Written by AbangNara | April 4th, 2009

zamarul dan diana rafar

Bercinta sudah lama, berkasih dan bermanja

Lirik lagu di atas memang kena sangat dengan Zamarul Hisham, 38 tahun dan Diana Rafar, 27 tahun. 8 tahun diorang dua bercinta akhirnya akan berkahwin jugak. Kagum betul kami sebab mampu bertahan bercinta selama 8 tahun.

Khabarnya mereka berdua akan dinikahkan di Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz, Shah Alam pada 16 Mei ini. Tahniah kami ucapkan buat pasangan pengantin baru ini. .

Harap-harap kalau bercinta boleh sampai 8 tahun, dah berkahwin nanti biarlah untuk selama-lamanya. Jangan tak sampai seminggu berkahwin dah sibuk-sibuk nak bercerai.

98 responses to (TAHNIAH)Zamarul Dan Diana Rafar Kawin Jugak Akhirnya

  1. nozzy_86 says:

    1st skali la..hehehe

    0
    0
  2. mantikulaz says:

    Tahniah!!! semoga kekal hingga ke akhir hayat…

    0
    0
  3. rozy says:

    smoga bahagia

    0
    0
  4. ain says:

    haaa dh lma tggu depa ni bla la nk kwin
    smpai jgk seru depa nk kwin thun 2009
    mg akn trus brkekalan hubungn depa ni hggi ke akhir hyt
    amin………..

    0
    0
  5. pulut says:

    aku suka kat dia rang….dia rang tak mcm artis len….belum kawen dok heret sana,heret sini..citer sana, citer sini…..kalo buleh satu dunia nak bagi tahu yang dia hangat bercinta….to u all hope bahagia kekal keakhir hayat…..jadikan lah artis yang asyik nak bercerai berai skang ni sebagai teladan…fikir dulu sebelum bertindak….

    0
    0
  6. luvlygurlz says:

    alhamdulillah..smoga brbahagia hingga ke ank cucu..amin..

    0
    0
  7. zaza says:

    akhirnya…semoga bberjaya menempuhi alam perkhawinan…

    0
    0
  8. nekounam says:

    kamek pun doakan smoga bhagia hgga ke aher hyt…amin..

    0
    0
  9. nekounam says:

    ado malam?

    0
    0
  10. Zandi says:

    org sarawak je yg tau mksud tue…hahaha..

    0
    0
  11. zandi says:

    ok la cik ain yg sy hargai…
    sj je wat cam tue..jgn mrh ye..

    0
    0
  12. garfield_82 says:

    tahniah2

    0
    0
  13. flower says:

    semoga berbahagia ke anak cucu..

    0
    0
  14. Anonymous says:

    weii…diana… kalo berani belanja aku kat kedai dawood laaa… kat area umah ko je… depan balai.. amacam..ada berani tak??

    0
    0
  15. ni says:

    semuge berbahagia la hendaknye…..

    0
    0
  16. Bunga says:

    Semoga Kekal ke akhir hayat..bagus laa kawen dr bergulumang ngan maksiat jer..

    0
    0
  17. flower says:

    semoga cepat dapat ank..
    mesti comel mcm diana..

    0
    0
  18. ain says:

    diana yg cute
    zamarul yg hensem
    aku suka hampa dua

    0
    0
  19. Legalsounds says:

    This is my first time I have visited your site. I found a lot of interesting stuff in your blog. From the tons of comments on your posts, I guess I am not the only one! keep up the good work.

    0
    0