February 27th, 2012

Abang Nara tahu ramai yang tak sabar untuk melihat lebih banyak gambar majlis resepsi Lisa Surihani dan Yusry, namun diharap anda dapat bersabar untuk sementara waktu. Abang Nara sedang menunggu gambar-gambar daripada official photographer majlis resepsi Lisa dan Yusry. Dan untuk tidak mengecewakan anda yang refresh berpuluh kali, Abang Nara kongsikan beberapa keping gambar majlis resepsi Imam Muda Hassan yang telah berlangsung kira-kira 2 minggu yang lepas.

gambar majlis resepsi imam muda hassan

Dan Abang Nara paling suka dengan video yang diambil oleh Studio Mukmin selepas pasangan ini sah bergelar suami isteri. Sangat terserlah malu-malu pada pengantin perempuan. Comel je ~~

Cute kan? Lagi beberapa keping gambar majlis resepsi Imam Muda Hassan dan Ulfah dengan membaca entri ini sepenuhnya. Ucapkan terima kasih kepada Studio Mukmin yang sudi berkongsi gambar ekslusif ini dengan LIKE Facebook Studio Mukmin.

gambar majlis resepsi imam muda hassan

gambar majlis resepsi imam muda hassan

gambar majlis resepsi imam muda hassan

gambar majlis resepsi imam muda hassan

gambar majlis resepsi imam muda hassan

gambar majlis resepsi imam muda hassan

gambar majlis resepsi imam muda hassan

gambar majlis resepsi imam muda hassan

gambar majlis resepsi imam muda hassan

gambar majlis resepsi imam muda hassan


71 responses to “(11 GAMBAR + VIDEO)Majlis Resepsi Imam Muda Hassan Dan Ulfah”

  1. awetmuda says:

    Betul ka imam muda hassan umur 27? Macam 14 tahun…

  2. hamba allah says:

    congrats to imam mude and ulfa sweetts sgt…. biar lah owg nak kate lagi2 si ceri tu janji dye puas.. kalu nak au tu lah salah satu org yg kurang kaseh syg….. fahami lah dye yg kurang hajar tu aee… hehehe

  3. hamba allah says:

    oiii buah ceri says biar x de spm janji respeck org dari pade lepas spm x pandai respeck owg bagi buaye mkn pown buaye muntah balek…. aku x kesah ko betine ke jantan janji aku nasihat kan ko jgn pandang cermin nanty tkot pecah plak tgok muke ko yg burok lagi hodoh…. muke hodoh hati busuk perangai cam berok ko mmg burok harap ko pnye badan x mcm berok berbulu…. aku nak tnye nie.. badan ko berbulu x….? hahaha

Loading...