Written by Bella | February 8th, 2016

Zizan Razak dan Vie Shantie pernah menafikan mereka bercinta meskipun mengakui mereka mengenali antara satu sama lain. Malah, Vie juga berharap tiada lagi pihak yang mengaitkan beliau dengan gosip percintaan berkenaan.

Namun,  hubungan mereka nampaknya semakin rapat apabila sumber kepada Cik Pang di Harian Metro mengatakan beliau sudah beberapa kali terserempak dengan Zizan dan Vie di panggung wayang.

Vie juga sebelum ini pernah dilihat hadir untuk menyaksikan teater Bikers Kental yang dibintangi oleh Zizan di Istana Budaya baru-baru.

Namun, pasangan ini masih lagi kelihatan seperti biasa dan tidak menunjukkan sebarang perlakuan seakan seseorang itu bercinta.

Mungkin juga mereka berdua masih dalam fasa untuk mengenali hati budi masing-masing. Kata orang biarlah berkawan dahulu sebelum bercinta bukan?

Lagipun tidak salah untuk mereka berdua bercinta kerana kedua-duanya sudah solo sekarang. Kita tidak tahu perancangan takdir itu bagaimana, siapa tahu ada jodoh dimasa hadapan. Wallahualam..

Sumber Berita: Harian Metro

14 responses to Zizan Razak Dan Vie Shantie Semakin Rapat?

  1. Anonymous says:

    Cantiknye vie santie ni..mate beso..idung mancung…cmana zizang xlekat…

    0

    0
  2. melati says:

    boring..kisah Zizan ni……kalau kisah Jutawan muda yg menipu tu ( Neelofa) akan kawin gan Khinzir jantan baru lah menarik….#$#%^&

    0

    0
  3. Anonymous says:

    Cmon la vie. Takkan dgn zizang ni kot??!!!!!

    0

    0
  4. SayaTakCantik says:

    Cantik sungguh Vie. Untunglah Zizan Razak

    0

    0
  5. Koky says:

    cam tak sepadan, hensem lagi bekas suami dulu

    0

    0
  6. Anonymous says:

    Buat puan vie..carilah lelaki yg matang ckit..yg cintakn awk dan nk jga anak2 awk.
    Buat zizang, kecantikkn x mnjnjikan kbhgian..jgn pantang nmpk prmpuan dahi licin aja trus berkenan..blajarlh dr history anda dlu2.

    Lg stu nk pesan pd girls2..jgn cpt nk melayan klu ad laki2 nk msuk line..

    0

    0
  7. SubhaanALLAH

    hebatnya ciptaan ALLAH, Cantik sungguh ciptaanNYA ini

    Vie sangat cantik kerana penciptanya iaiatu ALLAH adalah maha cantik lagi maha hebat.

    ALLAHuakbar

    0

    0
  8. fynnsambal says:

    Zizan dan busuk berpisah tedaa..

    0

    0
  9. Bijan says:

    Zizan ni makin lama aku tgk makin koya je..ingt dia ensem sgt ke?asyik nak try pmpuan cantik je..x penah nk puas..kesian budak pmpn yg dia kata nk kawen dulu.jd alat dia nak tutup gosip je

    0

    0
  10. Anonymous says:

    mak aih cantik gila vie shantie ni. tterus follow kat insta. mata bulat, hidung mancung, bibir mungil feloles habis. zizan plak. hrmmmm

    0

    0
  11. anon says:

    Bodonya zizan…..wat ape kawen janda wey. Anak dara berlambak2…

    0

    0
  12. johnny bravo says:

    Cantek….kalau che ta tengok mesti jeles sb dia perasan dia sorang je lawa. Pd hal masa zaman dewi remaja dulu lain benor muka che ta, and nampak gelap je kulit dia. Skrg lps plastik surgeri nampak lawa….

    0

    0
  13. Zaxa says:

    Dia sgt2 lawa ,aku perempuan ..aku tak nafikan…tapi lebih baik cari org lain..

    0

    0
  14. Sam says:

    Erm daripada si Zizang ni baiklaaaa Eizlan Yusof. Si Eizlan tu haaa berganda lgi ensem, pastu npk loving and muka baik jeee. Si laki baru ni plak, alahai gosip murah x abis abis lepas tu prasan ensem. Gi la balik to Eizlan Shantie woii.

    0

    0