Written by AbangNara | January 20th, 2012

Jutaan tahniah Abang Nara ucapkan kepada Ally Iskandar yang telah selamat menjadi suami kepada Farah Lee dengan 2 kali lafaz. Semoga ikatan perkahwinan yang didirikan ini akan berkekalan sehingga ke akhir hayat. Majlis yang telah dijalankan di Masjid Kristal, Kuala Terengganu ini berjalan dengan lancar sekali. Kedua mempelai nampak berseri dengan pakaian pengantin serba putih.

farah lee

Lagi 10 keping gambar sekitar perkahwinan Ally Iskandar dan Farah Lee dengan membaca entri ini sepenuhnya. Ucapkan tahniah kepada mereka berdua melalui Facebook Farah Lee.


farah lee

farah lee

farah lee

farah lee

farah lee

farah lee
farah lee

farah lee

farah lee

farah lee

70 responses to (11 GAMBAR)Majlis Perkahwinan Ally Iskandar Dan Farah Lee

  1. lalola says:

    Ya Allah cantiknya farah lee.. natural beauty.. naik seri pengantin

    0

    0
  2. shasha says:

    nampak ketara kekok ally neh..malu2 miawwww

    0

    0
  3. peah jambu air 24 jam mengadap laptop says:

    1st

    0

    0
  4. safa says:

    sweet n sour..btw moga bhgia slalu.jgn gaduh2 k. ;)

    0

    0
  5. aidayusni says:

    Alhamdulillah. Kahwin jugak akhirnya Abg Ally ni, semoga bahagia dngn Kak Farah. Yang sudah berlalu biarkan pergi (:
    SELAMAT PENGANTIN BARU!

    0

    0
  6. icha says:

    cantik..
    tp,ally suke sgt tarik lengan baju ke siku..
    mmg tabiat die kot.hehe
    apa pub comel kedunya..
    moga bahagia ke hujung nyawa.

    0

    0
  7. kasut putih says:

    Sejuknya mata memandang mereka ni.. Bukan senang nak tengok pengantin yg kelihatan suci camni. Tahniah, semoga sabar melayari alam perkahwinan..

    0

    0
    • apiqhanis says:

      mne x. diorg x bkapel pn sblom kawen. tup2 bnikah ngn pilihan kluarga. mmg feeling tu excited abis2.

      0

      0
  8. shetty says:

    santekkkk sgt farah… congrate la ye yop

    0

    0
  9. mamabosan says:

    gambar2 kat BN ni x brape cantikla..kabur2 jer…tapi kat Oh Bulan mmg cantik, jelas dan sgt bestt….

    0

    0
  10. wendy says:

    farah lee nih jauh lebih cantik and berseri banding dgn pompuan yg xjdi kawen dgn ally dulu tu..pttla xjd kwen..duhal tuhan tau ade yang lbih baik buat ally..:)

    0

    0
  11. NenekPenne says:

    all the best..
    muka pun mcm seiras…

    0

    0
  12. ciktemah says:

    Harap rmai pengantin yg mcontohi mereka
    bcinta selepas kawen
    tade lukisan inai yg kterlaluan
    dan stkt ni tade gamba yg tjuk mereka cium dahi dan sbgainya
    alhamdulillah

    0

    0
    • Ciktemah pepek busuk says:

      Dah nikah apsal tak boleh cium dahi pulak? Mesti ko ni spesis tak dapat kasih syg laki kan sbb tu jeles tgk org len cium bini.

      0

      0
      • mee says:

        maksud ciktemah tak de gambar cium dahi tu, mayb sbb ada setgh ustaz tak galakkan cuim dahi terutama di dalam masjid, sbb ia menyerupai penganut kristian(pengantin) yang berciumdi dahi didalam gereja. Wallahu’alam..

        0

        0
      • Mama Meera says:

        kesian aku tgk ciktemah ni.lain kali bykkan berfikir sblm bcakap.jangan suka hentam kromo je dan buruk sangka.kesian…kan da maluuu

        0

        0
      • Raihana says:

        Nak cium dahi cium jerla. Semua pon takboleh, pakai inai tak boleh, naik pelamin tak boleh, cium dahi bini pon tak boleh. kalau kita tiru pun cuma adat kaum tu je, bukannya meniru agama tu. Please read more and use your common sense. Toksah dok ikut ja semua orang kata apa.

        0

        0
      • bola says:

        eii sengal gila..kalo nak tau kenapa suma tu tak boleh sila la pergi mengaji agama..nampak sgt jahil!

        0

        0
      • ciktemah, lain kali, berhenti je dari bagi komen. komen ko bukannya bagus pun.

        0

        0
  13. putihkaseh says:

    cantik dan berseri x semestinye baik segalanye, jadi x baik lah tuduh ex ally tu dulu, dah x da jodoh, sebelum ni ramai yg kawin di tentukan oleh tuhan jodoh2 mereka tapi bila tiba masanye jodoh x da bercerai juga ……..

    0

    0
  14. ema_amy says:

    so sweet…
    alhamdulillah semua selesai…
    semoga berbahagia..

    0

    0
  15. teqoren says:

    tahniah utk ally dan farah..semoga berbahagia..pasangan