Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(10 GAMBAR)Selebriti Malaysia Menyambut Hari Raya Aidilfitri Part I

Terima kasih kepada teknologi yang semakin canggih, kini kita semua boleh melihat betapa gorgeousnya para selebriti tempatan di hari raya di kampung halaman masing-masing. Dengan kehadiran Twitter, Instagram dan Facebook, banyak artis yang telah berkongsi gambar meriahnya sambutan hari raya mereka. Antaranya ialah Fasha dan Jejai yang beraya sebagai suami isteri buat pertama kalinya.

fasha raya

Advertisement

Abang Nara paling suka dengan gambar family Aaron Aziz. Yang lelaki pakai warna biru dan yang perempuan pakai kuning. Ini yang buat Abang Nara tak sabar nak dapat anak perempuan nie. Baru boleh sedondonkan dengan wife. Hehehe.

fasha raya

Lagi 8 gambar selebriti tempatan meriah menyambut hari raya dengan membaca entri ini sepenuhnya.


fasha raya

fasha raya
fasha raya
fasha raya
fasha raya
fasha raya
fasha raya
fasha raya

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

59 Comments

  1. Love_Me_Nazz

    August 30, 2012 at 1:35 pm

    sooo sweet bila melihat kak Nora and her son…<3 be strong ya…

  2. entah la

    August 28, 2012 at 3:47 pm

    aku rs nd sedih kot coz jejai tak bersalam raya gan anak dia…walaupun jejai dah ada isteri baru tp nd mesti nak anak dia berslm ry gan bapanye…tp apa nak bt kan…apa kt adik lelaki jejai pulak mengorat nd n nikah gan nd…aku dgr2 cite adik jejai lbh byk memberi fokus pd anak nd…lgpun bekas mak mertua msh sygkan nd…

  3. suka hati lah!

    August 27, 2012 at 9:20 am

    KSian nye gambar fasha n FIL…cuma di tangga?huhuhu…mcm nak tak nak je bergambar….ayah n mak jejai pun cam tak siap lagi…adik pompuan lagi la….macam berkemban ngan bertuala je……harap2 ada la gambar lain untk diframekan…..kuikuikui..

    • Anonymous

      August 27, 2012 at 5:14 pm

      x kisah la..jnji dpt raye umah FIL.. doakan yg terbaik utk mereka pd raya yg akan datang..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top