Written by AbangNara | May 23rd, 2014

Selepas berkongsi bayangan mengenai keretakan rumah tangganya di laman sosial, ramai yang mahukan Abby Abadi mengesahkan sendiri status perkahwinannya dengan Farhan. Berkata menerusi Harian Metro hari ini, Abby Abadi enggan memberikan sebarang komen dan memaklumkan yang kehidupannya berjalan seperti biasa. Adakah ini satu berita baik atau berita buruk? Hanya Abby sahaja yang tahu.
abby abadiKata Abby Abadi:-

Tak ada apa nak cakap buat masa ini. Minta maaf, buat masa ini, saya tak ada apa-apa nak kongsi dulu. Tunggu nanti apabila saya sedia dan kalau ada apa-apa perkembangan saya sendiri akan beritahu. Tak ada apa nak komen dulu. Cukuplah saya katakan, kehidupan berjalan seperti biasa.

abby abadi

Sama-samalah kita doakan agar perkahwinan Abby Abadi dan Farhan akan pulih seperti biasa. Agak rugi sekiranya perkahwinan kedua ini juga berakhir dengan penceraian. Semoga ada jalan penyelesaian dan persefahaman dapat dicari semula antara pasangan ini. Sama-samalah kita doakan kebahagiaan mereka.

P.S: 8 restoran terbaik dengan makanan aneh

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

43 responses to Tak Ada Apa Nak Cakap Buat Masa Ini – Abby Abadi

  1. bibibibi says:

    Laki dia memang x suka tengok camera eyk??

    0

    0
    • Baby AAa says:

      Bad news, u olz. Lepas ni meroyan lagi la si Arbaiyah ni dalam Twitter cakap pasal politik. Adui….

      0

      0
      • Lily GaGa says:

        Jom layan…

        0

        0
        • Kak Jemah says:

          kadangkala isu penceraian tak perly pun dihebahkkan, bukan apanya dik, takut nanti ludah jatuh ke muka sendiri aje.

          0

          0
        • K.A.A says:

          laki dia satu geng dgn cik ta x reti pandang kamera…

          0

          0
        • Nonok says:

          ngadu la pada ahli jemaah PAS yg diagung-agungkan sangat tu.

          0

          0
        • TUTUP AIB SENDIRI says:

          Salam … tidak kira lah sesiapa pun sila jangan buka keaiban kita sendiri. Hukumnya wajib di tutup. Tdk perlu menghebahkan kpd org luar yg tdk ada kepentingan. Perkara yg sy rasakan sesuatu yg sngt “Mengaibkan” dngn post smua crita hal yg berlaku dlm rumahtangga di laman sosial. Salam abby, tidak perlu mencetuskan spekulasi hal rumah tangga kalian. Membuat org2 tertanya .. apakah yg sedang berlaku..?. Jaga lah keperibadian anda sbg muslimah. Puan di kelilingi oleh org yg beragama , mengapa tidak minta nasihat drpd mrk. Meminta doa drpd yg sesiapa yg tidak berkenaan merupakan satu tindakan yg tidak bijak dngn tiada penjelasan di buat dr phk abby. Menyebabkan kontroversi dan fitnah. Wasalam.

          0

          0
      • Menguap Sambil Kentut says:

        sempat lagi tu mengadu dlm Instagram….nyampah.

        0

        0
      • Nena says:

        cakap psl politik bukan main pandai, nak jaga laki sekor bukan main susah. whatever la jah. ada aku kesah.

        0

        0
        • KoKo says:

          asyik kutuk kerajaan dlm twitter jew..suami pun mula tertekan. business makin lama makin junam. mulut, tangan dan lidah kena jaga dik. orang2 tepuk ketawa. pengajaran la pada kau yg baru nak kenal dunia islam. dapat suami muda tayang satu malaya. lantak kau lah.

