Written by AbangNara | April 4th, 2015

Jutaan tahniah diucapkan kepada Taufik Batisah kerana telah pun sah bergelar suami kepada Sheena Akbal. Taufik telah dinikahkan sendiri oleh ayah pengantin perempuan dengan sekali lafaz sahaja. Semoga ikatan perkahwinan yang dibina ini kekal bahagia sehingga ke syurga.

gambar taufik batisah kahwin Di bawah ialah video pernikahan Taufik Batisah dan Sheena Akbal.

Taufik Batisah kini sudah bergelar suami yang SAH kepada NurSheehanah Akbal…TAHNIAH dari SK…Awek kat mane, Awek jangan sedih yer..

Posted by Siakap Keli on Friday, April 3, 2015

Tahniah Taufik Batisah dan Sheena Akbal. Selamat melayari bahtera rumahtangga.

28 responses to (TAHNIAH)Taufik Batisah Kini Suami Kepada Sheena Akbal

  1. Ah boy says:

    Bini dia nampak tua..tak lawa! Mamak ke??

    0

    0
  2. Shhh says:

    TIDAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…TAUFIK KAT MANA..TAUFIK KAT MANA..TAUFIK DAH JADI SUAMI ORG……………TIDAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    0

    0
  3. Joyah says:

    Okay lah tu. Muka pun nak dekat sama. Sama padan. Tahniah Taufik!

    0

    0
  4. bohsia pekan kempunan masuk johor says:

    Faxura ada datang tak???muehehe kalau datang pun tah tah kena halau..muehehe

    0

    0
  5. zietafus says:

    congrate taufik..cantek isteri awk
    smoga perkahwinan ini kekal
    hingga ke jannah aminnn
    pe pun syg awk dan isteri awk
    taufik isteri awk pasni mesej awk
    laling kat laling kat mane..

    0

    0
  6. Teddy Bear says:

    ni ke yang selalu tanya awak kat mana?? ahaha

    0

    0
  7. dora explorer says:

    No taste lah , Spore Idol Taufik. Muka mamak habis ur wife.. Didn’t expect this type is his taste utk jadi Bini..

    0

    0
    • minah jambu sayang nenek says:

      dh lah ! tk lawa tk lawa pon dia dh jadi bini orang doa kn aje sudaaa…bini taufik ni dia kn peranakan pakistannn macm minah jambu jugak ada keturunan pakistann bapak minah jambu keturunan Pakistan mak minah jambu pulak orang melayu melakaaa hepening kannn..

      0

      0
    • Shhh says:

      tak baik cakap mcm tu..aku nak tanya ko lah…kecantikan tu akan bawa bahagia sampai syurga ke.. erra cantik.. rita cantik..nd cantik..kenapa dorg tak kekal lama…dakah kerana ex suami salah pilih sbb dorg mmg tak cantik langsung sebenarnya..

      0

      0
    • Anonymous says:

      Pal dia ada taste lah dia choose diz gal.. She’s gorgeous. Awak jealous ke?

      0

      0
    • Anonymous says:

      dora oh dora hati u hitam

      0

      0
  8. Tema Camelia says:

    Biarkanlah ragamu ini jadi miliknya. Namun jiwa dan cintamu pasti untukku, Fique. Ahhhh sedihhhh.

    0

    0
  9. ismailla says:

    Uui

    0

    0
  10. anoynim says:

    kecuuuttttttttttttt

    0

    0
  11. macammacam says:

    kenapa kalau mamak?korang ni suka mngutuk kn?kite semua ciptaan Allah x de beza…yg beza amalan je ok..i’m mamak..n i’m proud to be mamak..hahaha.. =)

    0

    0