Written by serenity | June 10th, 2013

Mungkin ramai yang tidak tahu Daus AF8 atau nama sebenarnya Muhd Shahril Firdaus Eli, 25, juga telah melangsungkan pernikahannya dengan seorang wanita cantik bernama Syaza Shamimi malam Jumaat lepas.



Majlis mereka dilangsungkan di Bintulu, Sarawak. Set gambar ini ialah untuk kedua-dua majlis pernikahan dan perkahwinan mereka. Khabarnya mereka juga telah melangsungkan majlis resepsi di tepi pantai. Tahniah untuk pasangan ini, semoga berkekalan ke syurga. Kredit gambar kepada jurugambar rasmi majlis mereka, Ceritera Cinta.


Pertandingan Nasyid dan Marhaban bersempena Festival Ramadan 2013 kembali untuk penganjuran kedua. Dapatkan syarat dan borang penyertaan dari laman sesawang kami http://www.jkkn.gov.my/


























80 responses to (27 GAMBAR)Majlis Pernikahan Dan Perkahwinan Daus AF8

  1. Trueclr says:

    Bkn dulu daus selalu ulangalik ke puncak itu kh , cian my buddy tue.

  2. Ingga says:

    Apa gik kitak org ya, ambik kesempatan xpat ga org bahagia. Xpa Daus n Syaza, wat past is past, move on jak. Jodoh ketentuan d tangan Allah. Semoga kitak duak bahagia dunia akhirat.

  3. Inggajuak says:

    Ghaghagah.. Ingga means dat u admit what we Olls ckp. Wat past is past. Kan dh kenak, kantoii oiii.

    • Ingga says:

      Admit or x admit xda knk mengenak, coz aku pun xkenal dgnnya ya. Apa nk d kantoi ku. Yg ku eran knk hal org dh kawen pun nk d jd isu. Org yg share gmbr nya kawen, doa la kebahagiaan cdak. Mungkin cdak nk bina kehidupan baru. Kata artis sik glamor p ada juak tauk. Mcm ya la dunia kinek tok, nganok org no.1. Asal ada jk gmbr artis kawen msti da jk xpuas ati, anok bini izzue la, kawen besar2an k ngesola. Apa jk la.

  4. Anonymous says:

    Korang yang haters tu, kalau tak suke jangan tengok aaahh. Anyway Tahniah & Selamat Pengantin Baru Daus & Syaza. Cantek wife die.

  5. Anonymous says:

    Kakak daus dh buka mulut bgi statement lorh!
    Angol tamek!

  6. sukatiaku.!! says:

    hmmm kutuk urg je pandai, macam la sempurna sangat.!!! korang tak fikir kew apa nanti keluarga dia baca?? macam2 la apa korang nak fikir, tp ingat Allah tu maha adil, Dia bagi kesempatan pd urg nak berubah. lau pun dulu dia mcm ni, mcm tu tu antara dia dgn Allah.. sekarang dia dah mendirikan rumahtangga, patutnya syukur la dah jodoh dia. Sedarlah sikit, maaf lah kesian pulak aku dengan orang-orang yg minta perhatian lebih dr “artis sedu” nie..!!! tapi tetap gak nak meraih simpati dan habiskan duit dia utk belanja korang yg tak reti bersyukur..!! yang udah-udah le tu, lau tak puas ati cakap elok2 tak yang nak cover sangat kawan2 korang yg tak siuman tu..!!! Otak mereng mcm urg gila, nak gak gilakan dia nie.!! tak yah nak libatkan ttg keluarga dia, tu antara korang dgn dia.!! lau nak kan dia dgn ikhlas takpe nie nak kan duit dia jew..!!! dia nie tak mampu mana, tp dpt gak dia ikhtiar nak wat majlis mcm nie utk isteri tercinta.. mahap lah ye, pd yg busuj ati yg tak blh melihat kebahagiaan urg lain.!! Sedihhhhh la aku dgn korang nie..!! heiiiiii, cepat2 la sedar sebelum nyawa tu kena tarik.. ada hati nak kutuk urg lain, cermin tu besar dik oiiiii lau tak cukup besar lagi kasi extent!!! Cermin diri tu dulu sebelum mengutuk urg..!!!

  7. Anonymous says:

    Assalamualaikum sukahatiku.
    Maaf saya menegur awak. Im sure ur one of his family members kan? Rasanya tak eloklah ayat2 awak tu menulis mcmtue. Menuduh org tanpa unsur periksa jugak satu dosa. Awak pasti org yg nak berkawan dgn adik awak tu tak ikhlas dan hanya mahukan duit dia sahaja. Jgn memberi kenyataan jika anda tidak pasti, saya nasihatkan anda tak perlu memberi sebarang komen kerana akan memalukan pihak anda juga. Tak semua tentang diri keluarga kita, kita benar2 tahu. Awak jugak masih ada masa utk sedar sebelum terlewat. Masya Allah, sedih dgn kata2 awak tu. orang takkan bersuara jika tak mengenali adik awak. Sudah2 lah tu. terim la kenytaan ada silap daus yg awak dan keluarga tidak tahu tau barangkali tahu tapi sengaja masih menuding jari pada org. Saya nasihat kan awak, mintak dia mohon maaf pada sesiapa shja yg dia pernah guriskan hati. Jika kita bertaubat tnpa mendapat maaf dari manusia, belom tentu taubat kita diterima, takper itu keje ALLAH. Nasihat saya juga , pihak keluarga jangan masuk campur lagi. Siapa nak kan duit dia, anda sendiri kata dia tak lah senang. Jadi kenapa menuduh dan menfitnah org ? Jangan malukan diri sendiri. Taubatlah.

  8. […] (27 GAMBAR)Majlis Pernikahan Dan Perkahwinan Daus AF8 (79) […]