Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(11 GAMBAR)Majlis Merisik Hani Nur Zara, Anak Perempuan Julie Dahlan

Lama juga tidak mendengar berita tentang Siti Hani Nur Zara, anak gadis kepada produser yang dikenali ramai, Julie Dahlan. Khabarnya, majlis merisik Hani, yang juga seorang pelakon telah diadakan di Ampang pada hari ini, dan bakal tunang Hani itu ialah adik kepada penyanyi Dato’ Hattan.


Photobucket
Photobucket

Photobucket

Advertisement

Photobucket

Kalau tidak silap, Hani pernah bertunang dengan seorang lelaki lain sebelum ini pada awal tahun 2011, tetapi seperti biasa, kita semua hanya merancang. Diharap segala urusan yang bertujuan mulia ini akan dipermudahkan Tuhan hingga ke akhirnya.

Lagi 7 gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada REDPhotography.

 

Advertisement

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

 

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

41 Comments

  1. melodi

    July 19, 2012 at 12:06 pm

    setiap org lain caranya. dia merisik pun biarlah nak buat kat mana pun. rezeki masing2. benda baik apa salahnya kan jemput org ramai.mmg belum tentu kahwin, tetapi org yg datang tu doakanlah yang baik2.apa lah.benda mcm ni pun nak jd isu. lainlah merisik parti arak ke, kat disko ke.

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top