu kat rumah . dasar typical malaysian . korang soooo malaysian . kesian…

  2. new pick up artist

    October 18, 2012 at 4:33 pm

    Very nice article, totally what I was looking
    for.

Loading...
To Top