Written by Bella | November 28th, 2016

Gandingan Aeril Zafrel dan Ummi Nazeera didalam drama Patahnya Sebelah Sayap masih lagi menjadi bualan ramai sehingga hari ini. Kata orang, mereka antara pasangan didalam drama yang boleh menandingi populariti Neelofa dan Fattah Amin.

Memang mesra sangat Aeril dan Ummi sehingga ada peminat yang menyangka mereka bercinta.

Kemesraan mereka juga telah menimbulkan rasa cemburu di hati Wawa Zainal. Menurut Cik Pang di akhbar Harian Metro, mereka suami isteri bergaduh besar kerana perkara itu dan hampir bercerai. Eh, biar betul?

Tambah sumber kepada Cik Pang,  percutian mereka sekeluarga ke Korea baru-baru ini kerana Aeril ingin memujuk Wawa.

Biasalah manusia akan melakukan kesilapan, harapnya selepas ini Aeril Zafrel lebih peka dan tidak terlalu mesra dengan wanita lain.

Benarkah berita tersebut? Kami harap ia cuma khabar angin sahaja dan mendoakan kebahagiaan Aeril Zafrel dan Wawa Zainal.

Sumber Berita : Harian Metro

20 responses to Wawa Zainal Cemburu Dengan Kemesraan Aeril Zafrel Dan Ummi Nazeera?

  1. pergi jalan daa.. says:

    Dua dua pun pilih kerjaya ini. Bila timbul hal cemburu, dua dua sendiri mau ingat laa.. Ini hal biasa di kalangan artis, bukan isu besar. Nak nak pula masa dulu dirikan rumahtangga memang ada rekod kotroversi, ha ha ha.. Lagi sendiri mau ingat laa. Pesan aku kalau besok apa apa hal jangan meroyan dalam media massa atau media sosial.. Sendiri pilih, sendiri mintak. Banyak perkara kita orang nak fikir untuk hari esok, minyak, tol, harga barang, kenaikan gaji, kenduri, anak anak lagi..

    22

    0
    • Pekerja Gomen says:

      Apa kata 2-2 berhenti je berlakon?
      Kalau gini pun leh jadi isu besar….
      Seb baik bf Ummi Nazeera pun tak bantai menggedik.

      14

      0
      • upa says:

        cik pang ni bukan mmg wartawan kontroversi ke? byk cerita yg dia publish x betul

        11

        0
      • minah jambu say no to DRUG says:

        malaysia ada undang2 suka2 nak bantai anak orang ke ????? wawa pon jangan la kental sangatttt laki u tu hanye berlakon saje bukan nye dia suka ngan ummi tu betol2….kalau berlakon mesti la nak kena nampak realll baru menjadi lakonan tu…u kan pelakon tkan u tak tau wawa ????? sbelom u bertudung dulu u ada berlakon n ada dua pelakon lelaki u pon belakon mesra jugak masa tu u belom kawin lagi…berlakon mesti ada rasa n perasaan dlm lakonan baru best ! u kawin ngan pelakon mana boleh jeles2 …kalau jeles2 suroh laki tu jual apam balek aje suda…!

        5

        0
    • ann says:

      ntah, x suka wawa sbb mcm trlalu nk show off kt org yg dy bahagia ngan husband dy. nk jeles apa, bknnya aeril ada pgg2 pon. btw, cite patahnya sayap sebelah, yg kasi hidup, umi ok. jujur la i ckp, watak aeril kurang menjadi. nampak mcm buat2 sgt. umi dgn izzue lebih menjadi. for me, aeril try hard, tp nmpk kurang menjadi. sorry kepada yg x setuju.

      14

      2
  2. Mak Becok says:

    Artis pompuan tu pun kan tahu artis tu dah berkahwin; nak berselfie pula! TERGEDIK2; menyampah betul aku! Pakai tudung buatlah perangai sopan oi; bukan pi dok mengada2 kat suami org! hHabis berlakon; dah, pi haluan masing2!

    10

    12
  3. miss red says:

    Sokong Mak Becok… hal kerja jgn campur aduk dgn personal..

