Written by AbangNara | July 28th, 2012

Abang Nara suka dengan cara pemakaian tudung Diana Amir. Sesetengah selebriti wanita yang berhijab kadang-kadang pemakaiannya agak melampau. Nak kata tudung pun dah tak boleh. Kadang-kadang nampak macam kepala dililit dengan lebihan kain langsir yang dibeli di Jalan TAR.

diana amir tudung

Namun Diana Amir tetap maintain menggayakan tudung yang simple. Memang benarlah orang kata, simple itu lebih cantik. Tak ada serabut mata memandang. Sejuk je orang yang melihat. Abang Nara respek dengan Diana Amir dan cara pemakaian tudungnya. Memang wajar dicontohi oleh wanita-wanita Islam Malaysia.

diana amir tudung

Lagi 8 gambar Diana Amir dengan membaca entri ini sepenuhnya.

diana amir tudung
diana amir tudung
diana amir tudung
diana amir tudung
diana amir tudung
diana amir tudung
diana amir tudung
diana amir tudung

96 responses to (10 GAMBAR)Diana Amir Semakin Lama Semakin Ayu Berhijab

  1. Umat islam says:

    Yg penting bertudung dan menutup aurat.. langsir atau tidak, bukan itu ukuran di sisi islam..

  2. twet says:

    twet..

  3. ujang says:

    wah…. gambar diana amir dukung anak gua la..hahhaha,,

    mmg comel pun dak diana amik ni..hihi

    http://azfar9897.blogspot.com/2012/07/majlis-berbuka-puasa-bersama-mig.html

    best IFTAR dgn MIA

  4. yaya says:

    Baju ni, nak beli kat mana ehk lawa lawa ehk….

    • ubi 2 says:

      aku ada jumpa jubah yg diana & yatt pakai.. kat giant seri kembangan.. rm300++ aku nak beli tp labuh sgt!

      • Raja minah jambu 24jam mengadap computer says:

        kalau laboh tu oter lah ! kenape cetek na pikiran kau ni ! dh sama macm kepala hotak abby pulak huh ! ubi ubi aku rebos kau nanti padan muka

  5. abby selamanya says:

    jom join PAS..pehtu tgk puak2 ni kata apa plak..klu phm Islam automatik akan join PAS..y dok terloncat2 mcm beruk je tak reti2 lg..

  6. boni kacak says:

    entah sapa lah cakap gadis2 islam bertudung ni tak cantik dan nampak kolot.. gambar2 ni dan shila hamzah semalam da membuktikan kata2 tu tak benar..

  7. cik tie says:

    cantikk sgt diana amir. mmg suka gila2 kat dia lps dia dh bertudung. menutupi dada pulak tu..mmg betul2 menutup aurat

  8. Anzalna Nasir says:

    Anzalna rasa kalau diana amir tak mekap over2 mesti cantek n gojes cam anzalna ni. Bersesuaianlah dgn pakai tudung. simple and modest :)

  9. lila says:

    “Nak kata tudung pun dah tak boleh. Kadang-kadang nampak macam kepala dililit dengan lebihan kain langsir yang dibeli di Jalan TAR” <— agak2 la bagi statement..ni macam nak kata jalan TAR takde kualiti.

  10. Anonymous says:

    Moga diana amir jumpa jodoh yg tbaik untuk dia. Amin….

  11. fatin says:

    kalu dh pakai jangan nk buka dh

  12. Pussycat Dolls says:

    Oh my. Diana Amir? Bukan Ina Naim? Ehehehe…

  13. sweet says:

    alhamdullilah…lebih molek kalau kurangkan ketebalan mekap..:-)

  14. ape ape jer says:

    ap jadah suma nh..alhamdulilla jer akak abby..yg ngate 2 suma owg BNNNNNNNNNN,,,,,,bab 2 x puas ati..da nama pn hukum islam kna la ekt kn akak abby…sokong akak abby sokong pas sokong akak abby sokong pas sokong akak abby sokong pas sokong akak abby sokong pas sokong akak abby sokong pas sokong akak abby sokong pas…

    amin……

    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer says:

      ape yg kau merepek ni ! ape ape aje lah kau ni ! kau pn sakit jugak macm kak abby kau !!

  15. No One says:

    mmg ayu & cantik diana amir…
    alhamdulillah…

  16. ape ape jer says:

    ala dengki lak akak raja merah jambu ni..nmpk sgt bnnnnn…

  17. MOHON ABANG NARA DELETE ENTRY DIANA AMIR SEKSI BERKEMBAN says:

    syukur diana amir sudah berubah saya mohon abang nara delete post2 lama berkaitan diana amir yg mendedahkan aurat tu yer….. terharu melihat perubahan beliau tapi bergenang air mata melihat entry lama yg berkemban tu. mohon jasa baik abang nara

  18. […] (10 GAMBAR)Diana Amir Semakin Lama Semakin Ayu Berhijab (91) […]

  19. puteri fiona says:

    alhamdlilah sudah rmai yg dbukakan pintu untuk b’hijab,walau x suka artis tu x pyh la sampai nk m’carut tentang dia,sempurna sgt ke diri kita nk m’carut hal org….dari anda mncarut begitu lebih baik anda berdoa smoga dia mnjadi lbh baik…skurang2nye abby dah berubah ke arah kebaikan

  20. […] terus lah intai2 dekat abang Nara nyer blog..Entry nye bertajuk 10 Gambar Yien Semakin Lama Semakin Ayu Berhijab pic dalam Blog […]