Written by AbangNara | November 15th, 2013

Zahida Rafik. Satu nama yang tak lekang daripada kontroversi dan seringkali dikaitkan mempunyai hubungan dengan orang kenamaan. Sebelum ini, ada khabar angin bertiup mengenai hubungannya dengan Datuk Seri Shafie Apdal. Namun Zahida telah tampil dan membuat penafian mengenai dakwaan tersebut sekaligus membuatkan ramai tertanya mengenai jejaka yang berjaya mencuri hatinya.

zahida rafik kahwin

Hari ini menerusi Harian Metro, Zahida Rafik membuat pengakuan bakal berkahwin dengan seorang ahli perniagaan tahun hadapan. Menariknya, sudah 8 tahun hubungan mereka berdua terjalin. Memang lama benar menyulam cinta. Kata Zahida:-

Saya sudahpun mempunyai teman istimewa yang juga seorang ahli perniagaan yang dikenali sejak 8 tahun lalu. Insya Allah kami juga merancang berkahwin tahun depan.

Saya rasa tidak perlu mendedahkan identiti si dia buat masa ini. Apa yang boleh saya katakan dia hanya orang biasa dan bukan berstatus Datuk mahupun VIP. Si dia juga baru berusia 41 tahun, masih bujang dan bukan suami orang.

zahida rafik kahwin

Alhamdulillah. Untunglah Zahida dapat ahli perniagaan yang masih bujang. Bukan senang nak jumpa. Lagi untung kerana kekasih hati Zahida jenis memahami walaupun dirinya sering ditimpa gosip. Tambah Zahida lagi:-

Maklumlah sudah 8 tahun kami menjalin hubungan dan pastinya sudah kenal hati budi masing-masing. Apa yang penting, dia seorang yang sangat memahami dan saling percaya dan menghormati antara satu sama lain dan itulah yang menyebabkan hubungan kami mampu bertahan sampai sekarang. Apa saya gosip yang dikaitkan dengan saya, tidak perlulah kami melatah kerana semua gosip itu tidak betul.

Fuh~~ Semoga Zahida dapat menjaga kekasih hatinya elok-elok sehingga hari perkahwinan kelak. Orang baik selalunya sering dingorat oleh awek-awek lain. Kalau boleh, cepatkan lagi perkahwinan. Apa pun, semoga segala persiapan dan perancangan Zahida akan berjalan seperti yang dimahukan. Sama-sama kita doakan.
zahida rafik kahwin

P.S: Bersempena ulangtahun pertama Emall Karangkraf, anda kini boleh mendapatkan 15 majalah percuma. Kesemuanya boleh dimuat turun dalam tempoh masa 15 jam sahaja menerusi applikasi Emall Karangkraf. Jangan lupa untuk LIKE Facebook Emall Karangkraf untuk mengetahui bilakah muat turun PERCUMA ini akan bermula.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

49 responses to Zahida Rafik Kahwini Ahli Perniagaan Tahun Depan

  1. saya ok jer!! says:

    tahniah

    0

    0
    • Joe Jambul says:

      ya ampun.. muka dah la mcm bapuk lorong.. ini la dia.. merosakkan ciptaan tuhan yg sedia ada.. satu body plastik luar dalam!

      0

      0
      • Wawa Zainal says:

        giler, pakai cam pelacur!

        0

        0
        • Aaron Aziz says:

          Ish2..dosa hina orang camtu..
          kau tu pakai camtu jgak..
          klik me..

          0

          0
        • Neeolga says:

          Muka macam kena tumbok….eloklah kawin. Tak macam muka Irwan Syah..

          0

          0
        • Lembu Gemok says:

          aku lembu yang gemok…tp adakah aku juga merupakan lembu yang mata dah kabur?betol kaa zahida ni?serius muka ang macam bapok kat lorong aji taib woiiiiii….dulu rasanya muka ang ada gak kedut2…laa ni licin macam pakai pencuci lantai Ajax Fabuloso wooooo..damn u girl…err..damn u nyah…errr..wutever!

          0

          0
      • Fahrin Ahmad says:

        serius cam bapuk, dah la tak hensem..haha
        kllik me pliss..