          0

          0
      • Kak Toni Bini Abg Li says:

        #Tak ada apa nak cakap buat masa ini. Minta maaf, buat masa ini, saya tak ada apa-apa nak kongsi dulu.

        Permainan apakah ini? bukankah Ostazah dulu yang pong pang pong pang dalam laman sosial??? sekarang tak mau komen pulak…

        Haisshhh…!! memang attention seeker la Ostazah sorang nii… daripada Ostazah duk membebel mintak perhatian dalam Laman sosial, lebih baik baiki diri… cermin diri sendiri dulu… kat mana kurangnya…

        Kalau nak mintak orang berdoa pun… kena berusaha baiki diri jugak kannn???…

        0

        0
    • Didi says:

      Semuanya mengadu kat instagram. meraih simpati followers. Mcm followers tu penasihat peribadi hang. Bila ditanya, taknak jawab. dah tahu taknak jawab jgn post ngada ngada buat org tertanya kat laman sosial. Ee lepuk dahi karang!

      0

      0
    • Olga says:

      anak berderet-derat…suomi mana yg tahan. kanz?

      0

      0
    • ayam jepon says:

      TERSERLAH MUKA VERY THE ” QUEEN CONTROL ”
      YG LAKI PULAK MCM BODOH !!

      0

      0
      • minah jambu merah biru says:

        bukan macm bodoh lagi tapi dh macm bongok goblok ! tah ape si abby dh buat ngan laki dia…cian kan..

        0

        0
        • Azlin says:

          Kalau tk slilap laki dia ni jgk pekerja Abby .
          So kena faham kalau da kawin boss sendiri.
          Mestila Abby perintah pat laki dia yg muda cam ni .

          0

          0
  2. ninie says:

    Tak payah cakap apa la Mak Cik Arbaiyah..
    takde sapa nak tau hal rumahtangga korang,ko sendiri yg meroyan cari publisiti..
    kalau ada masalah pon,selesai diam2 kan lebih elok Ustajah Arbaiyah…

    0

    0
  3. ZUuuuE says:

    ayat komen kau kt wartawan pun sudah menggambarkan keadaan kau sekarang ni. ade masalah diam diam sendiri sudah laa

    0

    0
  4. KAK JAH says:

    Kalau takde nk cakap tu setahu kak jah tanda nya isteri tngh puas ler … Hhhehehe

    Apa taknya , suami plak masih kuat stamina.
    Kompom la Abby lena tiap2 mlm.. Hrhehhehehehhe

    Ngidam plak KAK JAH .. Hehheheh

    0

    0
  5. dina says:

    Mengaummmmm byk sgt tuh…..
    Kalau kahwin lagi jangan lah nak show off beria sgt…sampai laki potong kuku kaki bini pun nak tunjuk.
    kahwin laki muda tapi sendiri yg tanggung pun nak buat apa.
    Sebok sgt berpolitik asik kutuk kerajaan…skrg biznes pun tak laku sbb fans yg pro kerajaan pun xnak dtg kedai dia.

    0

    0
    • Azlin says:

      Eh btul ke laki Abby ni ptong kuku kaki ABBY???
      Apa nk jadi la suami cam ni.
      Salahsilap benda tu pun dijilat nya.,eeee geliiii..wuekkk

      0

      0
      • minah jambu merah biru says:

        eh ye ke !!!!! kurang garam asam glugor punye abby ! kau suroh laki kau potong kuku ???????????? eeeeeeeeeeee ape punye bini ni ?????????? tk hormat ngan lki eh ! jangan2 uban pon suroh laki yg cabotkn ! laki dia maseh boleh kira 1 2 3 lagi tk ni ???????

