Written by AbangNara | November 21st, 2011

Bukan niat Abang Nara untuk memblurkan gambar suami Syella Kamaruddin. Seperti mana yang anda semua ketahui, sememangnya identiti suami Syella Kamaruddin mahu dirahsiakan atas sebab-sebab tertentu. Jadi untuk menjaga hati ramai pihak, Abang Nara dengan rela hati memblur gambar suami tercinta Syella Kamaruddin.

syella kamaruddin dan suami

Namun daripada gambar-gambar yang ada, jelas terpancar kebahagiaan di wajah Syella. Semoga berbahagia Abang Nara ucapkan. Bagi Abang Nara, usia bukan faktor menentukan kebahagiaan rumah tangga seseorang. Orang kata lagi berusia lagi banyak pengalaman. Tak gitu?

Lagi 10 keping gambar Syella Kamaruddin dan suami dengan membaca entri ini sepenuhnya.

syella kamaruddin dan suami

syella kamaruddin dan suami

syella kamaruddin dan suami

syella kamaruddin dan suami

syella kamaruddin dan suami

syella kamaruddin dan suami

syella kamaruddin dan suami

syella kamaruddin dan suami

syella kamaruddin dan suami

syella kamaruddin dan suami

368 responses to (11 GAMBAR)Syella Kamaruddin Dan Suaminya

  1. sape2 jer le says:

    korang ni semua dengki sebab TAK KAYA suka hati dier la nak pakai bj apa pONG owh..kalau bertudung tu baik sgt la..ada antara korang ni ..bertudung ..beromen bwh tangga!!!!! aDER Yg xcident blom kwn… Sorry la kalau terasa, sapa mkn cili kan..ANYWAY, TGK DIRI SENDIRI TU BERJAYA KE TAK….xyah nak bg syarahan agama kt site ni k..kalau xsuka jgn tgk!

    0

    0
  2. jad says:

    PEREMPUAN PISAU CUKUR, ORANG TUA TAK SEDAR DIRI

    0

    0
  3. haha hihi huhu says:

    mari pegi solat kawan2..

    0

    0
  4. tamaraalyssa says:

    apa motif dy pakai seksi sgt ea? astaghfirullah.

    0

    0