July 2nd, 2012

Baru-baru ini, Siti Nurhaliza telah pun terbang ke Australia untuk bercuti bersama dengan pemenang peraduan SimplySiti. Melihat gambar-gambar yang diupload oleh Siti membuatkan Abang Nara rasa teruja. Australia nampak sangat seronok dan menarik untuk dilawat.

siti australia

Paling menarik ialah Siti Nurhaliza dapat bergambar dengan patung wax Johnny Depp. Lagi 11 keping gambar sekitar percutian Dato’ Siti Nurhaliza di Australia dengan membaca entri ini sepenuhnya.

siti australia
siti australia
siti australia
siti australia
siti australia
siti australia
siti australia
siti australia
siti australia
siti australia
siti australia


64 responses to “(12 GAMBAR)Siti Nurhaliza Bercuti Di Australia”

  1. honeywellz says:

    Mula2 tengok gambar atas tu ingatkan cina mana…sebijik mcm cina. Hajjah ni rambut tutup tak betol N pakai baju ketat. Gambar no. 3 tu dia perasan muda remaja lagi kot…..tengoklah tanpa mekap muka dia biasa je…..

  2. Ops says:

    Allah jer th ape yg dia bt kat muka dia…sape2 yg th tu diam2 sudah…

Loading...