Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(11 GAMBAR)Syella Kamaruddin Dan Suaminya

Bukan niat Abang Nara untuk memblurkan gambar suami Syella Kamaruddin. Seperti mana yang anda semua ketahui, sememangnya identiti suami Syella Kamaruddin mahu dirahsiakan atas sebab-sebab tertentu. Jadi untuk menjaga hati ramai pihak, Abang Nara dengan rela hati memblur gambar suami tercinta Syella Kamaruddin.

syella kamaruddin dan suami

Advertisement

Namun daripada gambar-gambar yang ada, jelas terpancar kebahagiaan di wajah Syella. Semoga berbahagia Abang Nara ucapkan. Bagi Abang Nara, usia bukan faktor menentukan kebahagiaan rumah tangga seseorang. Orang kata lagi berusia lagi banyak pengalaman. Tak gitu?

Lagi 10 keping gambar Syella Kamaruddin dan suami dengan membaca entri ini sepenuhnya.

syella kamaruddin dan suami

Advertisement

syella kamaruddin dan suami

syella kamaruddin dan suami

syella kamaruddin dan suami

syella kamaruddin dan suami

syella kamaruddin dan suami

syella kamaruddin dan suami

syella kamaruddin dan suami

syella kamaruddin dan suami

syella kamaruddin dan suami

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

368 Comments

  1. tamaraalyssa

    June 24, 2012 at 9:26 pm

    apa motif dy pakai seksi sgt ea? astaghfirullah.

  2. haha hihi huhu

    May 12, 2012 at 12:42 am

    mari pegi solat kawan2..

  3. jad

    April 28, 2012 at 12:01 am

    PEREMPUAN PISAU CUKUR, ORANG TUA TAK SEDAR DIRI

  4. sape2 jer le

    January 6, 2012 at 5:47 pm

    korang ni semua dengki sebab TAK KAYA suka hati dier la nak pakai bj apa pONG owh..kalau bertudung tu baik sgt la..ada antara korang ni ..bertudung ..beromen bwh tangga!!!!! aDER Yg xcident blom kwn… Sorry la kalau terasa, sapa mkn cili kan..ANYWAY, TGK DIRI SENDIRI TU BERJAYA KE TAK….xyah nak bg syarahan agama kt site ni k..kalau xsuka jgn tgk!

Loading...
To Top