Written by AbangNara | March 11th, 2012

Zarina Anjoulie Lavocah. Siapa yang tidak kenal empunya nama yang memang sentiasa mencipta kontroversi. Yang terbaru sudah tentu kontroversi bersama Aliff Aziz, namun di Metro Ahad hari ini, Zarina mengakui yang dia bakal bernikah tidak lama lagi. Harapannya selepas bergelar seorang isteri, Zarina tidak mahu lagi ada sebarang kontroversi melanda dirinya.
gambar kahwin zarina anjoulie lavocah

Zarina yang pernah bertunang sebelum ini mengakui yang dia putus tunang kerana ada pihak yang menghantar gambar terlampau miliknya kepada keluarga bekas tunang. Kata Zarina:-

Saya sama sekali tidak mahu mendedahkan siapakah bakal suami kerana takut nanti apa yang berlaku kepada bekas tunang turut berlaku kepada bakal suami. Dulu saya silap, kerana mendedahkan tunang kepada umum. Niat saya baik dan tidak mahu hipokrit, tetap apa yang berlaku adalah sebaliknya. Ada orang dengki menyebarkan pelbagai cerita. Bukan itu saja, sehinggakan ada yang sanggup menghantar gambar saya sebelum ini kepada keluarga bakal mentua sehingga menyebabkan hubungan dijalin terputus. Kali ini saya mahu lebih berhati-hati. Saya tidak mahu mendedahkan identiti bakal suami sehinggalah kami selamat bernikah.

gambar kahwin zarina anjoulie lavocah
Menurut Zarina, dia melihat perkahwinan sebagai langkah terbaik untuk menghilangkan sebarang kontroversi dengan lelaki-lelaki kerana akan bergelar seorang isteri:

Saya mahu cepat bernikah kerana itulah jalan terbaik. Tambahan pula saya harap dengan keputusan dibuat ini, saya tidak lagi dikaitkan de ngan kontroversi yang boleh mengaibkan. Kalau selepas bergelar isteri ada lagi orang nak cerita buruk mengenai saya terutama mengaitkan dengan mana-mana lelaki, saya tidak tahu hendak kata apa lagi.

gambar kahwin zarina anjoulie lavocah
Dan Abang Nara nampak keinsafan sejati yang lahir daripada tulus hati Zarina apabila membaca kata-katanya apabila ditanya adakah benar bakal suaminya sudah pun berkahwin:-

Walaupun benar dia suami orang, sekurang-kurangnya kami membuat keputusan yang betul. Lebih baik saya menjadi isteri kedua, ketiga mahupun keempat, asalkan apa yang kami lakukan kelak halal di sisi agama. Berbanding orang bujang bercinta sakan sehingga melakukan perkara di luas batas, ia lebih besar dosanya. Pada saya, keputusan baik yang mahu diambil ini sepatutnya mendapat restu ramai dan didoakan yang baik-baik saja buat kami berdua.

gambar kahwin zarina anjoulie lavocah
Untuk makluman, bakal suami Zarina masih bujang. Dan ada berita sedih untuk peminat Zarina yang berniat untuk menghadiri majlis perkahwinan Zarina, jemputan hanya kepada kaum keluarga dan rakat terdekat sahaja. Apa pun Abang Nara doakan segala persiapan majlis perkahwinan Zarina Anjoulie Lavocah berjalan dengan lancar hendaknya.  Jangan lupa dapatkan Metro Ahad hari ini untuk berita sepenuhnya.

146 responses to Zarina Anjoulie Bakal Bernikah, Mahu Tamatkan Kontroversi Apabila Bergelar Isteri

  1. akuyanghebat says:

    dia ni brape kali tengok pun x nampak mana lawanya. harap2 dah kawen nanti perangai lawa, barulah senang hati nak menengoknya

    0

    0
    • benci si birah ni says:

      sungguh malanglah nasib sesiapa yang memperisterikan dia ni…nasib kau lah….

      0

      0
      • jiran mak tunggek says:

        kelas kau meriamah.. memang tak ‘lame’ lahhh perkahwinan mu itu… hups bibir mak besar sangat… tak buleh nak control uols.. hampun

        0

        0
      • Abah Ko Chef wan says:

        brape hari ko nak nikah? seminggu lpas tu org hntr lgi gmbr ko yg bersepah kt tenet..

