Written by AbangNara | August 7th, 2017

Amboi meriahnya “Family Bollywood Henna Night” Ummi Nazeera dan Mohd Izzar ini. Abang Nara pun turut sama merasai kemeriahannya walaupun sekadar melihat dari gambar sahaja. Suka Abang Nara melihat senyuman riang yang terpancar di wajah pasangan suami isteri ini dan para tetamu mereka. Semoga kebahagiaan ini berkekalan buat selama-lamanya.

ummi nazeera

Lagi beberapa keping gambar sekitar “Family Bollywood Henna Night” Ummi Nazeera dan Mohd Izzar yang telah dianjurkan oleh abang Ummi dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit Instagram Ummi Nazeera.

ummi nazeera

ummi nazeera

ummi nazeera

ummi nazeera

ummi nazeera

ummi nazeera

ummi nazeera

ummi nazeera

ummi nazeera

ummi nazeera

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

5 responses to (11 GAMBAR)Sekitar “Family Bollywood Henna Night” Ummi Nazeera & Mohd Izzar

  1. uwow says:

    Cantik! Tahniah Ummi

    7

    0
  2. Eyeee says:

    Grand nya lahai majlis berinai. Bertuah badan, di lahirkan dikalangan keluarga berada. Rakyat marhaen mcm kita ni, mampu tengok dan tumpang gembira jela..

    Semoga perkahwinan berkekalan hijang hujung nyawa.

    29

    0
  3. Azizzul says:

    assalammualaikum abg nara.ni baru 1st time jumpa blog abg. hahahaha.orgnya da jumpa masa raya lepas.

    0

    2
  4. Jiwa says:

    Kalau family aku ni da kene kecam aku buat mcm ni. Bosan dpt keluarge typical Malay. Itu x Boleh ini x Boleh, mulut kl ckp semue nk Budget dieorg je yg betul.. kl ank beranak yg buat Hal ble plk begaduh kl org teguh. Tolong la mcm mane Saya nk hilang Kan perasaan benci Saya pade diorg yg suka Keji mengeji. ?

    3

    0
    • Anonymous says:

      Redha je la…sbb kite boleh pilih kawan kita, tp kita tak boleh pilih ahli keluarga kita…

      1

      0