Written by AbangNara | April 4th, 2013

Memang bahaya memandu kereta di Malaysia ini terutamanya bagi kaum wanita. Lebih-lebih lagi apabila ada kaum wanita yang meletakkan beg tangan mereka di atas tempat duduk penumpang. Itu memang mengundang padah namanya.

yasmin hani diragut

1 April yang lepas, Yasmin Hani telah diragut buat kali kedua ketika dalam perjalanan ke lokasi penggambaran. Kejadian tersebut berlaku di Persiaran Surian di Sunway kira-kira jam 9.45 pagi. Nasib baiklah cermin kereta Yasmin Hani di”tinted”. Jadi cermin tersebut tidak terus pecah apabila diketuk oleh peragut penunggang motosikal jahanam itu.

yasmin hani

Kata Yasmin Hani kepada Harian Metro hari ini:-

Saya masih trauma dengan apa yang berlaku. Kejadian itu berlaku terlalu pantas dan nasib baik saya sempat menyelamatkan beg tangan saya. Ini pengalaman kedua saya diragut. Dulu, saya diragut ketika melintas jalan, tetapi kali ini saya sempat menarik beg tangan saya yang diletakkan di kerusi sebelah pemandu.

Abang Nara sentiasa berpesan kepada wife kalau memandu pastikan beg tangan diletakkan di tempat yang tidak boleh dilihat. Kita kena sentiasa berhati-hati. Malaysia sekarang terlalu banyak jenayah dan boleh berlaku kepada sesiapa di mana-mana sahaja. Semoga kejadian ini menjadi pengajaran buat kita semua.

P.S: 10 universiti terbaik di Malaysia 2012/2013

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

42 responses to Yasmin Hani Trauma Diragut Kali Kedua

  1. gelly gelly says:

    Padan muka.. pompuan free hair x layak d kasihani.. haha

    0

    0
    • kamariah says:

      gelly gelly
      IKUT SEDAP MOLOT KO JER CKP ORG MCM TU BODOH PUNYE ORG….
      WLUPUN AKU PAKAI TUDUNG TP BKN TIKET KITE UTK KUTUK2 ORG,
      SIAN MAK KO KAN….

      0

      0
    • hmmm says:

      gelly gelly, dik, kalau awk seorang Muslim takkan cakap mcm tu dekat org Muslim lain tau dik.Akak anggap awk ni tak matang lagi je la walaupun sakit mata tengok ayat awak.Kt rumah bawak2 baca buku sejarah nabi.Contohi akhlak2 Nabi dan Rasul ye dik.Perempuan Muslim free hair tak semestinya takkan dapat hidayah satu hari nanti.Ingat dik,kata2 awak tu boleh balik dekat awak tau.salam.

      0

      0
    • gelly gelly, please korek jubor dan cium sendiri

      0

      0
    • minah jambu 24jam mengadap compter says:

      kenape pulak ? pompan free hair tk layak di kasihani apesal ? bis pompan yg bertudong n berselubong aje la yg layak di kasihani eh ? sape ajar kau buat macm gitu punya percakapan ! yg kau tu minah tudong ke? minah selubong? kalau kau minah tudong or minah selubong patut la mulot macm sial !!! hipokrit macm ki wak huh !!

      0

      0
  2. Anonymous says:

    Hati2 pd semua pmpuan… Peragut ni mmg celaka

    0

    0
  3. abc says:

    kesian…lain kali beg letak kat seat belakang bahagian bawah yea sayang..tak pun sangkut kat leher je sambil memandu =p

    0

    0
  4. meriam buluh says:

    dah tahu byk kejadian ragut ltk beg d sblh pmandu tjadi, lagi nak buat.
    x pnh baca news ke? dah kena baru tahu trauma……bodo betulll!!!

    0

    0
  5. yayang says:

    letak la beg kat bwh seat kita drive..lebih selamat…

    0

    0
  6. Anun says:

    Pasni Zed Zaidi kuarkan idea die yg nk artis dibenarkan memasang cermin gelap kat kete..

    0

    0
  7. waty says:

    Dia ni cuai ke apa? dah tau pernah berlaku sebelum ni..yang nak letak beg di seat penumpang tu kenapa? memang sangat2 cuai..nak kesian pun tak de maknanya..