        0

        0
      • lala says:

        x kisah psl ko nak kwin… tp aku nk tnye, pe yg cntiknya ko tngkap gmbar smbil muncung kn bibir tu? nak lawan ngn mulut itik ek?

        sorry, pd aku muka ko ngn bibir mcm ni mcm nk mtk aku lempang laju2…
        myampah, dowh!

        0

        0
      • Lovelyvic says:

        Daripada gaya dia kat atas ni, nampak sangat dia dah bersedia nak jadi isteri yang solehah, nak kurangkan kontroversi dan bersedia nak menyandang gelaran seorang “isteri”. (mata ke atas tangan ke bahu)

        Saya ni lembap sikit orgnya…. Statement dia kata dia “Walaupun benar dia suami orang..” maksudnya mmg betul bakal suami dia betul suami org.
        Lainlah kalau dia sebut “Kalaupun benar…”. – jadi mungkin suami org mungkin bukan suami og… Pastu abg nara kata bakal suami dia bujang plak… terbelit otak aku mcm terbelit lidah nak sebut nama LagiLucah ni jugak.

        0

        0
      • tetamu says:

        Imam Al Ghazali pernah berkata :-
        ?Apabila bertemu dengan orang jahil, anggaplah mereka lebih mulia daripada kita kerana mereka membuat dosa kerana kejahilan dan kegelapan, tetapi kita membuat dosa dalam keterangan.

        ?Apabila melihat orang jahat, anggaplah mereka lebih mulia daripada kita kerana mungkin suatu hari nanti dia akan bertaubat dan insaf atas kesalahannya

        0

        0
      • Din! says:

        muka cantik tapi sayang…pakaian cam haremmm..

        0

        0
      • kasut.biru.polka.dot. says:

        Pada siapa yang:

        1) mengutuk physical zarina
        2) menyumpah2 zarina ngn kata2 kesat
        3) memain-mainkan nama zarina
        4) menyindir keazaman zarina nak jadi manusia lebih baik
        5) meramal perkahwinan zarina xkan kekal lama
        6) kata malang si lelaki yang mempersuamikan zarina
        7) memilih untuk bersangka buruk dari bersangka baik pada zarina

        adalah manusia2 adalah muslim2 sempurna. tidak pernah berbuat dosa dan dah dijanjikan Allah sebagai ahli syurga.

        Orang kafir pun kita xboleh kutuk, apatah lagi saudara seislam. Masa saidina Umar masa kafir duk menyembah berhala, bunuh anak perempuan, kita xtahu tup2 bila dia kembali ke pangkal jalan jadi panglima islam yang mulia?

        Aku doa supaya Zarina kembali menjadi muslim yang baik, jauh lebih baik dari engkau orang yang mengutuk di sebalik keyboard. baling batu sembunyi tangan.

        1

        0
      • cik pial says:

        Dah berapa banyak jantan pakai kau Zarina oiiii… Aku tengok muka kau bukan muka anak dara pun….
        Geli geleman teringatkan gambar bogel dia tengah main laga2 lidah dengan jantan rongak satu ketika dulu.
        Tak sangka masih ada lelaki diluar sana yang suci hati nak memperisterikan kau kan…
        Wekkkkkkk muntah hijau pulak…

        0

        0
      • janganlah kita menjadi tuhan pagan dewa norse dengan mengata dia kawen tak lama or whatnot. jodoh orang tu bukan keje kita.

        0

        0
    • Lovacoch says:

      kesiannnnn si lelaki tu

      0

      0
    • Dr. Fazeley says:

      hmmm… malangnya lelaki tuh… memperisterikan zarina lavolucah… apapon tahniah le…

      0

      0
    • rara says:

      dye nk kawin aku tak rase pape…
      tapi bila dengar fasha nak kawin aku rasa ~~ wekkkkkkkkssss

      0

      0
    • Anonymous says:

      gmba terakhir die………

      0

      0
    • I want to slap fat boy on Jangan Tidur Lagi TV show says:

      Ni kiranya “posing maut” yang terakhir lah sebelum berubah menjadi baik nanti…

      0

      0
    • Meriah Kari says:

      ” Berbanding orang bujang bercinta sakan sehingga melakukan perkara di luas batas, ia lebih besar dosanya….” ~ hambik kau sekali kuar statment berani mati. 5 kali aku terpaksa gosok mata nk pastikan ayat2 kt atas tu.

