Written by Bella | January 27th, 2016

Tahniah kami ucapkan kepada Ustaz Don Daniyal Don Biyajid atas kelahiran anak lelaki kedua beliau yang dinamakan Don Ibrohim.

Berita itu tidak disampaikan oleh Ustaz Don sendiri tetapi menerusi akaun Instgram isteri kepada pelawak terkenal, Zira yang mengucapkan tahniah kepada Ustaz Don kerana sudah menimang cahaya mata kedua.

Tahniah ustaz don baby no 2 alhamdulillah syukur moga dipermudah segala nya utk keluarga ustaz in sya allah.

Satu majlis aqiqah juga telah diadakan baru-baru ini oleh Ustaz Don bagi meraikan anaknya itu. Sebelum ini Ustaz Don dan isterinya Husna Zahry telah dikurniakan anak lelaki bernama Don Mustofa yang kini berusia dua tahun.

7 responses to (TAHNIAH) Ustaz Don Timang Cahaya Mata Kedua

  1. Fareez says:

    Cntiknya isterimu ustaz stim plak aku dibuatnya klau dpt hari2 aku balun kt jubur

    0

    0
    • Anonymous says:

      Ustats, jgn la bagi bini pakai baju ketat, bentuk tangan, badan pun nampak.. Kalau menghukum org laju je, anak org hisap rokok anak haram katanya. Ni bini seniri aurat x jaga, letak gambar mcm tu pulak, boleh pulak kann….

      0

      0
      • dia kOmen,aq reply! says:

        Dari komen kau pn dah nampak tahap kebodohan kau! Simpan utk anak cucu sendiri bangang tuh! Jgn tunjuk kat Org..

        0

        0
    • Mooza says:

      sex maniac detected!!!

      0

      0
  2. Anonymous says:

    ustaz don bagitau kat fb dia la semalam. check bebetui

    0

    0
  3. nil says:

    Fareez…bangang
    ko x malu ke hah…

    0

    0
  4. Mooza says:

    Mabrook Ustaz dan isteri :)

    0

    0