June 19th, 2018

Aidifiltri kali ini pastinya lebih bermakna buat Datuk Siti Nurhaliza dan keluarga kerana kehadiran cahaya mata mereka iaitu Siti Aafiyah. Jelas terserlah kegembiraan dan kemeriahan di dalam setiap keping gambar yang dikongsikan oleh penyanyi nombor 1 negara ini. Seronok melihat kecomelan Aafiyah di samping ibu dan ayahnya. Rasa nak cubit-cubit je si pipi merah ini.

siti nurhaliza

Siti Aafiyah juga bertuah kerana turut sama dapat menyambut lebaran dengan Perdana Menteri Malaysia, Tun Mahathir.

siti nurhaliza

Semoga Aidilfitri ini membawa lebih berkat dan keseronokan buat Datuk Siti Nurhaliza sekeluarga. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Makin slim Datuk Siti. Cun melecun skang nie!!!

image

aa10

aa11

aa12

aa2

aa3

aa4

aa5

aa6

aa7

aa8

aa9


61 responses to “(12 GAMBAR)Sekitar Sambutan Hari Raya Aidilfitri Siti Nurhaliza & Keluarga”

  1. Anonymous says:

    Dulu aku mmg peminat tegar si ct ni… dia kawin dgn dato k org kutuk mcm2 pun aku fikir dah jodoh dia tp bila ada 3 insiden yg kwn2 aku cerita salah satunya bila peminat berlari dtg bila nmpk dia katanya si ct ni siap kata langau dah dtg… x sangka tol aku…..sbb tu bila dgr suara dia berkumandang kitaorg ckp…najis…najis haha

  2. Takdanama says:

    Dengki?biarkn je la org bru dpt anak, bgi seorang ibu, anak ttp comel mvmna pun rupanya, hidup tok ti sng pun sbb dia rajin ,dh rezki dia,yg ptg kita usaha sndiri jgn dngki rezki org

  3. apple merah says:

    Ya Allah.. napelah kutuk baby yang tak bersalah tu?? skang dok kata baby ctdk x comel la apa la…baby korang cantek sangat ke?? apaaa la nak jadi!!! tu semua kejadian Allah la… nape pertikaikan??? dan dia masih baby…makin lama makin berubah kan… biarlah nak gelap ke nak apa ke…takde perasaan betul korang ni!!!

Loading...