      0

      0
    • not says:

      yeayyyy, lps zarina juling lavoncan nie ade new generation plak…melia karipap karipap cinta….hihihihi

      0

      0
    • ELAjb says:

      ala ko yang buat kontroversi panas sendiri, harap kahwin nak tutup kontroversi konon tapi tengok la perangai sndiri tak geti jage, tetek pun naek t’keluar dah, muke dah lah tak lawa..

      0

      0
    • opsss says:

      kalau sme artis kt msia ni perangai bebaik boring lah..takde lah org yg nk dikutuk dan mengutuk..dan abg nara ni pun takde mende nk di share sgt..lama2 bungkus lah BN ni..

      0

      0
  2. ferry says:

    Tahniah…..

    0

    0
  3. solehah says:

    baguslah kalau dh nak kawen. Semoga kekal hingga ke syurga. Jadilah isteri yg solehah.

    0

    0
  4. yaya says:

    TAHNIAH!!! hrp btol la jd >.<

    0

    0
  5. abang jaijai says:

    oh taknak buat dosa besar eh? baguslah. termasuk besarkan bibir?

    0

    0
  6. biol says:

    ada jugak laki nk kat dy.

    0

    0
    • :) says:

      Adalah kot pasal dua2 sama perangai. Wanita yang baik akan digandingkan dgn lelaki yang baik juga… Pasal minah ni, harap2 laki dia dapat bimbing dia jadi manusia….

      0

      0
    • bujang says:

      NAK RASA PANTAT LEPAS TU CEREY……GANASNYA NAMPAK
      SIMEK LOCAH NI….

      0

      0
    • izzah bkn nama sebenar says:

      aku pon x sgka ade org nk kt pompuan ni..tp sape la kite nk menilaikan?mn la tau kot2 la btl die nk b’tobat..so,hrp2 jejaka itu mampu membimbing die..anyway, tahniah le ek..

      0

      0
  7. tomato says:

    tak boleh nak harapkan nikah je untuk hilangkan kontroversi syg.. perangai, pergaulan, pakaian, penampilan pon kene ubah kepada yg lebih baik untuk elakkan kontroversi.. nikah pon tp kalau yg lain suma sama camne..

    0

    0
    • sokong ko tomato says:

      Myb dia igt once kwen,org xckp da.tp if lpas kwen pangai xubah xgna jgk maa..n tkt laki pn xthn.ape2 pon smoge b,bhgia n berubah ye.
      P/s:biapon dia cm ntah pape tp cre dia jwp soalan kiah propa dolu2 kt glaksi bg ak much2 better dr fasha.hoho

      0

      0
  8. My Comment says:

    err..ade peminat ke dia..gagaga…

    0

    0
  9. Apa Pun Tak Boleh says:

    oh dia rahsiakan bakal laki dia sbb takut nnt org fitnah dia kat family bakal mertua dia and nnt hubungan tu terputus. habis mcm mn kalau lepas dia kahwin, ada org hantar jugak gambar2 tu pada mertua dia? hah kan dah kantoi. putus jugak ke hubungan tu? lebih baik berterus terang sekarang, daripada bercerai berai bila dah kahwin nnt.

    0

    0
    • makcik Enon says:

      aku rse msti la bkl hasben die dh nengok pic tu..kan bnda tu bersepah2 dlm tenet ni..huh..

      0

      0
  10. Dwen Rasid says:

    betul juga tu.. kalau nk hilangkan kontroversi.bukan hanya menikah je.

    My Blog – Perniagaan Online | Usahawan Internet

    0

    0
  11. cili kering says:

    perlu ke buat bibir ala ala ikan bloop bloop cam tu?

