March 8th, 2012

Fuh ~~ Salji. Lama sungguh rasanya tak main salji. Memang satu pilihan yang tepat oleh Yusry dan Lisa Surihani untuk pergi berbulan madu di Zurich. Cuaca yang sejuk pastinya menambahkan lagi kemesraan mereka berdua. Pasti berkepit sepanjang masa.

gambar honeymoon lisa dan yusry

9 lagi gambar romantika di Zurich pasangan pengantin baru ini dengan membaca entri ini sepenuhnya.

gambar honeymoon lisa dan yusry
gambar honeymoon lisa dan yusry
gambar honeymoon lisa dan yusry
gambar honeymoon lisa dan yusry
gambar honeymoon lisa dan yusry
gambar honeymoon lisa dan yusry
gambar honeymoon lisa dan yusry
gambar honeymoon lisa dan yusry
gambar honeymoon lisa dan yusry


166 responses to “(10 LAGI GAMBAR)Saat Romantis Bulan Madu Yusry Dan Lisa Surihani”

  1. dewi says:

    wahhhh sweetnyaaaa!!! rasa nak kahwin pulak. hahaha

  2. Anonymous says:

    sweeet sgt…semoga bahagia hingga akhir hayat…aminnn………. : )

  3. abang kuat says:

    yusri mau tak kopi strongman?abang kuat nak taja khas buat lisa….sure lisa tak bangun keesokan harinya..hari2 mau…fapfapfap

  4. akuabby says:

    lari dari topik jap..a.nara..semalam beli majalah media keluaran terbaru..kesian artis Islam kita ni pergi kenduri Y & L tak beradap langsung..taw la awk tu kawin ngan bangsa lain tak perlu la nak pakai macam tu..kalau a.nara nak taw saper,cari artis yang pakai baju sengtengg wane putih tapi pasangan nya wane hitam..malu lah ngan orang bukan Islam..pakai pun sopan je..buat malu jer..

  5. matcintabunga says:

    apala pngomen2 yg dok marah2 ni..xphm aku.. tu laki korang ke? tu bini korang ke? manteliti rakyat mlysia ni mmg pndek akal btul…sukahati la dorg nk share gmbar diaorg.. bkn gmbr korang pn…

Loading...