February 26th, 2012

Abang Nara sanggu tak makan masakan Pak Engku hanya untuk memastikan anda semua dapat melihat gambar majlis resepsi perkahwinan Yusry dan Lisa Surihani secara ekslusif daripada PICC. Buat masa ini, Abang Nara sharekan 10 sahaja terlebih dahulu. Bakar line orang kata.

gambar resepsi perkahwinan lisa dan yusry

Lagi 9 gambar sekitar resepsi pengantin baru ini dengan membaca entri ini sepenuhnya.

gambar resepsi perkahwinan lisa dan yusry

gambar resepsi perkahwinan lisa dan yusry

gambar resepsi perkahwinan lisa dan yusry

gambar resepsi perkahwinan lisa dan yusry

gambar resepsi perkahwinan lisa dan yusry

gambar resepsi perkahwinan lisa dan yusry

gambar resepsi perkahwinan lisa dan yusry

gambar resepsi perkahwinan lisa dan yusry

gambar resepsi perkahwinan lisa dan yusry

254 responses to “(10 GAMBAR)Majlis Resepsi Perkahwinan Yusry Dan Lisa Surihani”

  1. ct_kuning says:

    hehe.. suke la tgk design bju pengapit lisa tuh.. sape tau kt mne nk tgk full image pengapit lisa tuh yer?? ingt nk buat bju mcm tuh la jgkk.. hehehe

  2. Nampak cantik lah kedua-dua nya..:D

    nak buat majlis macam ni jugak ler kalau ada masyukkkkk………..:D

  3. Anonymous says:

    so sweet.. Semoga berbahagia sehingga akhir hayat..