    0

    0
  12. […] sumber /* Number of View :1 Video Budak Sekolah Kena Raba Aksi Seks Terlampau Remaja Awek Naik Kereta Drift Sampai Terbukak Baju […]

    0

    0
  13. kami.. says:

    cun gak die ni…

    0

    0
  14. Kak k says:

    Apasal molot dia cmtuh? Bajet Angelina Jolie ker?

    0

    0
  15. pompuan ting tong says:

    Nampak terang2 niat nak kawen utk tutupkan citer2 panas dia jerr..bknnya dia cakap nak kawen utk nak lebih perbaiki diri dan ada suami yg membimbing..pelik sttment dia ni..sttment org tak cerdik.dia ingat apa?mentang2 dah kawen nti,apa yg dia buat dibelakang suami, masyarakat akan halalkan jerr?sioott jer sttment !

    >patotla x-tunang sggup putuskan tunang pon..dia ni ala2 ting-tong dah..

    0

    0
  16. saya pun cantik juger... says:

    nak kawen utk ilangkn kontroversi…??? dek non.. kalau x reti jaga pangai, seploh kali kawen pun pangai cmtu jugak.. kenapa org nk anta gmbar panas2 ke kuarga mertua..lau mertua tgk gambar yg di atas tu pun cukuplah, pengsan dia…jgn salahkan org lain dengan perangai sendiri..apa2 pun, selamat nikah & selamat berubah perangai & berubah baju…

    0

    0
  17. aboon says:

    hmmm aku rase dia ni tak patot kuar tv..or majalah..ben terus je…dia ni patot dok pulau sorg2 je…nk ckp lawa x pon…akhlak lg la …memang jenis xtaw malu kot…maybe la..haha

    0

    0
  18. Abang says:

    Tetek londeh dan bibir botox..ntah lelaki tu yang keberapaa xtau ler~

    0

    0
  19. hehehe says:

    kalo dah nikah pun perangai sm gak tak berubah tak de gnnye…esok org dah nikah sibuk menambah anak ko pulak menambah laki…ubah perangai tu dl br la org blh time bkn org jer dah nikah mak mertua ipar duai lg nanti2 ko lak gaduh gan ipar duai mcm rita…apa2 jer la artis nie publisiti murahan btl

    0

    0
  20. x-tunang zarina says:

    sapekah lelaki malang nk jadik suami dia nih???

    0

    0
  21. bunga kertas says:

    ada eh lelaki nak dia nih..opps,mulut laser bukan main lgi 0.o

    0

    0
  22. lalola says:

    seksi,seksa? bila gengok, perrrrrnggggggg

    0

    0
  23. nara lolak says:

    ape punye babii la keluar cerita pasal dia ni…dia ni sapa?…lebih baik tengok babii kat kandang tgh makan la daripada dengar cerita dia ni

    0

    0
  24. Anonymous says:

    “..Saya sama sekali tidak mahu mendedahkan siapakah bakal suami kerana takut nanti apa yang berlaku kepada bekas tunang turut berlaku kepada bakal suami. Dulu saya silap, kerana mendedahkan tunang kepada umum. Niat saya baik dan tidak mahu hipokrit, tetap apa yang berlaku adalah sebaliknya. Ada orang dengki menyebarkan pelbagai cerita. …”

    Kalau berterus-terang sebelum kawen bukan ke bagus.. At least, kalau laki tu niat ikhlas nak kawen dgn budak ni.. Dia sanggup terima apa saja hal perihal lepas kau kan? Janji, kau ada niat + action untuk berubah ke arah kebaikan.. Bukannya dgn kawen.. Maka segala kontroversi akan terhenti.. Kontroversi tetap terjadi jika kau sendiri bikin..

    Apa pun.. Semoga berubah kepada kebaikan… Takda ruginya pon..

    0

    0
  25. Cik Nad says:

    “..Saya sama sekali tidak mahu mendedahkan siapakah bakal suami kerana takut nanti apa yang berlaku kepada bekas tunang turut berlaku kepada bakal suami. Dulu saya silap, kerana mendedahkan tunang kepada umum. Niat saya baik dan tidak mahu hipokrit, tetap apa yang berlaku adalah sebaliknya. Ada orang dengki menyebarkan pelbagai cerita. …”

    Kalau berterus-terang sebelum kawen bukan ke bagus.. At least, kalau laki tu niat ikhlas nak kawen dgn budak ni.. Dia sanggup terima apa saja hal perihal lepas kau kan? Janji, kau ada niat + action untuk berubah ke arah kebaikan.. Bukannya dgn kawen.. Maka segala kontroversi akan terhenti.. Kontroversi tetap terjadi jika kau sendiri bikin..

