Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(10 LAGI GAMBAR)Saat Romantis Bulan Madu Yusry Dan Lisa Surihani

Fuh ~~ Salji. Lama sungguh rasanya tak main salji. Memang satu pilihan yang tepat oleh Yusry dan Lisa Surihani untuk pergi berbulan madu di Zurich. Cuaca yang sejuk pastinya menambahkan lagi kemesraan mereka berdua. Pasti berkepit sepanjang masa.

gambar honeymoon lisa dan yusry

Advertisement

9 lagi gambar romantika di Zurich pasangan pengantin baru ini dengan membaca entri ini sepenuhnya.

gambar honeymoon lisa dan yusry
gambar honeymoon lisa dan yusry
gambar honeymoon lisa dan yusry
gambar honeymoon lisa dan yusry
gambar honeymoon lisa dan yusry
gambar honeymoon lisa dan yusry
gambar honeymoon lisa dan yusry
gambar honeymoon lisa dan yusry
gambar honeymoon lisa dan yusry

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

166 Comments

  1. dewi

    March 31, 2012 at 3:26 am

    wahhhh sweetnyaaaa!!! rasa nak kahwin pulak. hahaha

  2. Anonymous

    March 17, 2012 at 11:25 pm

    sweeet sgt…semoga bahagia hingga akhir hayat…aminnn………. : )

  3. abang kuat

    March 16, 2012 at 12:20 am

    yusri mau tak kopi strongman?abang kuat nak taja khas buat lisa….sure lisa tak bangun keesokan harinya..hari2 mau…fapfapfap

  4. akuabby

    March 13, 2012 at 2:14 pm

    lari dari topik jap..a.nara..semalam beli majalah media keluaran terbaru..kesian artis Islam kita ni pergi kenduri Y & L tak beradap langsung..taw la awk tu kawin ngan bangsa lain tak perlu la nak pakai macam tu..kalau a.nara nak taw saper,cari artis yang pakai baju sengtengg wane putih tapi pasangan nya wane hitam..malu lah ngan orang bukan Islam..pakai pun sopan je..buat malu jer..

  5. matcintabunga

    March 11, 2012 at 8:30 pm

    apala pngomen2 yg dok marah2 ni..xphm aku.. tu laki korang ke? tu bini korang ke? manteliti rakyat mlysia ni mmg pndek akal btul…sukahati la dorg nk share gmbar diaorg.. bkn gmbr korang pn…

Loading...
To Top