Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(12 GAMBAR)Neelofa Bak Puteri Di Anugerah Skrin 2012

Bukannya nak memuji lebih-lebih tetapi sememangnya penampilan Neelofa di Anugerah Skrin 2012 bagaikan seorang puteri. Sayangnya Neelofa tidak berjaya menjadi seorang pengacara yang hebat ketika majlis berlangsung. Suasana ASK2012 sememangnya hambar.

neelofa ask2012

Advertisement

Walaupun jutaan cacian dan kutukan dihantarkan kepada Neelofa menerusi Twitter, Abang Nara berharap agar Neelofa tabah dan anggap ini sebagai satu pengajaran untuk memajukan diri di masa hadapan. Apa pun tak boleh nak salahkan Neelofa seorang kerana kebosanan ASK2012. Tak ke gitu?

neelofa ask2012

10 lagi gambar Neelofa ketika Anugerah Skrin 2012 dengan membaca entri ini sepenuhnya.


neelofa ask2012
neelofa ask2012
neelofa ask2012
neelofa ask2012
neelofa ask2012
neelofa ask2012
neelofa ask2012
neelofa ask2012
neelofa ask2012
neelofa ask2012

Kredit foto Facebook Anugerah Skrin dan RotiKaya.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

190 Comments

  1. Awekbulu

    November 25, 2012 at 1:08 am

    dah mcm mek sundal yg mintak di sundal dh ..Haku tengok mek lopak ni..nampak sangat dri tu doh menayang aset kedabak 2 biji utk ditarah mana jejantan gersang..wat malu kaum je mu mek..

    #pada kipas karats lopak tetek gergasi ..jgn korg sentap ngan cacian haku ye..

  2. cameraman ASK2012

    November 22, 2012 at 9:57 pm

    neeloopa bak puterii..ha’ah..mmg puteriii sgtt.puteri katikkkkkkkk

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top