Beautifulnara – Gosip Artis Malaysia Terkini

Hiburan

(10 GAMBAR)Diana Amir Semakin Lama Semakin Ayu Berhijab

Abang Nara suka dengan cara pemakaian tudung Diana Amir. Sesetengah selebriti wanita yang berhijab kadang-kadang pemakaiannya agak melampau. Nak kata tudung pun dah tak boleh. Kadang-kadang nampak macam kepala dililit dengan lebihan kain langsir yang dibeli di Jalan TAR.

diana amir tudung

Advertisement

Namun Diana Amir tetap maintain menggayakan tudung yang simple. Memang benarlah orang kata, simple itu lebih cantik. Tak ada serabut mata memandang. Sejuk je orang yang melihat. Abang Nara respek dengan Diana Amir dan cara pemakaian tudungnya. Memang wajar dicontohi oleh wanita-wanita Islam Malaysia.

diana amir tudung

Lagi 8 gambar Diana Amir dengan membaca entri ini sepenuhnya.

diana amir tudung
diana amir tudung
diana amir tudung
diana amir tudung
diana amir tudung
diana amir tudung
diana amir tudung
diana amir tudung

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

96 Comments

  1. Pingback: (TAHNIAH)Diana Amir Sudah Bertunang › Saluran Selebriti dan Artis Sensasi

  2. MOHON ABANG NARA DELETE ENTRY DIANA AMIR SEKSI BERKEMBAN

    August 3, 2012 at 10:58 pm

    syukur diana amir sudah berubah saya mohon abang nara delete post2 lama berkaitan diana amir yg mendedahkan aurat tu yer….. terharu melihat perubahan beliau tapi bergenang air mata melihat entry lama yg berkemban tu. mohon jasa baik abang nara

  3. ape ape jer

    August 1, 2012 at 11:59 am

    ala dengki lak akak raja merah jambu ni..nmpk sgt bnnnnn…

  4. No One

    July 30, 2012 at 10:48 am

    mmg ayu & cantik diana amir…
    alhamdulillah…

Loading...

2020 © Nara Media Sdn Bhd. All Rights Reserved.

Sebahagian daripada kumpulan iMedia Asia.

To Top
x
Puasa Barakah Bersama