February 27th, 2012

Abang Nara tahu ramai yang tak sabar untuk melihat lebih banyak gambar majlis resepsi Lisa Surihani dan Yusry, namun diharap anda dapat bersabar untuk sementara waktu. Abang Nara sedang menunggu gambar-gambar daripada official photographer majlis resepsi Lisa dan Yusry. Dan untuk tidak mengecewakan anda yang refresh berpuluh kali, Abang Nara kongsikan beberapa keping gambar majlis resepsi Imam Muda Hassan yang telah berlangsung kira-kira 2 minggu yang lepas.

gambar majlis resepsi imam muda hassan

Dan Abang Nara paling suka dengan video yang diambil oleh Studio Mukmin selepas pasangan ini sah bergelar suami isteri. Sangat terserlah malu-malu pada pengantin perempuan. Comel je ~~

Cute kan? Lagi beberapa keping gambar majlis resepsi Imam Muda Hassan dan Ulfah dengan membaca entri ini sepenuhnya. Ucapkan terima kasih kepada Studio Mukmin yang sudi berkongsi gambar ekslusif ini dengan LIKE Facebook Studio Mukmin.

gambar majlis resepsi imam muda hassan

gambar majlis resepsi imam muda hassan

gambar majlis resepsi imam muda hassan

gambar majlis resepsi imam muda hassan

gambar majlis resepsi imam muda hassan

gambar majlis resepsi imam muda hassan

gambar majlis resepsi imam muda hassan

gambar majlis resepsi imam muda hassan

gambar majlis resepsi imam muda hassan

gambar majlis resepsi imam muda hassan


71 responses to “(11 GAMBAR + VIDEO)Majlis Resepsi Imam Muda Hassan Dan Ulfah”

  1. hamba allah says:

    hey buah ceri… name sweet tapi ko nye ayat jgn kan sour dah pahit busuk plak tu… biar lah dowang cam tu kalu jeles ckp je lah x yah nak kutok owg cam tu,,,

  2. saudara seislam says:

    Ya Allah ampunilah dosa hambamu yg menggunakn nickname buah ceri ini Ya Allah..kasihanilah ia dan berikan kanlah cahaya petunjuk kepadanya mudah-mudahan dia menjadi hambamu yang soleh….sesungguhnya Engkaula Maha Pengampun dan Maha Penyanyang…

  3. buah ceri says:

    bistuh yg ngata aku bahalol tu tuhan suka la ek….. ko pon sama bahlol… hahahaa.. nak sekolah kan aku konon.. ko spm dah lepas ke ngoi ?

    • Peduli hapa!! says:

      Xyah layan buah ceri otak jg sekecik buah ceri sian mak ko yg melahirkn ko dah sah2 mmg ank dia biadap xde budi bhsa suke memfitnah org tulah bezanya mak ko ngan mak Hassan ni,sorg dpt ank yg Alhamdulillah berguna dunia akhirat yg mak sorg lg tu terseksa menanggung dpt ank yg kuang ajar agk2 nape ko mulut cam gampang?????

  4. buah ceri says:

    org bersanding lu pun nak bersanding… pastu pakai tudung labuh.. ntah apa2.. posing cam nak rak.. kalau dah alim sgt.. tak yah buat2 bersanding… malu2 kucing konon.. ptuiihhh laaa…. ni siap bergambar2 segala bagai…
    masuk blog satu dunia leh tgk…. patut nikah terus simpan bini kat rumah….

  5. kiki lala says:

    buah ceri 2 pehal??ckp pakai otak udang ke?ko dok kutuk2 org 2 pe kes?nmpk sgt ko jeles..kurang kaseh syg ke der???…..mcm ko tuhan..ko nmpk ke apa yg diorg buat???bullshitt pnye olang!!!!

Loading...