    Apa pun.. Semoga berubah kepada kebaikan… Takda ruginya pon..

    0

    0
  26. princess says:

    what ever la!! laki ko nak kawin ngan ko tu sebab nafsu je..takkan tak tau kot

    0

    0
  27. Anonymous says:

    mintak2la lelaki yg kawin ngn die tu lelaki yg da main ngn die..jgn la lelaki yg x penah sentuh die..mesti malang lelaki tu..keranggg

    0

    0
  28. bibir mungil says:

    serabai je aku tgk dia ni.. huhu

    0

    0
  29. TOK LEBAI says:

    Klu spesis mcm ko jgk yg kawen dgn ko nie , mmg elok benau le

    0

    0
  30. g says:

    Ape kate doakan dia berubah lebih baik. Seorang lelaki yg beriman yg sanggup beristerikan seorang wanita untuk membimbing wanita itu ke arah kebaikan kan sangat tinggi pahalanya. Doakan je dia akan berkahwin dgn lelaki yg baik utk dia =)..lets think positiv

    0

    0
  31. ashypink says:

    wanita yang baik adalah untuk lelaki yang baik :)

    0

    0
  32. Aku says:

    Org tak hengen nk jaja cite psl dia. Dia yg sker kecoh hal sendirik kat twitter.tak sear diri tol!

    0

    0
  33. SAYA says:

    jum layan “K” dengan aku!!

    0

    0
  34. dewi25 says:

    jangan la mengutuk dia keterlaluan..korang pun especially kalau yg belum bernikah tak tahu juga siapa bakal isteri korang kan..begitu juga yg dah bernikah, entah sampai bila isteri korang dapat kekal keimanan/kesetiaan..kita tak tahu siapa lelaki yg bakal berkahwin dgn zarina, semoga lelaki tersebut berjaya membimbing dia. dan apabila zarina sudah bertaubat nasuha, insyaAllah, adalah dia lebih baik dari korang yg “kononnya” tak pernah buat dosa. wallahualam.

    0

    0
  35. eka says:

    masalahnye, ade ke peminat??

    0

    0
  36. tetamu says:

    Kata Iman Al-Ghazali:-
    ?Apabila bertemu dengan orang jahil, anggaplah mereka lebih mulia daripada kita kerana mereka membuat dosa kerana kejahilan dan kegelapan, tetapi kita membuat dosa dalam keterangan.
    ?Apabila melihat orang jahat, anggaplah mereka lebih mulia daripada kita kerana mungkin suatu hari nanti dia akan bertaubat dan insaf atas kesalahannya

    0

    0
    • aliya says:

      hoi..berhenti la gne avatar same nick name lain..annoying tau.kejap bg nasihat, kejap kutuk2.

      0

      0
      • Anonymous says:

        ni lagi sekor bangangdotcom dh keluar.duk citer psl avatar kelabu..mana semua org ni, dh xlarat nak laharkan si bangang baru kuar gua ni ke??

        0

        0
  37. coii says:

    baguslah cmtu . tpi hrp suami dia dpt bimbing diaa jadi org yg lebih baik :) aminn

    0

    0
  38. bella says:

    bagusla nak kawen dah. BERUNTUNG suami dia nanti. keh3

    0

    0
  39. didi says:

    Hoi nara,,,ko xpyh nk post pasal betina ni la,,org xnk tau pn,,bkn nya dia ada menyumbang apa dlm industri,,kontroversi murahan bitch ja lbh,,blakon apa pn xda…sbb bloger mcm ko la bsepah artis sejuk beku dlm msia,,bkn suam kuku pn,,blakon xda,nyanyi pn xda tah2 nk tempa nama dlm bidang glemer,,,very cheap!shame on u la

    0

    0
    • benci blogger yang suka ambil kesempatan says:

      ko ni nara mmg suka sgt benda2 kebencian org..amalkan la selalu,ko ingat berkat ke hidup macam ni. mmg la citer kawin ni baik,tapi jgn la siar pic yg bukan2. ni pic cam hape je.

