November 10th, 2012

Bukannya nak memuji lebih-lebih tetapi sememangnya penampilan Neelofa di Anugerah Skrin 2012 bagaikan seorang puteri. Sayangnya Neelofa tidak berjaya menjadi seorang pengacara yang hebat ketika majlis berlangsung. Suasana ASK2012 sememangnya hambar.

neelofa ask2012

Walaupun jutaan cacian dan kutukan dihantarkan kepada Neelofa menerusi Twitter, Abang Nara berharap agar Neelofa tabah dan anggap ini sebagai satu pengajaran untuk memajukan diri di masa hadapan. Apa pun tak boleh nak salahkan Neelofa seorang kerana kebosanan ASK2012. Tak ke gitu?

neelofa ask2012

10 lagi gambar Neelofa ketika Anugerah Skrin 2012 dengan membaca entri ini sepenuhnya.


neelofa ask2012
neelofa ask2012
neelofa ask2012
neelofa ask2012
neelofa ask2012
neelofa ask2012
neelofa ask2012
neelofa ask2012
neelofa ask2012
neelofa ask2012

Kredit foto Facebook Anugerah Skrin dan RotiKaya.


190 responses to “(12 GAMBAR)Neelofa Bak Puteri Di Anugerah Skrin 2012”

  1. Awekbulu says:

    dah mcm mek sundal yg mintak di sundal dh ..Haku tengok mek lopak ni..nampak sangat dri tu doh menayang aset kedabak 2 biji utk ditarah mana jejantan gersang..wat malu kaum je mu mek..

    #pada kipas karats lopak tetek gergasi ..jgn korg sentap ngan cacian haku ye..

  2. cameraman ASK2012 says:

    neeloopa bak puterii..ha’ah..mmg puteriii sgtt.puteri katikkkkkkkk

Loading...