Written by AbangNara | December 31st, 2013

Mungkin ramai yang tidak mengenali siapakah gerangan Azura Zainal ini. Pernah menjadi pengacara untuk program Studio Disney, Azura juga merupakan seorang penyampai radio. Ramai juga rakan-rakan Abang Nara yang pernah ada “crush” terhadap Azura. Tidak dinafikan kecomelan wajahnya memang mampu mencairkan hati ramai lelaki.
gambar nikah azura zainal28 Disember lalu, Azura Zainal telah pun sah menjadi isteri kepada Ibrahim Cristiano Genuino Da Silva. Pasangan sama cantik sama padan ini disatukan di dalam satu majlis pernikahan yang sederhana. Suka Abang Nara tengok mereka berdua. Lebih-lebih senyuman Azura apabila dicium suaminya. Bahagia sangat-sangat.
gambar nikah azura zainalSemoga perkahwinan Azura Zainal dan Ibrahim Cristiano kekal bahagia sehingga ke akhir hayat. Tahniah diucapkan atas perkahwinan ini. Beberapa lagi gambar sekitar majlis pernikahan mereka dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

P.S: Ketua Menteri Pulau Pinang bakal miliki Mercedes

gambar nikah azura zainal
gambar nikah azura zainal
gambar nikah azura zainal
gambar nikah azura zainal
gambar nikah azura zainal
gambar nikah azura zainal
gambar nikah azura zainal
gambar nikah azura zainal

70 responses to (10 GAMBAR)Majlis Pernikahan Azura Zainal & Ibrahim Cristiano

  1. Wowee says:

    She’s talented and awesome in BM n English. Loved her in jejak kembara. Selamba tul minah ni. Congratulations!

  2. Awwww says:

    Best la dapat omputih …
    Mesti tahan lama , panjang ,dan segar .

  3. poremer cari says:

    kawan aku,keje flight attendant,tapi agak gelap la kulit,bebaru ni kawen,,masa nikah cantik pakai tudung,baju kurung,masa respsi terkujat aku,tak sangkaaa sangat dia akan pakai kemban,n tempat tak sesuai sebab kampung ulu2 gituh,lagi pon apaknye bilal,gaun kemban dia kaler putih memang taik cicak habis laa dgn dia…tak tahulah kenapa mungkin sebab keje glamor kot so kenelah pakai seksi2…..

  4. Christina Perri says:

    Cristiano Genuino da Silva a.k.a Soldado. I thought he is going to marry the other girl because she changed (in a bad way) a lot for him, but he chose Azura. Poor the girl (heh).

    Congratulations Soldado and Azura. May your marriage will be grant with happiness. Hopefully you marry her not for PR only.

    • Christina Perri says:

      Yup..heard another story like that from another friend who knows him really we’ll..a real Brazilian player..poor azura blinded..

  5. Kak Mala says:

    Kat Mesia muka macam lelaki ni mmg laku lah…tapi kat obersee ni…kira nya hodoh jugak…tapi bende lain tak hodoh tak pe..!

  6. wahai says:

    MELAYU DAN MENGUTUK ORANG ADALAH SATU BENDA YG SINONIM! PTUIH!~

  7. boobs says:

    Hello! I could have sworn I’ve been to this website before but after looking at a few of the articles I realized it’s new to me.
    Anyhow, I’m certainly pleased I came across it and I’ll be bookmarking it and checking back frequently!

  8. I think this is one of the most significant information for me.
    And i’m glad reading your article. But wanna remark on some general things, The web site style is great, the articles is really nice : D.
    Good job, cheers