      0

      0
  40. love says:

    setiap kali artis kahwen mesti terdetik dalam hati..berapa lama diorang akan bertahan?..bkn doakn yang buruk tapi msti trse cmtu..huhu

    0

    0
  41. pape jela says:

    kalaupun dia ni jahat sgt,knp kte tak mendoakan dia mndpt hidayah dan menjadi sorg mukmin dan juga muslimah?sekurg2kurgnye dia ade rs nk berubh..kite sepatutnye mendoakan untuk dia..ble kte kutuk dia mcm2 n doa bnda yg xpatut..xde beza pun kte dgn dia..maaf kalau ade yg terslalah ckp..peace~ ^_^

    0

    0
  42. triple j says:

    Kalau perangai baik,masih anak dara atau even janda pun takde isu.tapi kalau perangai dah tak elok,bergelar isteri pun tetap dilanda kontreversi.

    Dan kalau taknak org hantar gambar tak elok kpd bakal suami dan keluarganya,in the 1st place jangan la bergambar tak elok mcm di atas,nampak bhgn2 yg hanya suami je patut nampak.

    Oh well harap2 zarina dpt berubah sebelum dan selepas bergelar isteri.all the best!

    0

    0
  43. kiki pemalu says:

    congratulations…

    0

    0
  44. bukan motivator says:

    tak kesah la nak kawin ke nak tunang ke. nak sorok bakal suami ke bakal tunang ke. yang penting kena jujur la ngn pasangan. baru berkekalan. putus tunang haritue sbb xjujur dgn si dia kut. renung2kn.

    0

    0
  45. saya says:

    dia lawa

    0

    0
  46. huhu says:

    yuksss….
    ade jugak rupenyer org nak dia…

    0

    0
  47. Dato minah jambu 24jam mengadap computer says:

    eleh aliff aziz sekarang mateair ngan ann ngasri padan muka kau ! ann lagi baik dapat jantan hensem lagi macm aliff aziz tinggi lagi huh !!!!

    0

    0
  48. Anonymous says:

    Walaupun benar dia suami orang, sekurang-kurangnya kami membuat keputusan yang betul. Lebih baik saya menjadi isteri kedua, ketiga mahupun keempat, asalkan apa yang kami lakukan kelak halal di sisi agama. Berbanding orang bujang bercinta sakan sehingga melakukan perkara di luas batas, ia lebih besar dosanya. Pada saya, keputusan baik yang mahu diambil ini sepatutnya mendapat restu ramai dan didoakan yang baik-baik saja buat kami berdua.

    Ckp cam die xpna wat jek..pdhal dlu die pown start kontroversi psl kes gitu gk..ceeehhhh~~~~

    0

    0
  49. die nie, sekali pndang cam Fasha Jejai,,dua kali pandang………hmmmmmmm
    btw,,congrattttt…..aku doakan laki ko tue ustz,,sopan sikit

    0

    0
  50. ani says:

    sapalah yang malang nak berbinikan dia ni. alasan putus tunang dulu, pasal ada orang hantar gambar terlampau dia. macamler keluarga bakal suami nanti tak tau pasal gambar dia. satu malaysia dah tau. kahwin pun pasal nak tutup kontroversi. bukan nak tobat. lagi satu, dia ni botox bibir ke hapa. macam cimpanzi aku nengok

    0

    0
  51. pepe r says:

    spe la yg nak khawin ngn kau ??? AHAHA pak sanggup ?? bpe ko bayar dye ???

    0

    0
  52. bn n says:

    dndnfnc

    0

    0
  53. aimi says:

    macam cacat je bibir minah ni..

    0

    0
  54. zbm says:

    jgn takat propa dahler…hehehe

    0

    0
  55. ok.. kalo die kata betul2 nak berubah, kita doakn la die betul2 berubah. tak payah nak mengata kat lagi yg bukan2. kita tgk.. mengata lebih2 kita jugak yg dpt dosa. peace.

