Written by AbangNara | February 21st, 2015

Jutaan tahniah diucapkan kepada pelakon Zul Huzaimy, 36 tahun yang telah pun selamat menikahi Nur Ernawati(Erna), 27 tahun di dalam satu majlis pernikahan yang telah berlangsung semalam. Kedua-dua pasangan pengantin kelihatan sama cantik dan sama padan dalam busana pengantin berwarna putih. Untuk makluman, ini adalah perkahwinan kedua buat Zul Huzaimy. Semoga ia berkekalan sehingga ke akhir hayat.

zul huzaimy nikah

Sebelum majlis pernikahan mereka, Zul Huzaimy dan Erna telah mengambil gambar pra perkahwinan dan video yang agak menarik juga. Di bawah Abang Nara kongsikan video yang mencuit perasaan untuk tatapan anda.

Selamat pengantin baru dan selamat berbahagia ke akhir hayat serta dikurniakan cahaya mata yang ramai buat Zul Huzaimy dan Erna. Sekejap lagi Abang Nara kongsikan lagi gambar-gambar sekitar majlis pernikahan mereka. Tahniah!!!

15 responses to (TAHNIAH)Zul Huzaimy Selamat Nikahi Erna

  1. dear_lavender says:

    Alhamdulillah.. mesti happy kannnnn

    0

    0
  2. Anonymous says:

    alahai.. tahniah la

    0

    0
  3. minah jambu sayang nenek says:

    gemok Nye farah fauzana kt mujik2 TV3 niiiiiiiii ! tknk usaha kurus kan badan ke ?????? tngok macm maria t sabri tu cantekkkkkkk aje badan diaaa walau pon dia dh kawin n ada anak2 besar sweettttt je ! u ni farah u lom kawin lagi tapi badan u ni dh macm orang baru lepas beranakkk…puteh pulak minah jambu tengok u punye muka ape rahsia? haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa u ambek ku puteh kan ????? ku puteh ku puteh mesti la putehhhhhhhhh huh !! rahmat mega ni maseh hensem..si winchi ni skirt dia minah jambu suka ..lov uuu

    0

    0
  4. nanana says:

    Get ur fact right la.she’s 29.sekelas dgn aku masa sekolah.

    0

    0
  5. Hmmmm says:

    Baju yg kna kail pancing tu jarang nmpk tali…choiii sgt nyaaa. Buweek

    0

    0