March 15th, 2012

Mungkin masih ada yang belum melihat gambar-gambar dari majlis resepi Datuk Malek Noor dan isteri, Datin Dr. Wan Azma, jadi kami paparkan di sini. Majlis berlangsung pada malam 12 Mac lepas di Hotel Rennaissance.

Photobucket
Antara yang turut hadir memeriahkan majlis ialah Menteri Besar Kelantan, Dato’ Bentara Setia Haji Nik Abdul Aziz bin Nik Mat. Lagi 11 gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar pada HuruHara Community.

PhotobucketPhotobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

 


63 responses to “(12 GAMBAR)Majlis Resepsi Datuk Malek Noor Dan Isteri”

  1. TokAli says:

    Akhirnya abg gagah kahwin juga setelah dekian lama berseorangan…tahniah Malek Noor

  2. Neena says:

    Selamat berbahagia Dr Wan Asma dan Dato Malek…semoga kekal ke akhir hayat..bertuahnya Dato malek dapat Dr Wan Asma…orangnya lemah lembut..cakap pun sangat lembut dan penuh keibuan(saya tau sebab saya ex-student dia)..dan bertuahnya Dr Wan Asma..dapat suami sekali dengan gelaran Datin…padan muka orang yang hargai dia sebelum ini…

  3. hehehe says:

    wow bestnye nik aziz dtg n doakan ms kat majlis nie…aku sk2…lantak pi lar org nak politik ke apa ker…yg aku tahu kalo org tu dah mencapai status ulama kita tak boleh memaki n berburuk sangka yg tak elok kat dia…berdosa besar…

    • ahahaha says:

      kepada yang tak suka Nik Aziz baca doa, apa kata kalau korang suruh Pak Jib ke Pak Din ke baca kalau mmg nyampah sgt dgn tok guru..lagi afdal kan….top leader kat Malaysia kenalah jadi imam kpd rakyat jelata….

  4. azrams says:

    tak tahu kenapa tp rasa bahagia jer tgk pasangan nie..dr masa time nikah smpi time majlis resepsi nie.berseri-seri keua-duanya.semoga ikatan ini berkekalan hingga ke akhir hayat…

  5. […] Mungkin masih ada yang belum melihat gambar-gambar dari majlis resepi Datuk Malek Noor dan isteri, Datin Dr. Wan Azma, jadi kami paparkan di sini. Majlis berlangsung pada malam 12 Mac lepas di Hotel Rennaissance. Antara yang turut hadir memeriahkan majlis … Continue reading → […]

Loading...