July 8th, 2012

Kalau tak silap Abang Nara, hari ini telah pun berlangsung majlis resepsi perkahwinan Irma Hasmie dan Redza di sebelah pihak pengantin lelaki. Abang Nara hanya berjaya menjumpai sekeping sahaja gambar pasangan pengantin baru di majlis tersebut. Kedua-dua mempelai nampak sangat menawan dengan persalinan serba hijau.

gambar resepsi Irma dan redza

Abang Nara akan update lagi sekiranya ada gambar-gambar terbaru. Kalau anda ada foto yang ingin dikongsikan, boleh email ke hi[at]beautifulnara.com. Kredit foto kepada Facebook De Classaflora.

UPDATE: Terima kasih kepada seorang pembaca BeautifulNara yang sudi berkongsi 8 lagi gambar untuk tatapan anda. Walaupun gambarnya agak kurang kualiti, namun rasanya masih sesuai untuk dikongsikan bersama anda. Baca entri ini sepenuhnya untuk melihat lagi gambar.

gambar resepsi Irma dan redza
gambar resepsi Irma dan redza
gambar resepsi Irma dan redza
gambar resepsi Irma dan redza
gambar resepsi Irma dan redza
gambar resepsi Irma dan redza
gambar resepsi Irma dan redza
gambar resepsi Irma dan redza


55 responses to “(1 GAMBAR)Majlis Resepsi Irma Hasmie Dan Redza Syah”

  1. huk oloh says:

    kak irma, takde adik ipar lagi ka? huahuahua..

  2. rojak buah says:

    huhu.. untg la laki irma, dpt irma.. nangis la jando die… tp sian jugak kt janda lama die… dgr2 saling mncintai.. sbb xde restu keluarga je… ok, dun contact2 ex2 janda2 u ok… :)

    • Raja minah jambu 24jam mengadap computer says:

      tu janda dia punye pasal lah !!!! ape nk kesian2 cari je jantan lain buat laki…..bukan nye susah sangat !!!! nk kesian pn nk buat ape !!!!! nk suroh si redza ni ambek balek exbini dia !!!!!!!! huh !!!!!!

  3. jaja says:

    tk jemunya tgk mereka ni cantik sung…guh…tak pernah tgk perkahwinan yg seindah ini,seri pengantin yg terselah…comeynye….

  4. Anonymous says:

    semoga kak irma terus istiqamah dengan apa yg ada skarang…
    barakallah alaikum…
    tahniah kak…cantik sgt…

Loading...