Written by AbangNara | April 4th, 2009

zamarul dan diana rafar

Bercinta sudah lama, berkasih dan bermanja

Lirik lagu di atas memang kena sangat dengan Zamarul Hisham, 38 tahun dan Diana Rafar, 27 tahun. 8 tahun diorang dua bercinta akhirnya akan berkahwin jugak. Kagum betul kami sebab mampu bertahan bercinta selama 8 tahun.

Khabarnya mereka berdua akan dinikahkan di Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz, Shah Alam pada 16 Mei ini. Tahniah kami ucapkan buat pasangan pengantin baru ini. .

Harap-harap kalau bercinta boleh sampai 8 tahun, dah berkahwin nanti biarlah untuk selama-lamanya. Jangan tak sampai seminggu berkahwin dah sibuk-sibuk nak bercerai.

98 responses to (TAHNIAH)Zamarul Dan Diana Rafar Kawin Jugak Akhirnya

  1. nozzy_86 says:

    1st skali la..hehehe

  2. mantikulaz says:

    Tahniah!!! semoga kekal hingga ke akhir hayat…

  3. rozy says:

    smoga bahagia

  4. ain says:

    haaa dh lma tggu depa ni bla la nk kwin
    smpai jgk seru depa nk kwin thun 2009
    mg akn trus brkekalan hubungn depa ni hggi ke akhir hyt
    amin………..

  5. pulut says:

    aku suka kat dia rang….dia rang tak mcm artis len….belum kawen dok heret sana,heret sini..citer sana, citer sini…..kalo buleh satu dunia nak bagi tahu yang dia hangat bercinta….to u all hope bahagia kekal keakhir hayat…..jadikan lah artis yang asyik nak bercerai berai skang ni sebagai teladan…fikir dulu sebelum bertindak….

  6. luvlygurlz says:

    alhamdulillah..smoga brbahagia hingga ke ank cucu..amin..

  7. zaza says:

    akhirnya…semoga bberjaya menempuhi alam perkhawinan…

  8. nekounam says:

    kamek pun doakan smoga bhagia hgga ke aher hyt…amin..

  9. nekounam says:

    ado malam?

  10. Zandi says:

    org sarawak je yg tau mksud tue…hahaha..

  11. zandi says:

    ok la cik ain yg sy hargai…
    sj je wat cam tue..jgn mrh ye..

  12. garfield_82 says:

    tahniah2

  13. flower says:

    semoga berbahagia ke anak cucu..

  14. Anonymous says:

    weii…diana… kalo berani belanja aku kat kedai dawood laaa… kat area umah ko je… depan balai.. amacam..ada berani tak??

  15. ni says:

    semuge berbahagia la hendaknye…..

  16. Bunga says:

    Semoga Kekal ke akhir hayat..bagus laa kawen dr bergulumang ngan maksiat jer..

  17. flower says:

    semoga cepat dapat ank..
    mesti comel mcm diana..

  18. ain says:

    diana yg cute
    zamarul yg hensem
    aku suka hampa dua

  19. Legalsounds says:

    This is my first time I have visited your site. I found a lot of interesting stuff in your blog. From the tons of comments on your posts, I guess I am not the only one! keep up the good work.