Written by AbangNara | June 2nd, 2010

ibu ifa raziah

Malam semalam, ibu kepada Ifa Raziah telah pun pergi buat selamanya. Takziah kami ucapkan kepada Ifa. Ibu Ifa Raziah, 56 tahun meninggal dunia akibat komplikasi buah pinggang. Semoga Ifa Raziah tabah menghadapi dugaan yang besar dalam hidupnya ini. Ketika ibunya meninggal, Ifa tidak sempat berada di sisi kerana sibuk dengan shooting drama.

Ajal dan maut sememangnya di tangan Yang Maha Esa. Dulu masa kami kecik-kecik, kami tak dapat bayangkan sekiranya ayah atau ibu kami pergi dulu sebelum diri ini. Mesti sedih gila-gila punya. Bayangkan orang yang menjaga kita selama berpuluh-puluh tahun tiba-tiba tak ada di sisi untuk selama-selamanya. Confirm perit jiwa ini. Sesapa ada pengalaman tue bolehla share kat sini.

Takziah sekali lagi buat Ifa Raziah dan keluarga atas pemergian ini.

22 responses to (TAKZIAH)Ibu Ifa Raziah Meninggal Dunia Malam Semalam

  1. insuraya says:

    takziah..
    td baca FB dia..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • saya anak yatim..takde bapak..memang bila dah takde baru rasa nak sayang..bila ada tak ambil berat sangat..now saya jaga mak saya yang ada baik2..tanak sia2 kan peluang yang ada..

      – salam takziah buat ifa raziah –

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  2. natts says:

    takziah..aku dah rasa camne rasa kehilangan…banyak kan bersabar..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  3. fifie says:

    takziah ifa..
    sabar byk2 k..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  4. Raffix Alias says:

    salam takziah….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  5. donut_cute says:

    sabar banyak2 semoga roh ibu ifa dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
    • rosh says:

      takziah..
      semoga tabah dalam menerima kehilangan insan tersayang…

      Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  6. juli says:

    just penah kehilangan abang ipar. muda lagi. mase tu dlm 30 an. yg sedeynya meninggal depan juli. anak kecik algi. yg bongsu br bbrp bln. sedey sgt.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  7. Miss_hujaN says:

    Al fatihah..


    Sent on a phone using T9space.com

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  8. puteh says:

    Memang sedih bila mak yang kita sayang.. dia jaga kita dari kecil sampai sekarang.. tiba-tiba dah takda.. pergi untuk selamanya… cuma doa anak yang soleh saja yang dapat kita hadiahkan untuk mak disana. amin

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  9. yatem piatu says:

    takziah utk ifa….semua yg idup akn pergi..jgn diratap sebab diorg kembali kepada pemilik yang kekal..em,pada usia 24thn,sy dh rs kehilangan mak n ayah..memang sedih…tp setiap dugaan yg datang tu memang Allah dah jadikan ia seiring dengan kesabaran hamba-Nya..kita cuma blh redha n relakan pemergian ibubapa kita..sebagai seorang anak,jgn putus berdoa..

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  10. putrii89 says:

    takziah ifa…bebanyak sbr…smua yg hdp sm ada cpt @ lmbt pasti akn mnemuiNya jua suatu ari nnt…cuma kta jer xtau bla…sy sndri pn bru khlgn ayh pd 17 mei 2010 lalu…mmg sdih gler…=(…sma2 kta sdekahkn Al-Fatihah utk arwah ayh & ibu kita…smga mereka ditmptkn dikalangan org2 beriman…amin…

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  11. yann says:

    takziah…arwah mama sy pergi ketika sy b’umur 20thn..sedih sangat x de tempat nk bergantung…sunyi snagt wlaupun ayah masih ade..pd korang yg masih ade ibu jgn lah abaikan mereka…utk arwah mama moga roh nya ditempatkan d’kalangan org yg beriman..aminn….

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  12. Wawa Hotaru says:

    sabar….takziah dr wawa

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  13. Donatello says:

    takziah…kehilangan seseorang yang amat kita sayang memang memeritkan….terutama ibu dan ayah….kebetulan ayah saya juga pergi disebabkan perkara yang sama pada 28 April 2010 lepas…memang sukar nak lupakan betapa kasihnya arwah kepada kita selama hayatnya dan sayang kita sehingga tak dapat menerima pemergiannya….saya sekarang terngiang2 dan menangis sendiri bila terbayang wajah apabila melihat barang-barang milik arwah…..lebih terasa sedih bila termimpi arwah ayah…..sedekahkan la al-fatihah kepada yang telah pergi,hanya doa seorang anak yang diharap-harapkan.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  14. takziah buat ifa

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  15. winter_gurl says:

    Takziah ,dan banyak2 bertabah.

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  16. […] Memukul Kakak Sendiri Yang Mintak HutangShare Aduh. Kesian betul kat Ifa Raziah nie. Baru sahaja kehilangan ibu tersayang baru-baru ini, tup-tup kena hentak ngan helmet oleh adik sendiri. Di manakah rasa hormat seorang adik kepada […]

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0
  17. afar says:

    Dah kehilangan ayah yg tercinta..memang akan rasa kehilangan..cuma fikirlah..hilang disini, DISANA akan jumpa lagi..jgn teriak..bnyak2 berdoa dan teruskan hidup

    Like or Dislike: Thumb up 0 Thumb down 0