Written by AbangNara | June 6th, 2015

Kakak kepada Ratu Rock negara, Jojie sah menjadi isteri kepada Syahrizal Ismail dengan sekali lafaz pada majlis pernikahan yang berlangsung di Masjid Ara Damansara di sini malam semalam. Jojie atau nama sebenarnya, Rozita Aminuddin menerima mas kahwin RM888 dan wang hantaran RM20,000 serta tujuh dulang. Jojie dilihat menitiskan air mata ketika akad nikah dilafazkan.
jojie kahwin

Jojie, 50 tahun dan Syahrizal 36, tahun telah berkenalan setahun yang lalu sebelum lamaran dilakukan pada kira-kira 11 Disember tahun lalu. Jojie melahirkan rasa syukurnya dengan perkahwinan ini. Kata Jojie:-

Syukur semuanya selamat dan berjalan lancar. Alhamdulillah. Terima kasih kepada keluarga , saudara mara dan sahabat yang sudi hadir. Syah tahu dan kenal saya dan saya yakin dia menerima saya seadanya seperti juga saya menerimanya

jojie kahwin

Tahniah kepada Jojie dan Syahrizal atas perkahwinan ini. Semoga kekal bahagia ke akhir hayat. Semoga dikurniakan cahaya mata yang ramai. Lagi beberapa gambar dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Sumber Berita Harian.

jojie kahwin
jojie kahwin
jojie kahwin
jojie kahwin
jojie kahwin

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

12 responses to (TAHNIAH)Jojie Sah Isteri Kepada Syahrizal

  1. hani says:

    x silap ella lahir tahun 1966 dan jojie 1964, jd dah 51 tahun la jojie ni.
    moga beroleh zuriat secepat mungkin

    0

    0
    • Mat Sahdo says:

      hantaran 20k…okay la. hanis zulaika 90k….dah mcm jual anak daaaa. padahal retis sendu.

      0

      0
    • nak cuit sikit says:

      si Hani ni mmg hati tak baik..siap kira umur orang pastu siap cakap moga beroleh zuriat..what is it that you trying to highlight? ingat ya Hani…takdir kita bukan kita yang tulis..takdir setiap makhluk Allah yang tulis justeru itu dalam rukun Iman kena percaya kepada qada dan qadar…..kalau anda belum berkahwin harap jodoh anda di usia lanjut dan kalau anda dah berkahwin harap tiada zuriat…sbb dari situ anda boleh tau macam mana perasaan anda bila di uji atau sekiranya takdir anda tertulis demikian…jangan menghina insan lain atas takdir Allah ke atas mereka…dengan kata lain jangan hina takdir dan qada qadar ALLAH !

      0

      0
  2. Anonymous says:

    Tahniah semoga bahagia hendaknya. Jojie 51 tahun. Dah menopause tu. Tapi masih cantik lagi sebab makeup dan botok. Kalau Jojie 60, husband baru 46.

    0

    0
    • so what .. says:

      Mulut si anon ni mmg tak ada insuran betul. Rasulullah pun bnyk perbezaan umur dgn Siti Khadijah. Samalh dgn pengantin ni. Istri yg Rasul paling cinta. Janji bahagia hingga ke Jannah. Jojie ni klu tak pakai make up dr dulu smpi skrng mmg cantik. Memandai jer kata pakai botox. Apa salahnya laborkn duit utk kecantikan diri sndri. Lantaklah asal produk tu Halal dan selamat. Smua org nak kelihatan cantik. Klu u ni tak mampu , pakai jerlah bedak sejok buat sndri kat dapor umah tu. Aunty i beza umur 12thn dr uncle i. Org ingt umur dia sama dgn uncle i. Still 60thn masih lg cantik mcm Aida Rahim tu.

      0

      0
  3. keembong says:

    tahniah…semoga kekal hingga akhir hayat.

    0

    0
  4. maibiskut says:

    mcm rupa kak ton

    0

    0
  5. minah jambu terlajak habis says:

    botox sana botox sini mesti la cantekk.. kalau tk cantek ape pulak kannnnn..

    0

    0
  6. anon says:

    setuju dgn maibiskut…memang rupa kakton….muka keras

    0

    0
  7. Skywalker says:

    Jangan cerai lagi pasni Syah!awak tu mmg suka cari yg lain bila dah beristeri…Ingat la perkahwinan yang lepas2 tu ye…jdkan pengajaran hidup~

    0

    0
  8. Areu says:

    Semoge Berkekalan Selamanya…..
    Alhmadullillah…

    0

    0