July 14th, 2012

Lama juga tidak mendengar berita tentang Siti Hani Nur Zara, anak gadis kepada produser yang dikenali ramai, Julie Dahlan. Khabarnya, majlis merisik Hani, yang juga seorang pelakon telah diadakan di Ampang pada hari ini, dan bakal tunang Hani itu ialah adik kepada penyanyi Dato’ Hattan.


Photobucket
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Kalau tidak silap, Hani pernah bertunang dengan seorang lelaki lain sebelum ini pada awal tahun 2011, tetapi seperti biasa, kita semua hanya merancang. Diharap segala urusan yang bertujuan mulia ini akan dipermudahkan Tuhan hingga ke akhirnya.

Lagi 7 gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada REDPhotography.

 

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

 


41 responses to “(11 GAMBAR)Majlis Merisik Hani Nur Zara, Anak Perempuan Julie Dahlan”

  1. melodi says:

    setiap org lain caranya. dia merisik pun biarlah nak buat kat mana pun. rezeki masing2. benda baik apa salahnya kan jemput org ramai.mmg belum tentu kahwin, tetapi org yg datang tu doakanlah yang baik2.apa lah.benda mcm ni pun nak jd isu. lainlah merisik parti arak ke, kat disko ke.

Loading...