    0

    0
  56. sajenakkomen says:

    udah2 ler tue wahai ZARINA ANJULING YANG LUCAH ~ lu belakon x seberapa, kontroversi jek lebey.. lebey lah lu nih.. menyampah lak gua tngok

    0

    0
  57. saya lagi says:

    Cik Zarina…awak ni terlalu banyak kontroversi Murahan la….kes awak provoke tweeter Aliff Aziz…lepas tu canang2 besar kat seluruh dunia twitter …kes gambar bogel awak dgn ex-bf melambak di Internet..kes awak bergambar nak berbogel tp tak jadi dgn FHM Indon…etc….kalau saya lelaki pon..amat susah utk saya mengahwini awak…mana nak letak muka dan maruah saya??? buat awak stok geli2 boleh la… atas sebab ini baik awak insaf dan contohi pemakaian dan pekerti artis len cam Irma Hasmie ke…Diana Amir ke…personaliti awak yg sekarang ini amat buruk dan busuk…takde makcik2 yg baik ahklak nyer nak bermenantukan perempuan cam awak. Insaf la yer dik.

    0

    0
  58. mail lambung says:

    nk buat seronok2 boleh la dia ni..nk buat bini tidak la..

    0

    0
  59. beta draconis says:

    Tahniah..kurangkan kontroversi tingkatkan prestasi

    0

    0
  60. […] “Saya mahu cepat bernikah kerana itulah jalan terbaik. Tambahan pula saya harap dengan keputusan dibuat ini, saya tidak lagi dikaitkan de ngan kontroversi yang boleh mengaibkan. Kalau selepas bergelar isteri ada lagi orang nak cerita buruk mengenai saya terutama mengaitkan dengan mana-mana lelaki, saya tidak tahu hendak kata apa lagi.” – Beautifulnara […]

    0

    0
  61. abu says:

    belakon bape kali je, pas tu dh kire sbg artis ke? sukati la nak wat pape pon.. xyah uplod cite pasal dia bleh x? dia bukan artis pon..

    0

    0
  62. wakaka says:

    kentut busuk jer

    0

    0
  63. WHATEVER says:

    kesian minah ni…ko tua nanti takda benda lagi ko nak tunjuk..bukan ko tu cantik sangat pun..bibir senget..melucah je..aku rasa..kali ni bertunang pun ko tak sempat..

    0

    0
  64. ?!? says:

    walaupun benar suami orang…masih bujang…?!?

    0

    0
  65. hey hey says:

    muka org pun kau orang tak puas hati?? tak faham aku manusia mcm ni. kerjanya nak busuk hati memanjang. opsss! terlaser pulok!

    0

    0
  66. bunga matahari says:

    muka org pun kau orang tak puas hati?? tak faham aku manusia mcm ni. kerjanya nak busuk hati memanjang. opsss! terlaser pulok!

    btw, aku ada dgr seorg pemanggil call hotfm. tajuk perbincangan psl madu. tp bkn psl tu yg aku nak ckp. cuma nak btau yg lelaki tu kahwin lain bkn amek perempuan yg msh anak dara tp dia amek pelacur. sebab apa? sbb dia kata dia nak guide perempuan. alhamdulilah skrg bini kedua dia tu dah bertudung, rmbut perang dah tukar itam, dari bpakaian seksi tukar berjubah. dia jgk ada pesan sbnrnya perempuan ‘sebegini’ dia ada niat nak berubah tp takda lelaki pun yg sanggup nak terima mereka apa adanya. lelaki itu cintakan perempuan itu kerana ALLAH. masa aku dgr pemanggil tu cerita, subhanallah betapa kagumnya aku dengan lelaki sebegini. ada lagi ke lelaki yg boleh terima perempuan yg ‘dah rosak’ sekarang ni?? mcm mustahil sbb bila aku baca komen2 korang dkt entri ni pun trang2 dah tunjuk yg korg tak sanggup nak memperisterikan perempuan yg mcm tu. lelaki skrg demand, mesti nak yg berdara, cantik. heh, cuba la contohi abang yg aku ceritakan ni.