    0

    0
    • Anonymous says:

      tak kena kat batang hidung sendiri boleh lah cakap macam tu,sape jer nak benda macam ni jadi.benda dah jadi pun kan sekarang ni.

      0

      0
  8. Jaafar OFF says:

    1sttttttttt……….

    0

    0
  9. Jaafar OFF says:

    Alaaaaa, Yas lepas ni ambl akak jadi personal bodyguard ok.. akak leh jaga dr handbag smp la ke diri Yas.. i likeee… lain kali klu nak bg org ragut bawa bag balk kg tu, sebatu org dah nampk nak angkt pun berat ssh sikit diorg nak ragut…

    0

    0
  10. Mirai Suenaga says:

    Benda ni takkan jadi kalau kaum wanita tak cuai dan tongong!

    0

    0
    • Anonymous says:

      kalau simpan bawah seat ker bawah celah kangkang ker kalau dah mmg nak jadi,jadi jugak .

      0

      0
    • Anonymous says:

      Meh aku tambah..tongong, bingai, bengap…bla bla bla…etc macam mak kau lah…

      0

      0
    • me says:

      adoila…mak kau bini kau bkn wanita ke? kadang2 kalu nak cepat sapa2 pn boleh lupa. even org laki pn selalu je kna copet sbb letak dompet kt poket blkg. sapa2 pn boleh kena la tongong..

      0

      0
  11. d says:

    Oit,nara.mne gosip yg siti nk wt sponsor 2juta tu?ko dlte ker…

    0

    0
  12. D says:

    peringatan buat aku jugak..yg lelaki toksah nak salahkan pompuan sangat..yang hangpa gatai tangan meragut buat apa..takda kerja lain dah ka?

    0

    0
  13. Jaafar OFF says:

    Hang dtg alor star aku putar2 kepala hang..hahaha

    0

    0
  14. jojo says:

    salam
    just nak share. saya pun mangsa ragut, baru je, isnin lepas. kekadang perkara ni berlaku memang tak dijangka n time kita tak terpikir, yang selama ni kita dok berhati-hati sangat tak plak jadi. saya pun tak tahu nape ari tu tergerak nak pakai handbag kesayangan saya padahal saya dah lama tak pakai. semua habis, dengan hp baru beli. saya terseret sejauh 100 m. saya cuma cedera ringan pun sebab saya lepaskan, kalau tak lepaskan, tentu lagi parah. mujur sangat saya tak jadi nak keluarkan duit sebab atm tengah servis. tapi memang saya tak halalkan peragut tue n saya sumpah dia sampai akhir hayat.

    0

    0
    • MANGSA RAGUT says:

      saya pun pnah kne pd 14.3..saye kne time nk blik kje..selalu beg tu saya sandang..time nk kne tu beg dlm bakul motor..nasib baik sye tk kuar kn duit lg..hal mcm nie bkan kita tahu nk belaku pd kita..tapi yg ragut tu msti lelaki..knapa ek????????mgkin nk belanja awek tk cukup duit kot..sbb tu smpai meragut..

      0

      0
  15. isteri sayang suami says:

    letak beg bawah seat driver, lg selamat…dah byk kes, semua letak beg atas seat penumpang.berhati2 lepas ni..

    0

    0
    • minah jambu 24jam mengadap compter says:

      tapi duit jangan letak kt dlm beggggg paham tk ! duit selitkn kt tetek lagiiiiii selamat !!

      0

      0
  16. Bom Mortar says:

    Aku rasalah…..kerajaan Malaysia perlu buat satu hukuman yang paling maksima kepada orang yang memegang profesion Peragut nih….hukum je sebat 50 kali dan siarkan muka peragut nih dekat papan-papan iklan di jalanraya berserta alamat rumah, no kad pengenalan dan kampung peragut itu sekali…aku rasa ni kira ok daa…

    0

    0
  17. Na says:

    abg nara, mana ada malaysia banyak penjenayah. PM kan ckp kadar jenayah dah kurangggggg

    0

    0
  18. […] Yasmin Hani Trauma Diragut Kali Kedua (39) […]

    0

    0
  19. […] Yasmin Hani Trauma Diragut Kali Kedua (40) […]

    0

    0
  20. […] Yasmin Hani Trauma Diragut Kali Kedua (41) […]

    0

    0