Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(10 GAMBAR)Majlis Resepsi Perkahwinan Yusry Dan Lisa Surihani

Abang Nara sanggu tak makan masakan Pak Engku hanya untuk memastikan anda semua dapat melihat gambar majlis resepsi perkahwinan Yusry dan Lisa Surihani secara ekslusif daripada PICC. Buat masa ini, Abang Nara sharekan 10 sahaja terlebih dahulu. Bakar line orang kata.

gambar resepsi perkahwinan lisa dan yusry

Advertisement

Lagi 9 gambar sekitar resepsi pengantin baru ini dengan membaca entri ini sepenuhnya.

gambar resepsi perkahwinan lisa dan yusry

gambar resepsi perkahwinan lisa dan yusry

gambar resepsi perkahwinan lisa dan yusry

Advertisement

gambar resepsi perkahwinan lisa dan yusry

gambar resepsi perkahwinan lisa dan yusry

gambar resepsi perkahwinan lisa dan yusry

gambar resepsi perkahwinan lisa dan yusry

gambar resepsi perkahwinan lisa dan yusry

gambar resepsi perkahwinan lisa dan yusry

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

254 Comments

  1. ct_kuning

    May 2, 2012 at 11:26 am

    hehe.. suke la tgk design bju pengapit lisa tuh.. sape tau kt mne nk tgk full image pengapit lisa tuh yer?? ingt nk buat bju mcm tuh la jgkk.. hehehe

  2. Kedai TeddyBear Cute

    March 7, 2012 at 8:05 pm

    Nampak cantik lah kedua-dua nya..:D

    nak buat majlis macam ni jugak ler kalau ada masyukkkkk………..:D

  3. Anonymous

    March 4, 2012 at 4:49 pm

    so sweet.. Semoga berbahagia sehingga akhir hayat..

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top