Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(12 GAMBAR)Siti Nurhaliza Bercuti Di Australia

Baru-baru ini, Siti Nurhaliza telah pun terbang ke Australia untuk bercuti bersama dengan pemenang peraduan SimplySiti. Melihat gambar-gambar yang diupload oleh Siti membuatkan Abang Nara rasa teruja. Australia nampak sangat seronok dan menarik untuk dilawat.

siti australia

Advertisement

Paling menarik ialah Siti Nurhaliza dapat bergambar dengan patung wax Johnny Depp. Lagi 11 keping gambar sekitar percutian Dato’ Siti Nurhaliza di Australia dengan membaca entri ini sepenuhnya.

siti australia
siti australia
siti australia
siti australia
siti australia
siti australia
siti australia
siti australia
siti australia
siti australia
siti australia

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

64 Comments

  1. honeywellz

    July 18, 2012 at 9:36 pm

    Mula2 tengok gambar atas tu ingatkan cina mana…sebijik mcm cina. Hajjah ni rambut tutup tak betol N pakai baju ketat. Gambar no. 3 tu dia perasan muda remaja lagi kot…..tengoklah tanpa mekap muka dia biasa je…..

  2. Ops

    July 16, 2012 at 12:56 pm

    Allah jer th ape yg dia bt kat muka dia…sape2 yg th tu diam2 sudah…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top