Written by AbangNara | April 10th, 2010

anak terbaru afdlin shauki

Tahniah banyak-banyak kami nak ucapkan kepada abang Afdlin Shauki yang telah selamat mendapat seorang lagi anak baru-baru ini. Kalau tak salah kami la ini anak ketiga abang Afdlin kot. Kalau salah tolong betulkan ye.

Ini gambar anak terbaru Afdlin Shauki, Ileana Matin Shauki.
gambar anak afdlin

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

55 responses to (TAHNIAH)Afdlin Shauki Dapat Anak Lagi!!!

  1. mart says:

    congratz abang afdlin…

    0
    0
  2. mimie_comel says:

    comellllllllllllllllllll..congrate 2 abg afdlin n family!!

    0
    0
  3. cintaqaseh says:

    tahniah abang afdlin…nama unik..=)

    0
    0
  4. uittss says:

    alhamdulillah…cmey sgt

    0
    0
  5. saya says:

    wahhhh..
    comeyyyyyy……
    tahniah shauki….!!

    click here

    0
    0
  6. b4rd says:

    wuuu tahniah…. afdlin shauki anak dia semua perempuan kan? tade laki kan?

    0
    0
  7. azizi says:

    Tahniah….moga dimurahkan rezeki selalu…

    0
    0
  8. DolceNCabbana says:

    tomel nye ank aflin…debab giler..gen baek nie…

    0
    0
  9. orked says:

    sweet ny

    0
    0
  10. azzi says:

    tahniah….

    0
    0
  11. kiko says:

    iras muka afdlin…congratz

    0
    0
    • Ryta says:

      A’ah…betolla…baru jek nak komen, tgk2 ada yg sependapat dgn saya.
      Mmg muka anak Afdlin iras muka dia skrg ni,tp mana tau kot berubah lak ke ikut pertambahan umur.
      Apa2pun tahniah…semoga dgn adanya anak baru akan membuatkan Afdlin terus maju dalam karier seninya.

      0
      0
  12. kami says:

    tahniah aflin

    0
    0
  13. Gempak says:

    tahniah abam Afdlin…semoga dimurahkan rezeki…

    0
    0
  14. Miss_hujan says:

    Tahniah..

    0
    0
  15. budak baik says:

    tahniah…semoga dapat meramaikan umat islam

    0
    0
  16. tania says:

    taniah uncle afdlin :-)

    0
    0
  17. ViZard8 says:

    congatz. tahniah, lalala

    0
    0
  18. izans says:

    congrats…
    Semoga menjadi anak yg solehah dan berbakti pada kedua org tua.amin

    0
    0
  19. [email protected] says:

    lorrr…comeinye baby eh….tahniah..

    0
    0
  20. fifie says:

    cute nye…pp tembam,blushing plak tu..eiii geram!!
    nway congrats afdlin..

    0
    0
  21. Miss_hujan says:

    cute n cutie

    0
    0
  22. donut_cute says:

    tahniah, cutenya.

    0
    0
  23. fea says:

    makkkk…merah lg…. :D

    terkagum kejap dgn ciptaan Allah. :) (mcm ler aku x pernah beranak..hehehe)

    tahniah abg afdlin. sejibik muka u. :D

    0
    0
  24. aries april a.k.a amira (AAA) says:

    congratz aflin…
    brkngsi date n time pla ank afdlin ngan aries……

    0
    0
  25. princessbutterfly says:

    TAHNIAH BANG AFDLIN…

    0
    0
  26. abangnara says:

    hi semua
    sori ari nie tak ada update sangat.
    tengah membiasakan diri dengan cuaca di korea lagi
    malam nanti abang nara updagtekan ek citer ek ~~

    0
    0
  27. kaWan says:

    nk ikottttttttttt… :)

    0
    0
  28. manjalara says:

    tahniah utk aflin

    0
    0
  29. ammey says:

    tahniah abg aflin….

    0
    0
  30. SIOT says:

    TEMBAM CAM PAPA DIA

    0
    0
  31. aries april a.k.a amira (AAA) says:

    ptt la nma cam spanish…
    wife dia filipine right?

    0
    0
  32. AKU says:

    bertambah2 rezeki die…tahniah…

    0
    0
  33. pizza says:

    Semoga anak2 perempuan Afdlin menjadi pendinding buatnya dari api Neraka.

    0
    0
  34. apa2 ajer says:

    EE.. Geramnyerrr akuuu… rase cam nak cubit2 lak pipi baby nie.. Mukanye sebijik cam afdlin.. moga2 murah rezeki… gerammm.. gerammm.. bile tengok baby rasa cam nk ngandung lagikkk.. hehehe… apa2 pun tahniah buat afdlin…

    0
    0
  35. apa2 ajer says:

    Respek ngan afdlin sbb tak sembunyikan anak.. tak mcm sesetegah artis tu ngalahkan artis hollywood lak bila nk perkenalkan anak kat peminat… Apa2 pun anak afdlin mmg comel n tembam cam daddynye…

    0
    0
  36. betul kan….dpt baby terus show kat peminat..takle bikin spekulasi. setgh2 artis tu havoc aje lebey…ada ke dlm sejarah artis malaysia, media bayar juta2 nak dpt gambar baby? takde maknanya….kutla dato ct sok buat perangai mcm ni, ada media nak bayar berjuta2…mmmm

    0
    0
  37. noorafzan says:

    wah..tahniah afdlin.. anaknyasama bulan sama bintang dengan saya..=)

    0
    0
  38. ctzen says:

    dah tau dulu dah cite ni. heheheh…
    apa pun tahniah tuk saudara afdlin (huh berhemahnya haku)
    semoga dgn kehadiran baby ini dpt mengubati kesedihan dek kehilangan sahabat –
    allahyarham din beramboi.

    huhuhuh sedih lagi nih

    0
    0
    • ctzen says:

      bang nara wat apa kat korea tuh
      wah sonyap2 yo ke sano
      mentang2 dh byk duit skang nih ~ bn laku, huhu

      gi ngan kak nara ke,
      perghh jauh tu

      0
      0
  39. ita says:

    tahniah abg aflin!!comel senijik muka abg aflin hehehe

    0
    0
  40. nana says:

    comelnya tapi pipinya merah kenapa malu ke

    0
    0
  41. Hi there, just became alert to your blog through Google, and found that it’s really informative. I’m gonna watch out for brussels. I will be grateful if you continue this in future. Many people will be benefited from your writing. Cheers!

    0
    0