April 28th, 2014

Ya Abang Nara tahu ramai yang teruja serta rasa gembira dengan perkahwinan Fizz Fairuz dan Almy Nadia Sabtu lalu. Percintaan selama 8 tahun akhirnya berakhir di jinjang pelamin. Macam dalam filem pulak. Kalau nak buat filem pun memang menarik jalan ceritanya. Yang penting, Fizz dan Almy nampak sama cantik sama padan dan saling melengkapi di hari bahagia mereka.

almy dan fizzSemoga Fizz dan Almy berbahagia ke akhir hayat. Semoga senyuman yang terukir itu berkekalan buat selama-lamanya. Berkahwin ini banyak dugaan dan cabarannya. Banyakkanlah berbincang untuk mencari persefahaman. Suka Abang Nara melihat sinar kebahagiaan di wajah Almy yang akhirnya sah bergelar isteri buat kekasih hatinya setelah menanti sekian lama. Kata Almy menerusi Kosmo:-

Saya berasa lega sebab segala susah payah dan dugaan yang ditempuh selama ini berakhir dengan penyatuan perkahwinan.Syukur Alhamdulillah, sabar adalah paling kuat dalam diri saya sepanjang mengharungi pelbagai kontroversi, naik dan turun, sebelum dan selepas akhirnya kami berdua sampai ke jinjang pelamin.

Sudah lapan tahun kami menjalinkan hubungan percintaan dan tahun ini masuk tahun ke-sembilan. Doa kami ke alam baharu akhirnya membawa kenyataan. Saya juga meminta semua orang terus berdoa agar perhubungan kami berjalan dengan lancar. Selepas ini, saya dan Fizz berada di alam baharu, doa yang terbaik untuk kami.

almy dan fizz

Tahniah sekali lagi buat Fizz dan Almy. Semoga dikurniakan cahaya mata yang ramai untuk memeriahkan lagi perkahwinan anda. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar kepada Facebook Takara Sakana.

almy dan fizz
almy dan fizz
almy dan fizz
almy dan fizz
almy dan fizz
almy dan fizz
almy dan fizz
almy dan fizz


Comments are closed.

Loading...