11 Tahun Hidup ‘Single’, Maya Karin Akui Didekati Jejaka Tempatan Dan Australia

Hiburan

11 Tahun Hidup ‘Single’, Maya Karin Akui Didekati Jejaka Tempatan Dan Australia

Umum mengetahui pelakon Maya Karin seorang wanita yang sangat jelita dan beliau sendiri tidak menafikan ada beberapa orang lelaki tempatan mendekati dirinya sejak kembali solo pada tahun 2010 termasuk juga seorang jejaka dari Australia.

Walau bagaimanapun, aktres tersebut mengetahui ketika ini dia lebih pilih untuk berkawan dengan semua orang kerana mahu lebih fokus kepada kerjayanya.

Advertisement

Maya mendedahkan hal tersebut ketika melakukan sesi siaran langsung Instagram Bersama Penggiat Seni, anjuran Wartawan dan Penulis Hiburan Malaysia (WHAM) melalui topik Aku Pelakon Terbaik, baru-baru ini.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Maya Karin (@maya_karin)

Sesi siaran langsung tersebut diadakan sempena Festival Filem Malaysia Ke-31 (FFM31) yang akan berlangsung pada tarikh 10 December bulan depan.

Advertisement

Terdahulu, penerima trofi Pelakon Wanita Terbaik Festival Filem Malaysia (FFM) ini pernah mendirikan rumah tangga bersama jejaka Itali, Muhammad Ali Abdullah atau nama sebenarnya Steven David Shorthose sebelum bercerai dengan talak satu tanpa anak.

Dalam hal lain pula, pelakon filem Pontianak Harum Sundal Malam itu turut berkongsikan berkenaan dengan anxiety disorder yang dihadapi oleh dirinya dan disebabkan itu dia tidak dapat watak dalam teater muzikal Puteri Gunung Ledang dan filem Crazy Rich Asian.

Maya Karin
1 minggu lalu

Gara-Gara Diserang 'Anxiety', Maya Karin Terlepas Peluang Bintangi 'Crazy Rich Asian'

Ikuti Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan TikTok BeautifulNara untuk dapatkan pelbagai kandungan menarik.

Komen

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Tinggalkan Komen Anda Di Sini

Loading...