        0

        0
        • Anonymous says:

          tetek ko fahrin serious cam bapuk..

          0

          0
        • lynn says:

          ya ampun zahida. kau ni dah kenapa? dah elok elok muka cantik, nak jugak diubah ciptaan Tuhan tu. dengar2 sampai asset kau pun kau ubah. dulu manis je aku tengok kau ni. tak pernah nak tunjuk seksi walau sikit pun. sekarang ni… aku hanya mampu geleng kepala.

          0

          0
      • keledek mulut puaka says:

        hoomaiigoddd tu muka latest dia ke???? apehal panjang & macam bapuk??? mulut tu plak g bedah buat gtu dah kenape?? adoii lawa lagi muka dia masa zaman berlakon mami jarum dulu. buruk oi sumpah buruk. da la sendu.. pelik betul kita islam ni. kawan2 aku yang bukan islam takde pulak nak buat benda2 mcm ni. kita ni yg ditegah buat, tu la yg kita beriye2 nak buat

        0

        0
    • BAPOK SIAM says:

      MUKA ZAHIDA MACAM I JE MCM I JE

      0

      0
    • Olngok says:

      SEBIJIK MCM BAPOK SIAM LORONG HAJI TAIB!

      0

      0
    • hah says:

      aku ingat2 lupa la muka dia ni . tapi macam penah tengok dia berlakon . . zahida ni bkn ke yang berlakon dalam cite kuliah cinta ke ? yang jadi awet apet senario .

      0

      0
  2. ehhh says:

    first oiii

    0

    0
  3. saliha says:

    zahida ni business women eh yg hidup mewah sgt.. dia buat business hapo? ada sapo2 tau

    0

    0
  4. Anonymous says:

    muka dia dh sebijik mcm bapuk siam….aku suka wajah dia y dulu2 n bukan y skg…skg kalau tengok mcm menakutkn…

    0

    0
  5. first says:

    yes..aku 1st..terbaik..doakan kejayaan aku untuk menjadi Doktor pakar

    0

    0
  6. mieowwww says:

    elok la kawin..mengelakkan maksiat dan fitnah..kurang skit gossip

    0

    0
  7. aku cute says:

    muke die skrg cm mkn hodoh je..cam menakutkan pun ado…cantik lg muke yg dulu 2…

    0

    0
  8. ain says:

    tak mcm zahida pn..dh mcm org lain. lama2 nnti org pn dh tak kenal sapa zahida ni. blh jd org lain iras2 sama mcm dia..atau mgkin jg org akan ingat bapuk yg mcm muka dia. smuga di beri hidayah kpd smua utk kelihatan cantik tp berpada2…

    0

    0
  9. mak mentua says:

    merana la sapi apdal

    0

    0
  10. KAMJAT MUSIBAT says:

    Elok la kawen dari dok jadi KAMJAT MUSIBAT…

    0

    0
  11. Anonymous says:

    Ye ke? Nanti cam pojiah ghous.. heboh bercinta ngan dato ridzuan pastu senyap aje. Sapie apdal buat geli2 aje, kalo kahwin pecah rahsia skandal.

    0

    0
  12. TuanTanahKedaung says:

    teringat bapok belakang opis aku..macam ni jugak rupa..ewwwwwwwwww!!

    0

    0
  13. deqna says:

    Hhuhuuhu..sedih hati melihat dia…saya suka dia dulu….tapi entah apa jadik ngan dia yg x bersyukur akan anugerah ALLAH swt…muka dia skang da macam semacam entah mcm2 da…naik serraaammm tengok….terlalu bnyk dia ubah operate dan suntik…..sayang kenapa la tiada pendekatan tentang agama islam yg tertulis dalam ic mereka yg mereka beragama islam…..kenapa nafsu yg dikejar….

    0

    0
  14. sj2.. says:

    tgk gambar die dulu2 pn rs dh cantik kot..yg die g cucuk tu nape??..bkn makin cantik..tp…sedey ade la..aku rs die pn ade rs nyesal bt muka..tp nk bt mcmne..dh terbuat kn..

