September 7th, 2012

Memang berseri-seri wajah Diana Danielle sejak menjadi tunangan orang apabila Abang Nara bertemunya di Saloma Bistro sempena majlis pelancaran filem animasi 3D Supersquad. Diana Danielle merupakan salah seorang penyumbang suara untuk filem yang akan ditayangkan di pawagam pada Disember 2013 ini.

gambar tunang diana danielle

Antara artis lain yang menyumbangkan suara untuk filem yang menelan belanja RM6 juta ini ialah Aaron Aziz, Radhi Khalid dan Dafi. Nanti Abang Nara sharekan gambar Aaron Aziz dan Dafi pula untuk tatapan anda. Apa pun layankan lagi 11 keping gambar Diana Danielle dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Ryaniez Moments Photography.

gambar tunang diana danielle

P.S: Promo terhebat abad ini. Daripada RM69 hanya dijual dengan harga RM29. Promosi sah hingga ke Ahad ini sahaja. Klik di sini untuk blouse dan klik sini untuk mendapatkan tudung Rabbani.

gambar tunang diana danielle
gambar tunang diana danielle
gambar tunang diana danielle
gambar tunang diana danielle
gambar tunang diana danielle
gambar tunang diana danielle
gambar tunang diana danielle
gambar tunang diana danielle
gambar tunang diana danielle
gambar tunang diana danielle
gambar tunang diana danielle


34 responses to “(12 GAMBAR)Diana Danielle Di Majlis Pelancaran Filem Animasi 3D, Supersquad”

  1. Adieq says:

    cantik..natural beauty..semoga berbahagia gn farid..tahniah

  2. ohni says:

    Aku pernah jumpa DD ni. Memang cantik. Tak ada nak cover-cover pakai topi la pakai spek mata lah. Peminat serbu pun dia ok je. Layan macam dah lama kenal. Pakai pun simple.

    Dah bertunang ni jaga pakai ye DD. Orang duk perhati je nak mengutuk. Cepat2 langsung.

  3. cantik says:

    ade iras sofea jane la…=)

  4. Minah tonggeng says:

    Dah dah aku dah dpt info umah bdk tunjuk bon ..tu ia tinggal di tmn murni bp dekat belakang jalan timah sari. Jalan tongkan pecah. Kesian mak bapak nya. Budak ni macam tak belajar agama je. Malukan org batu pahat.

  5. xoxo says:

    BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO…….

Loading...