July 28th, 2012

Abang Nara suka dengan cara pemakaian tudung Diana Amir. Sesetengah selebriti wanita yang berhijab kadang-kadang pemakaiannya agak melampau. Nak kata tudung pun dah tak boleh. Kadang-kadang nampak macam kepala dililit dengan lebihan kain langsir yang dibeli di Jalan TAR.

diana amir tudung

Namun Diana Amir tetap maintain menggayakan tudung yang simple. Memang benarlah orang kata, simple itu lebih cantik. Tak ada serabut mata memandang. Sejuk je orang yang melihat. Abang Nara respek dengan Diana Amir dan cara pemakaian tudungnya. Memang wajar dicontohi oleh wanita-wanita Islam Malaysia.

diana amir tudung

Lagi 8 gambar Diana Amir dengan membaca entri ini sepenuhnya.

diana amir tudung
diana amir tudung
diana amir tudung
diana amir tudung
diana amir tudung
diana amir tudung
diana amir tudung
diana amir tudung


96 responses to “(10 GAMBAR)Diana Amir Semakin Lama Semakin Ayu Berhijab”

  1. […] (10 GAMBAR)Diana Amir Semakin Lama Semakin Ayu Berhijab (91) […]

  2. MOHON ABANG NARA DELETE ENTRY DIANA AMIR SEKSI BERKEMBAN says:

    syukur diana amir sudah berubah saya mohon abang nara delete post2 lama berkaitan diana amir yg mendedahkan aurat tu yer….. terharu melihat perubahan beliau tapi bergenang air mata melihat entry lama yg berkemban tu. mohon jasa baik abang nara

  3. ape ape jer says:

    ala dengki lak akak raja merah jambu ni..nmpk sgt bnnnnn…

  4. No One says:

    mmg ayu & cantik diana amir…
    alhamdulillah…

Loading...