        0

        0
        • Melati putih says:

          Uban tak pe jgk minah .
          Buatnya disuruh suami nya Cukur bulu jembut lagi haru .. Hahhahahhahhahhahahhahhahahahhhahhaahhahahahahahahahhahahahhahahahahhahahahahhahhahahahahahahahha

          0

          0
  6. Bakal Jenazah says:

    Dah agak bila buka bahagian komen pasti ada caci maki. Ya Allah, sampai bila agaknya masyarakat kita akan berubah? Ada kah bangsa Cina yang turut sama diruangan ini? India? atau ramainya Melayu?
    Puaskah? Tanpa berbuat apa dosa percumanya dihitung. Sama2 kita muhasabah diri.
    Tak ada yang sempurna di dunia hatta artis ataupun orang biasa.
    Sekadar perkongsian, harap ada yang sudi menerima.
    InshaAllah

    0

    0
  7. kak chah says:

    pulak dahhhh..kenapa abby ceritakan hal rumahtangga di internet pulak? kita selain dilarang buka aib org, juga jgn buka aib sendiri..bakal jadi caci maki masyarakat..harapnya
    abby muhasabah diri..suaminya juga.

    0

    0
  8. kanda says:

    Kawin gan budak2…mana nak bahgia…huhuhu…xcerdik mana ponn…

    0

    0
  9. kanda says:

    2x 5 je laki dia ni gan norman bekas laki dia…bila bercerai br nak tunjuk baik…masa dulu curang gak gan betina…sampai tertangkap…udah2 lah…2×5…

    0

    0
  10. kanda says:

    Lepas ni jgn kahwin…besar kan ank tu lg afdal…ni dok sibuk nak berlaki…gan budak2 pon jd…hai….apa nak jd cik eby….

    0

    0
  11. kanda says:

    Udah2 mencari laki yg xmatang…sibodoh norman…sama bodoh gan laki baru…

    0

    0
    • Indah sulastri says:

      Fitrah org pompuan mestila nk cari yg hensem buat laki.
      Cam mana pun aku puji Tok ti ..
      Nampak dia pilih DATOK K . Walaupun bertahan sampai skrg..
      Tahan lama jgk Datok K .
      Bahagianya tngk gambar Tok ti pat IG nya..

      Rupanya lelaki yg matang umurnya banyak rahsia utk kebahagiaan rumah tangga.
      Aku pun da bertekad nk cari Mcm DATOK K jgk .. Hrhhee

      0

      0
  12. smoga dipermudahkan segala urusan

    0

    0
  13. […] Tak Ada Apa Nak Cakap Buat Masa Ini – Abby Abadi (34) […]

    0

    0
  14. Anonymous says:

    perghh..baca komen sorang-sorang dalam ni buatkan aku terfikir..melayu ke semua ni?waaa…speechless kejap..
    dah lama tak baca tinggalkan baca komen-komen orang kat gossip ni,hari ni baru baca,speechless kejap..
    makin advance bahasa joyah masyarakat bergosip di alam maya sekarang ni

    0

    0
  15. ishish says:

    doakan yg terbaik untuk abby bukannya memaki. Allah… perempuan mana yg sukakan penceraian? be strong abby!

    0

    0
  16. […] Tak Ada Apa Nak Cakap Buat Masa Ini – Abby Abadi (37) […]

    0

    0
  17. lukman says:

    aku sanggup jd laki ke 3 ko yah ooooi….pasti ko puas tak dicerai berai barai lg….ko pasti tunduk rukuk sujud kat aku

    0

    0
  18. BUTERRFLY says:

    Sabar lah Abby abadi, ALLAH SWT Lebih mengetahui apa yang telah terjadi.Redho dan terima dengan hendaknya itu adalah jalan yang terbaik.Berdoalah pada yang esa agar dia beri pentujuk yang sebenarnya.

    0

    0
  19. […] Tak Ada Apa Nak Cakap Buat Masa Ini – Abby Abadi (40) […]

    0

    0
  20. […] Tak Ada Apa Nak Cakap Buat Masa Ini – Abby Abadi (41) […]

    0

    0
  21. […] Tak Ada Apa Nak Cakap Buat Masa Ini – Abby Abadi (42) […]

    0

    0