    9

    0
  4. Anonymous says:

    buat apa Wawa nak cemburu? pujuk sampai luar negara? balik kg pun masa bunting dulu…. kau kawin dengan lelaki ni masa bertunang sama cikgu Rasid…. kau bunting pun cikgu rashid tak tau…… sedangkan kau tunang dia……. biarlah kalau si lelaki nak kawin satu lagu bukan biasakah dalam keluarga awak banyak madu

    5

    3
  5. lovely says:

    tp mmg gandiangan aeril – ummi nazeera TERBAIK. takyah pegang2 pon tp feel sesangat. hrap diorg bergandingan lg….sbb sy suka! sy suka! :)

    30

    0
  6. nok gebuzzz says:

    ni lagi sorang pompuan gedik…mcm dia sorang bahagia,kalau x leh tahan jiwa x kuat x payah suh laki ko belakon..berenti dok umah jaga anak..ko p keje..boleh??

    6

    1
  7. nana says:

    Dah pilih kerjaya ni kena la paham kerjaya masing2..tp wawa zainal ni mcm x berapa matang sgt …muda lagi..

    3

    0
  8. Anonymous says:

    Walaupun wawa putih melepak, tp umi tetap manis bila dipandang.

    11

    0
  9. Anonymous says:

    dajjal dah hampir keluar, marilah kita amalkan al khafi.. tidak sahaja di hari jumaat, malahan setiap hari supaya lidah kita tidak kelu bila berdepan dengannya.. ayuh!

    5

    0
  10. Mak Becok says:

    Asyik ramai pedengki bila ada pasangan romantis bahagia berkahwin! Patutlah banyak penceraian! Aku dah muak sgt. artis miang, sombong dan penyamaq termasuk yg. berlagak alim; sampaikan Uztaz Kazim/Uztaz Don dan ulama2 lain tercinta kita pun boleh dihina sekoq artis jalang tu!

    1

    1
  11. annoying says:

    ntah, x suka wawa sbb mcm trlalu nk show off kt org yg dy bahagia ngan husband dy. nk jeles apa, bknnya aeril ada pgg2 pon. btw, cite patahnya sayap sebelah, yg kasi hidup, umi ok. jujur la i ckp, watak aeril kurang menjadi. nampak mcm buat2 sgt. umi dgn izzue lebih menjadi. for me, aeril try hard, tp nmpk kurang menjadi. sorry kepada yg x setuju.

    3

    0
  12. Anonymous says:

    Wawa jelus? jangan lah berlakon dua2 buat anak je…. lepas tu masuk dalam media ,… vid semua, boleh tayang kpd semua bahagia sangat………….. tak apa lah si Aeril tu kawin 2, macam si serap muslim tu, nak tambah pun ok juga….. bila PC hari tu boleh pula pakai alim2…….. nasip tunang wawa tak ada, dah kawin pun, apa tunang nya boleh buat apa2 kan

    2

    0
  13. Anonymous says:

    Iya ka x kot…pandai2 ja buat cita..

    0

    0
  14. Anonymous says:

    untung laaa merajuk je laki pujuk bercuti ke luar ngra…tu pn x reti bersyukur…wawa ni mmg kuat cemburu pun…dl pn ade gak isu..kire ok laa laki ko tu berlakon x peluk2…x mcm aaron dlm cite ombak rindu tuh…aku rs klu laki die si aaron mau meroyan x henti2 silap2 jd gile terus…pastu post gmbr sweet2 kat ig konon romatik sgt laa…bese nye org y slalu tunjuk kebahagiaan ni die mmg x bahagia..kahkahkah…x gitu wawa??jgn di sbbkn cemburu tu musnahkan rumah tgga ko..bese laa asam garam umah tgga..mne de org bahagia sepanjang hdp..tipu je..pndai2 laa handle mslh tuh..bahagia nk heboh satu dunia..ade mslh pn nk heboh jgk ke??sape laa nk kat laki ko y mcm watak wolf dlm x-men tu..

    1

    0