September 18th, 2012

Ramai nampaknya yang menggerami kecomelan anak Tomok, Arrian Shah Akid. Abang Nara lagi geram rasa nak cubit Arrian ketika menghadiri majlis cukur jambul tersebut. Memang cute. Pipi pun dah gebu. Sedap untuk dicubit.

anak tomok

Lagi 10 keping gambar sekitar majlis cukur jambul anak Tomok dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar sepenuhnya kepada Facebook BlissCandid.

P.S: Kuasa alat solek yang mengkagumkan.

anak tomok
anak tomok
anak tomok
anak tomok
anak tomok
anak tomok
anak tomok
anak tomok
anak tomok
anak tomok
anak tomok

anak tomok


42 responses to “(11 LAGI GAMBAR)Majlis Cukur Jambul Anak Tomok Daripada BlissCandid”

  1. sukeati says:

    ape la korg nie.. org kurus ke gemuk ke ape mslh nye.? bkn dorg gne duit atau msuk cmpur life korg pom .. xplu la nk cri kelemahan org lain, klemahan sdri tu kne perbaiki dlu. eh, taip byk pom xgune. mnsia ati kotor mmg slalu cri silap org laen . phuii ..

  2. aku says:

    err ape kaitan kelapa kat dulang tu dgn cukur jambul?

  3. mami jarum says:

    tomok mcm dapat adik la pulak…mcm budak2..je..

  4. cOmel….suke cik tgk..mOge anak kamu jd anak sOleh ye!!cerdik serta pintar!!
    wife kamu pun sOmel,xla sendat nO pakaian nye takat ni..
    makin tembam pipi wife kamu,tp ttp cantik..2 tnde bahagie
    cik tgk…cik suke,cik suke…tahniah tOmOk..
    pedulikan apa Org nk kata kamu kuruih ka,isap ganja ka..
    wlupun hakikat cik x la minat kamu sgt,tp cik suka sbb kamu
    xla byk sesgt cOntrOl besi dr bujang smpai la ni..
    gOOd luck tOmOk…

  5. Pemerhati says:

    wife Tomok ni dh mula kena jaga bdn sb dh nmpk gemuk..wife dia x leh gemuk dari Tomok sb nti kalau jalan ngan Tomok org ingat jalan ngan kakak dia..Tomok tu cuba la berisi skt..bnyk cacing kerawit ke kt dlm perut tu..dulu masa mula2 kawin wife dia ctk..tpi skg cam dh lain la..mgkn pasal gemuk kot..

Loading...