    0

    0
  15. aihhh says:

    apa2 pun… gambar kedua dia… mmg cun…. untung laki dia dapat badan yang cun mcm tu…

    0

    0
  16. Anonymous says:

    dulu aku suka ngan dia ni…lagi2 ad iklan kt tv tu…TPI sekarang minta maaf la ye..aku dh x suka kt dia sb muka dia dh amat menakutkan…sebijik mcm muka bapok..nape la dia ubah ciptaan ALLAH..makin buruk le bukan makin lawa pn…sayang seribu kali sayng…

    0

    0
  17. ROZITA CHE TWO says:

    Mase die berlakon filem senario the movie tu cantik je natural beauty la katekan tp skang cam something wrong je muke die..tgk pun seram, nmpak sgt plastik surgery..pak menteri die mane?pompuan simpanan vvip ni..

    0

    0
  18. velagak Diba says:

    Sape kenal dengan beliau nih?? boleh x bitau aku die nih buat ape sbnarnye?? iolss mcm pelik lah., barang2 branded kemain. Keje ape die nih?? segala jenama tok nenek branded dari ataih sampe bawoh. kau mampooo???

    0

    0
  19. Anonymous says:

    jadi pelacur kelas atasan hehehe…..x buat keja ape duk rumah je ….blakon pun dh bzaman rasanya x blakon….g obersea memanjang ngan kawan dia tu tashaneedham tu la yg tukang tlg jualkan dia huhuuu…bapok siam pun ader org nak

    0

    0
  20. tacacila says:

    sape ni? next!

    0

    0
  21. Titi Papan says:

    ek……eleh………. sapa ya yang jadi kambing hitam tu……….agak-agak berapa dapat ………untung….untung …..janji masuk

    0

    0
  22. EDDY says:

    Kecantikan yang abadi terletak pada keelokkan adab dan ketinggian ilmu seseorang, bukan terletak pada wajah dan pakaiannya.

    0

    0
  23. ntahlah says:

    bentuk muka panjang n tirus mcm RR.

    0

    0
  24. paukaya says:

    cam pondan pun ade..

    0

    0
  25. nadia says:

    gambar bawah baju itam 2 kak erra kan..cantiknya dia.. :)

    0

    0
  26. FOZIAH GUOT says:

    Mmg heran tgk kemewahan die ni pdhal mane ade berlakon lg skg..Nmpak nau sugar daddy vvip..Bertaubat la zahida oii, umur pun makin meningkat..Harap lps kawin nanti, byk2 la muhasabah diri n kembali ke pangkal jalan..semoge dpt suami yg mampu membimbing anda ke jln lurus..lupekan yg dah lps, bukak buku baru lps khwin nnt k noks..

    0

    0
  27. Anonymous says:

    Ye ke…..atau mangsa baru nak kikis.

    0

    0
  28. pungkoq says:

    cam bapok je…cam bapok je..

    0

    0
  29. Linzy Longkang says:

    curlasss ko zahida berlako pun ok ok jekkk tup2 dpt pancing laki kaya tuah badan ko, pasni cucuk laa lagi

    0

    0
  30. jlo says:

    duit berkepuk yg shapiee bagi.. so apa lagi operate lah semua..
    berlakon pon idak… tp duit tak pernah abiss..

    0

    0
  31. perlu ke says:

    Fake nyer muka ko makcik ooiiii!!! Dah macam pondan2 dah aku tengok.

    0

    0
  32. Anonymous says:

    ya Allah, betul ke ni zahida rafik ?

    0

    0
  33. nasha says:

    maaf kalau saya silap. setau saya, zahida rafik ni da mohon maaf dan menyesal dengan tindakan dia buat pembedahan plastik. sejurus selepas itu, dia jumpa semula doktor pakar yang buat muka dia. dah buang botox tapi tak dapat buang semua sebab doktor cakap bahaya. semoga dia dibukakan pintu hati untuk bertaubat dan bukan sahaja bertaubat tentang hal mengubah ciptaan Allah, bertaubat dengan cara pemakaian dan keseluruhan sebagai muslimah. insya’ Allah

    0

    0
  34. Syed says:

    Macam pondah dah aku tengok . zaaaaasss !!!

    0

    0