    0

    0
    • ann says:

      laki tu muda lg..baru 30an..bini kedua tu, lagi tua dari dia..dan kenal kt kedai makan.

      aku tabik spring dengan lelaki mcm ni, bukn sesetengah lelaki yg nk kwen lg dengan yg lbh muda n nk anak dara jer..

      0

      0
  67. chentalove says:

    ye ker…..
    tonioh a.k.a taniah…

    0

    0
  68. anjoulie says:

    ala ko ni byk benor cite la..berlakon nye tak la populer pn..

    0

    0
  69. anis says:

    nape mulut dia cam duck.. kuek kuek kuek ….tpi walaupun dia berlagak jadi seksi dia tetap tak seksi.. haha.. buruk

    0

    0
  70. mia amelia curi karipap says:

    Suka ht la zarina, awak nk kawin ke apa ke..ada kami kisahhh!

    0

    0
  71. FrankRose says:

    eeeerrr…… ada sesiapa yang pernah baca kisah “pelacur dan anjing yang dahaga….” pernah baca kesudahan kisah tu…. THE POINT IS sangka baik, doa terbaik, kita tak tau kesudahan hidup seseorang tu, mungkin kesudahan dia lebih baik dari kita…..

    0

    0
  72. rini says:

    hodohnya bibir dia…cam kena sengat tebuan je..

    0

    0
  73. itik gembo2 says:

    biarlah dia nk kmbali ke jalan yg benar,,,siapalah kite nk mencarot mghina mgkeji dy,,dan menilai dy,,,diri kite sndiri x smpurna….doaknla yg terbaik…

    0

    0
  74. Alyssa Anuar says:

    salam semua,

    ini nak komen tentang zarina ni…. rasa bersyukurlah kalau dia hendak berkahwin dan menjadi isteri yg soleha… tapi sini nak cakaplah harap lepas kawin tu kurang2kan lah berpakaian seksi and bergaya terlebih ya…. kerana kalau tingkah laku atau perbuatan kalau tidak dikawal mcamana pun diri dah kawin ke tak orang akan tetap mengata…. jadi untuk mengelak dari org menfitnah atau mengata jadi perbuatan atau tingkah laku harus lah berubah bukan saja status berubah tapi semuanya….. saya tak fikir org akan berhenti bercakap jika perbuatan atau tingkah laku masi seperti dulu….. Saya mohon maaf lah seandainya ada perkataan yg menyakiti hati. Bila dah menjadi isteri semua tingkah laku atau perbuatan ada batasannya….. Tidak semestinya dah menjadi seorang isteri orang akan tutup mulut jadi fikir2lah ya…..

    0

    0
  75. Fiza Jun says:

    kalo aku jd kaum adam, aku pk byk kali kot nk jdkan dia sbg istri ni..
    # apa2 pn aku harap satu hari nanti aku harap Allah bg dia hidayah untuk menutup aurat dengan sempurna

    0

    0
  76. Reena says:

    Kahwin atau tak, kalau tak reti jaga diri serta maruah suami..sama gak..jadi bahannya..

    0

    0
  77. cik suhaida says:

    ape motip dia bt muncung gitu? mulut pn dah semacam je

    0

    0
  78. intan says:

    rasenya niat dia tak betol. Ntah lah, kita tengok saje lah. Apa2 pun, lebih baik perbaiki & betulkan diri sendiri se blm berkawen.

    0

    0
  79. nini says:

    yeke..leh caye ke die ni nak brubah…kalu dah stiap gamba x ckup kaen..tunduk sana..ngangkang sini..ada ke mertua nak menantukan die nie..hopfully, mertua-to-be die dah sedia maklum akan sejarah DIL-to-be die & merestui wed nie..

    0

    0
  80. Kaki test says:

    lelaki baik dgn perempuan baik….
    lelaki jahat dgn perempuan jahat…
    fikir-fikirkanlah…itu je nk ckp

    0

    0
  81. safi says:

    tak baik menghina,kite manusia bukan perfect,ntah org yg ngutuk die tu lg teruk dari die..so doakan die berubah dan bahagia sudah…tmbah-2 org yg beragama islam,tunjukkan teladan yg baik ..

    0

    0