Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(10 GAMBAR)Perkahwinan Aeril Zafrel & Wawa Zainal Kini Sudah 2 Tahun

Setelah berita perkahwinan mereka diketahui umum, Aeril Zafrel dan Wawa Zainal tidak lagi malu-malu untuk menunjukkan kemesraan mereka sebagai suami dan isteri. Malah gambar anak sulung mereka, Attar juga sering dikongsi untuk tatapan para peminat di akaun Instagram masing-masing. Boleh dikatakan semua pihak sudah dapat menerima dan melupakan kontroversi yang pernah melanda pasangan ini satu ketika dahulu.

aeril dan wawa

Advertisement

Menariknya semalam, Aeril telah berkongsi gambarnya dengan Wawa Zainal menyambut ulangtahun perkahwinan mereka yang kedua. Terserlah menerusi pandangan mata betapa mereka saling mencintai dan menghargai diri masing-masing. Aeril juga menulis kata-kata romantis untuk isterinya yang tercinta:-

Happy 2nd anniversary sayang… Semoga cinta kita makin mendekatkan kita padaNYA.. Terima kasih kerana menjadi teman, isteri dan ibu yg menawan di dunia dan akhirat.. love you!

aeril dan wawa

Makin besar kan anak mereka? Comel macam mak ayah dia. Semoga kebahagiaan yang dikecapi oleh Aeril dan Wawa akan berkekalan sehingga ke akhir hayat di samping anak mereka yang comel. Mungkin tahun ini boleh tambah seorang lagi anak. Siapa tahu kan? Lagi beberapa gambar pasangan romantis ini dengan membaca artikel ini sepenuhnya.
comel

Advertisement

P.S: Cantik berseri, menawan jelita dan tampil anggun dengan foundation terbaik daripada Naturactor Cover Face/Meiko yang diimport 100% original dari Jepun. Kaum Hawa pasti akan terkejut dengan perubahan jelas di wajah mereka apabila menggunakan produk ini. Tak percaya? Lihat lebih banyak testimonial di Facebook Naturactor, Instagram EleganceCosmetics dan blog Naturactor.

aeril dan wawa
aeril dan wawa
aeril dan wawa
aeril dan wawa
aeril dan wawa
aeril dan wawa
aeril dan wawa
aeril dan wawa

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Comments are closed.

Loading...
To Top