Written by AbangNara | November 5th, 2014

Welcome to the club. Jutaan tahniah diucapkan kepada Zahid AF yang kini telah pun bergelar seorang bapa. Isteri pengacara radio Era FM ini iaitu Sarah Julifa Yusof, 26, telah pun selamat melahirkan cahaya mata sulung mereka, di Hospital Tunku Azizah, Sri Rampai, Kuala Lumpur petang semalam. Berita gembira ini telah dikongsi oleh Zain menerusi akaun Instagramnya.

anak zahid

Tulis Zahid:-

Assalamualaikum semua, saya dah lahir… Berat saya 3.5kg je. Terima kasih semua yang mendoakan yang baik2 alhamdulillah baby sihat macam bapak dia. Thank you to Dr Kay and her entourage from Tunku Azizah

zahid

Untuk makluman, Zahid dan Sarah telah pun mendirikan rumah tangga pada 7 Jun 2013. Tahniah sekali lagi buat Zahid dan isteri. Semoga si comel membesar dengan sihat dan sempurna. Selamat berjaga malam.

PERHATIAN: Pihak BeautifulNara tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak BeautifulNara juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

7 responses to (TAHNIAH)Zahid AF Kini Seorang Bapa

  1. PINKY says:

    Alhamdulillah…Tahniah Zahid…

    0

    0
    • skema says:

      Tahniah Zahid Af. Smoga ank mnjdi ank soleh @ solehah penyejuk mata ibu bapa & pengerat kasih syg. Aameen. Abg nara nak tnya sikit … Lain kali pereksa la dulu sblm nak masuk kn kat entry. ZAIN ? TYPO TU BIASA TP BILA NAMA ORG TU KLU BOLEH KENE BERHATI2 sbb dlm penulisan artikel itu penting. Wlpn abg nara blogger tp BN ni tak salah ranking no 2 @ 3 kan. Harap lbh profesional. Apa2 pun tergelak jg dngn gaya & cara penulisan abg nara. Mcm dah branding kat abg nara jer .. ayat yg skema tu.

      0

      0
  2. anon says:

    Laa….lelaki ke perempuan….agaknya lelaki kot sb selimut kaler biru kan. Neway congrats…
    Hmm….tak boleh lupa si zahid ni duk usung si Nita ke hulu ke hilir, last2 kawin dgn perempuan lain. Jahat jugak dia ni ye. Ok…ok…mmg takde jodoh…

    0

    0
  3. bb says:

    sekejap zain sekejap zahid.. tak proof reading dulu ek bang nara

    0

    0
  4. Leyha says:

    tahniah Zahid & wife. alhamdulillah. besnye baby comel

    0

    0
  5. cerry berry says:

    Nampaknya kecomelan anak che ta xdapat mempengaruhi pengomen untuk mengomen tentang anak zahid af ni huhahuhahuhahuha….
    Bty congratulation….

    0

    0